آموزش و پرورش

10 عنصر آموزشی ضروری برای دانش‌آموزان با مشکلات خواندن: رویکردی دوست‌دار مغز

10 Essential Instructional Elements for Students with Reading Difficulties: A Brain-Friendly Approach

دانلود کتاب 10 Essential Instructional Elements for Students with Reading Difficulties: A Brain-Friendly Approach (به فارسی: 10 عنصر آموزشی ضروری برای دانش‌آموزان با مشکلات خواندن: رویکردی دوست‌دار مغز) نوشته شده توسط «Andrew P. Johnson»


اطلاعات کتاب 10 عنصر آموزشی ضروری برای دانش‌آموزان با مشکلات خواندن: رویکردی دوست‌دار مغز

موضوع اصلی: مطالعات آموزش و پرورش و تدریس

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Corwin Publishers

نویسنده: Andrew P. Johnson

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 256

حجم فایل: 6.38 مگابایت

کد کتاب: 150633833X , 9781506338330

توضیحات کتاب 10 عنصر آموزشی ضروری برای دانش‌آموزان با مشکلات خواندن: رویکردی دوست‌دار مغز

راهبردهای دوستدار مغز برای کمک به همه دانش آموزان برای تبدیل شدن به خوانندگان مادام العمر

یادگیری خواندن چیزی بیش از یک موضوع آموزشی است. این یک مسئله عدالت اجتماعی است. آیا می‌دانستید که خوانندگانی که دچار مشکل هستند دو برابر بیشتر از همسالان خود احتمال ترک تحصیل در دبیرستان را دارند؟ از طریق راهبردهای آموزش عصب شناختی مبتنی بر زمان آزمایش شده،
10 عنصر آموزشی ضروری برای دانش آموزان با مشکلات خواندن
به شما این امکان را می دهد که مهارت های خوانندگان را تقویت کنید و به دانش آموزان از تمام سطوح پایه کمک می کند تا توانایی خود را برای ایجاد معنا از چاپ ایجاد کنند.

اندرو جانسون با استفاده از پنج حوزه کلیدی تحقیقات عصبی شناختی، یک استراتژی آموزشی ده نکته ای را ارائه می دهد که شامل واژگان، روانی، درک مطلب، نوشتن و موارد دیگر می شود. یکی از منابع کلیدی برای ایجاد طرح های مداخله برای خوانندگان در حال مبارزه، ویژگی هایی شامل موارد زیر است:

اطلاعاتی در مورد اهمیت احساسات که اغلب نادیده گرفته می شود در فرآیند غلبه بر مشکلات خواندن استراتژی هایی برای ترویج خواندن داوطلبانه، حتی برای بی میل ترین دانش آموزان منابع مفیدی مانند سازمان دهنده های گرافیکی، فعالیت های خواندن و نوشتن اضافی، و کدهای QR که به ویدیوها پیوند دارند از این موارد استفاده کنید. استراتژی‌های امروز و شما می‌توانید روی تعداد بیشتری از دانش‌آموزان حساب کنید که کلاس‌هایتان را به‌عنوان خوانندگان مسلط و مادام‌العمر ترک می‌کنند. دکتر جانسون داستان خواندن را به شیوه ای منطقی و واضح با کتابی که به خوبی تحقیق شده، بی نقص ارجاع داده شده و سرشار از نکات کاربردی برای پزشک است، بیان می کند.
تری برنشتاین، کارشناس سابق مشکلات سوادآموزی
بخش‌های لندن در کمدن و وست‌مینستر، بریتانیا

این متنی است که آرزو می کردم وقتی شروع به تدریس کردم داشتم. دکتر جانسون به وضوح فرآیندی را که مغز ما برای ایجاد معنا از متن استفاده می کند، نشان می دهد.
مارتی دانکن، Ed.D.، نویسنده و مربی سابق



Brain-friendly strategies to help all students become lifelong readers

Learning to read is more than just an educational issue; it’s a social justice issue. Did you know that struggling readers are twice as likely as their peers to drop out of high school? Through time-tested, research-based neurocognitive teaching strategies,
10 Essential Instructional Elements for Students with Reading Difficulties
will enable you to hone readers’ skills and help students from all grade levels develop their ability to create meaning from print.

Drawing from five key areas of neurocognitive research, Andrew Johnson provides a ten-point teaching strategy that encompasses vocabulary, fluency, comprehension, writing and more. A key resource for creating intervention plans for struggling readers, features include:

Information on the often-overlooked importance of emotions in the process of overcoming reading struggles Strategies to promote voluntary reading, even for the most reluctant students Useful resources such as graphic organizers, additional reading and writing activities, and QR codes that link to videos Use these strategies today and you can count on more students leaving your classrooms as fluent, lifelong readers. Dr. Johnson tells the story of reading in a logical and clear manner with a book that is excellently researched, immaculately referenced, and full of practical tips for the practitioner.
Terry Bernstein, Former Senior Literacy Difficulties Specialist
London Boroughs of Camden and Westminster, UK

This is the text I wish I had when I began to teach. Dr. Johnson clearly illustrates the process our brain uses to create meaning from text.
Marty Duncan, Ed.D., Author and Former Educator

دانلود کتاب «10 عنصر آموزشی ضروری برای دانش‌آموزان با مشکلات خواندن: رویکردی دوست‌دار مغز»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید