دانلود کتاب Design Thinking: Integrating Innovation, Customer Experience, and Brand Value (به فارسی: تفکر طراحی: ادغام نوآوری، تجربه مشتری و ارزش برند) نوشته شده توسط «Thomas Lockwood»
اطلاعات کتاب تفکر طراحی: ادغام نوآوری، تجربه مشتری و ارزش برند
موضوع اصلی: هنر – هنرهای گرافیک
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Allworth Press
نویسنده: Thomas Lockwood
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 304
حجم فایل: 6.41 مگابایت
کد کتاب: 1581156685 , 9781581156683
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب تفکر طراحی: ادغام نوآوری، تجربه مشتری و ارزش برند
تفکر طراحی مملو از مطالعات موردی جذاب و توصیه های عملی کارشناسان صنعت است. این مجموعه در سه بخش سازماندهی شده است که بر استفاده از طراحی برای نوآوری و برندسازی، نقش نوظهور طراحی خدمات و طراحی تجربیات مشتری معنادار تمرکز دارد. این کتاب استراتژیهای لازم برای تشویق فرآیند تفکر خلاق در شرکتهایشان را در اختیار خوانندگان قرار میدهد که در نهایت به پرورش نوآوری و در نتیجه رونق کسبوکار کمک میکند. رهبران طراحی با تجربه داستان های شخصی خود را به اشتراک می گذارند و نمونه های خاصی از خلاقیت های آینده نگر شرکت های خود را ارائه می دهند. این رویکرد منحصربهفرد به خواننده کمک میکند تا یاد بگیرد که چگونه یک پایه برند محکم بسازد، مشکلات را با تفکر ساده حل کند، روندها را پیشبینی کند و از آنها سرمایهگذاری کند، بفهمد مصرفکنندگان قبل از انجام چه چیزی میخواهند، و ماموریت، چشمانداز و استراتژی را با یک برند شرکتی هماهنگ کند. حسی از محتوای تفکر طراحی را می توان از عناوین برخی از مقالات کلیدی به دست آورد: «ساخت برندهای رهبری»، «شرکت طراحان»، «ساخت برند» توسط طراحی خدمات، «طراحی خدمات از طریق وب جهانی»، «وفاداری مشتری»، و «حرکت وفاداری به برند در وب».
دانلود کتاب «تفکر طراحی: ادغام نوآوری، تجربه مشتری و ارزش برند»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)