دانلود کتاب Computers and Games: Third International Conference, CG 2002, Edmonton, Canada, July 25-27, 2002. Revised Papers (به فارسی: کامپیوتر و بازی: سومین کنفرانس بین المللی، CG 2002، ادمونتون، کانادا، 25-27 ژوئیه، 2002. مقالات تجدید نظر شده) نوشته شده توسط «David Wolfe (auth.) – Jonathan Schaeffer – Martin Müller – Yngvi Björnsson (eds.)»
اطلاعات کتاب کامپیوتر و بازی: سومین کنفرانس بین المللی، CG 2002، ادمونتون، کانادا، 25-27 ژوئیه، 2002. مقالات تجدید نظر شده
موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg
نویسنده: David Wolfe (auth.) – Jonathan Schaeffer – Martin Müller – Yngvi Björnsson (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 436 / 441
حجم فایل: 10.91 مگابایت
کد کتاب: 3540205454 , 9783540205456
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب کامپیوتر و بازی: سومین کنفرانس بین المللی، CG 2002، ادمونتون، کانادا، 25-27 ژوئیه، 2002. مقالات تجدید نظر شده
مجموعه رایانهها و بازیها (CG) در سال 1998 با هدف نمایش پیشرفتهای جدید در تحقیقات هوش مصنوعی (AI) آغاز شد که از بازیها به عنوان بستر آزمایشی استفاده میکردند. دو کنفرانس اول CG در Hamamatsu، ژاپن برگزار شد (1998,2000). ComputersandGames2002 (CG2002) سومین رویداد در این مجموعه دوسالانه بود. این کنفرانس در دانشگاه آلبرتا (ادمونتون، آلبرتا، کانادا) از 25 تا 27 ژوئیه 2002 برگزار شد. برنامه شامل کنفرانس اصلی شامل مقالات داوری و سخنرانان اصلی، و همچنین چندین رویداد جانبی از جمله کارگاه انفورماتیک بازی ها، نمایندگان در کارگاه بازی های رایانه ای، مسابقه نمایندگان تجاری، و مسابقات قهرمانی کامپیوتر در آمریکای شمالی. CG 2002 110 شرکت کننده از بیش از ده کشور را جذب کرد. بخشی از موفقیت کنفرانس این بود که با کنفرانس ملی انجمن آمریکایی برای هوش مصنوعی (AAAI)، که درست در پایان CG 2002 در ادمونتون آغاز شد، قرار گرفت. برنامه CG 2002 دارای 27 ارائه مقاله داوری بود. این مقالات در طیف گسترده ای از موضوعات مرتبط با هوش مصنوعی از جمله جستجو، دانش، یادگیری، برنامه ریزی و تئوری بازی های ترکیبی بودند. تختهای آزمایشی تحقیقاتی شامل بازیهای تک نفره (بلک جک، پازلهای کاشی کشویی، سوکوبان)، بازیهای دو نفره (آمازونها، آواری، شطرنج، شطرنج چینی، کلوبر، Go، Hex، خطوط عمل، O-ello، شوگی) بود. ، بازی های چند نفره (چکیر چینی، کربیج، دیپلماسی، قلب، بیل)، بازی های تجاری (بازی های نقش آفرینی، بازی های استراتژی بی درنگ)، و برنامه های کاربردی جدید (مشکل نامه نگاری پست).
The Computers and Games (CG) series began in 1998 with the objective of showcasing new developments in arti?cial intelligence (AI) research that used games as the experimental test-bed. The ?rst two CG conferences were held at Hamamatsu,Japan(1998,2000).ComputersandGames2002(CG2002)wasthe third event in this biennial series. The conference was held at the University of Alberta(Edmonton,Alberta,Canada),July25–27,2002.Theprogramconsisted of the main conference featuring refereed papers and keynote speakers, as well as several side events including the Games Informatics Workshop, the Agents in Computer Games Workshop, the Trading Agents Competition, and the North American Computer Go Championship. CG 2002 attracted 110 participants from over a dozen countries. Part of the successoftheconferencewasthatitwasco-locatedwiththeNationalConference of the American Association for Arti?cial Intelligence (AAAI), which began in Edmonton just as CG 2002 ended. The CG 2002 program had 27 refereed paper presentations. The papers ranged over a wide variety of AI-related topics including search, knowledge, learning, planning, and combinatorial game theory. Research test-beds included one-player games (blackjack, sliding-tile puzzles, Sokoban), two-player games (Amazons, awari, chess, Chinese chess, clobber, Go, Hex, Lines of Action, O- ello, shogi), multi-player games (Chinese checkers, cribbage, Diplomacy, hearts, spades), commercial games (role-playing games, real-time strategy games), and novel applications (Post’s Correspondence Problem).
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.