دانلود کتاب 3D Game Engine Programming (به فارسی: برنامه نویسی موتور بازی سه بعدی) نوشته شده توسط «Stefan Zerbst – Oliver Duvel»
اطلاعات کتاب برنامه نویسی موتور بازی سه بعدی
موضوع اصلی: کامپیوتر – گرافیک و طراحی کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Course Technology PTR
نویسنده: Stefan Zerbst – Oliver Duvel
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 897
حجم فایل: 9.27 مگابایت
کد کتاب: 1592003516 , 9781592003518
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب برنامه نویسی موتور بازی سه بعدی
توسعه موتور بازی سه بعدی خود می تواند یک کار سخت باشد. اگر برای چالش آماده هستید، “برنامه نویسی موتور بازی سه بعدی” آماده است تا شما را از هر مرحله عبور دهد. تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید، دانش کاری C یا C++ و دانش اولیه رابط های DirectX و Direct3D است. با پشت سر گذاشتن این مهارتها، آمادهاید تا با مفاهیم ریاضی و رابطهای مستقل از API مقابله کنید که به موتور بازی شما اضافه میشوند. این کتاب شما را فراتر از ساخت موتور بازی خود می برد، و به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از آن برای اجرای تیراندازی اول شخص شبکه deathmatch استفاده کنید. شما همچنین وظایف اضافی مانند اجرای یک ویرایشگر سطح برای ساخت سطوح سه بعدی خود را از ابتدا با یک رابط کاربری گرافیکی پوشش خواهید داد.
دانلود کتاب «برنامه نویسی موتور بازی سه بعدی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.