نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

بهینه سازی عددی

Numerical Optimization

دانلود کتاب Numerical Optimization (به فارسی: بهینه سازی عددی) نوشته شده توسط «Jorge Nocedal – Stephen Wright»


اطلاعات کتاب بهینه سازی عددی

موضوع اصلی: ریاضیات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Jorge Nocedal – Stephen Wright

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 664 / 686

حجم فایل: 4.60 مگابایت

کد کتاب: 0387303030 , 9780387303031

نوبت چاپ: 2nd

توضیحات کتاب بهینه سازی عددی

بهینه سازی ابزار مهمی است که در علم تصمیم گیری و برای تجزیه و تحلیل سیستم های فیزیکی مورد استفاده در مهندسی استفاده می شود. می توان ریشه آن را در حساب تغییرات و کار اویلر و لاگرانژ جستجو کرد. این رویکرد طبیعی و معقول به برنامه ریزی ریاضی روش های عددی را برای مسائل بهینه سازی بعد محدود پوشش می دهد. این با ایده‌های بسیار ساده شروع می‌شود که در مفاهیم پیچیده‌تر پیشرفت می‌کنند و بر روش‌هایی برای بهینه‌سازی بدون محدودیت و محدود تمرکز می‌کنند.


Optimization is an important tool used in decision science and for the analysis of physical systems used in engineering. One can trace its roots to the Calculus of Variations and the work of Euler and Lagrange. This natural and reasonable approach to mathematical programming covers numerical methods for finite-dimensional optimization problems. It begins with very simple ideas progressing through more complicated concepts, concentrating on methods for both unconstrained and constrained optimization.

دانلود کتاب «بهینه سازی عددی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید