مدیریت

نوشتن، صحبت کردن، گوش دادن: ملزومات ارتباطات تجاری

Writing, Speaking, Listening: The Essentials of Business Communication

دانلود کتاب Writing, Speaking, Listening: The Essentials of Business Communication (به فارسی: نوشتن، صحبت کردن، گوش دادن: ملزومات ارتباطات تجاری) نوشته شده توسط «Helen Wilkie»


اطلاعات کتاب نوشتن، صحبت کردن، گوش دادن: ملزومات ارتباطات تجاری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Essentials

نویسنده: Helen Wilkie

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 97

حجم فایل: 800 کیلوبایت

کد کتاب: 185703693X , 9781857036930

توضیحات کتاب نوشتن، صحبت کردن، گوش دادن: ملزومات ارتباطات تجاری

این کتاب راهنما در مورد سه مهارت اصلی ارتباطی در محل کار – نوشتن، ارائه و گوش دادن، راهنمایی می کند. این برای مدیران، متخصصان، بخش های آموزشی و هر کسی که در یک شغل مرتبط با مردم است مناسب است.


This handbook provides guidance on the three major communication skills at work – writing, presenting, and listening. It is suitable for managers, professionals, training departments and anyone in a people related job.

دانلود کتاب «نوشتن، صحبت کردن، گوش دادن: ملزومات ارتباطات تجاری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید