تجارت

تصمیمات برنده: درست کردن آن در اولین بار

Winning decisions: getting it right the first time

دانلود کتاب Winning decisions: getting it right the first time (به فارسی: تصمیمات برنده: درست کردن آن در اولین بار) نوشته شده توسط «Schoemaker – Paul J. H. – Russo – J. Edward»


اطلاعات کتاب تصمیمات برنده: درست کردن آن در اولین بار

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Crown Publishing Group;Currency

نویسنده: Schoemaker – Paul J. H. – Russo – J. Edward

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

حجم فایل: 943 کیلوبایت

کد کتاب: 0385504942 , 9780385504942

نوبت چاپ: 1st ed

توضیحات کتاب تصمیمات برنده: درست کردن آن در اولین بار

کسب و کار حول محور تصمیم گیری می چرخد، اغلب تصمیمات مخاطره آمیز، معمولاً با اطلاعات ناقص و اغلب در زمان کمتری از آنچه ما نیاز داریم. مدیران اجرایی در هر سطح و در هر صنعتی با اضافه بار اطلاعات، آزادی عمل کمتر برای اشتباهات و محیط تجاری که به سرعت در حال تغییر است مواجه هستند. با توجه به این فشار و نوسانات فزاینده، روش‌های قدیمی تصمیم‌گیری که به شهود، عقل سلیم و تخصص تخصصی بستگی دارد، دیگر کافی نیستند. تصمیم گیری برنده، که توسط دو مشاور باتجربه و رهبران جهانی در مطالعات تصمیم گیری رفتاری نوشته شده است، با تقطیر بیش از سی سال تحقیق پیشگامانه، یک راهنمای جامع و بی نظیر برای روش های اثبات شده برای اتخاذ تصمیمات تجاری حیاتی با اطمینان و سریع است. و به درستی تصمیم گیری یک مهارت تجاری است که مدیران اغلب آن را برای خود و دیگران بدیهی می دانند، اما آنقدرها هم که برخی فکر می کنند آسان نیست. نویسندگانی که بیش از صد شرکت، از جمله آرتور اندرسن، هیولت پاکارد، آی‌بی‌ام، و یونیلور، تخصص آنها را جستجو کرده‌اند، معتقدند که تصمیم‌گیری، مانند هر مهارت دیگری، برای استفاده باید توسعه و تقویت شود. به طور موثر Winning Decisions تجزیه و تحلیل گام به گام نحوه تصمیم گیری افراد را ارائه می دهد و توصیه های ارزشمندی در مورد چگونگی بهبود شانس خود برای گرفتن تصمیم بزرگ بعدی خود در اولین بار ارائه می دهد. این کتاب مملو از کاربرگ‌ها، ابزارها، پرسش‌نامه‌ها، مطالعات موردی و حکایت‌هایی است که تصمیم‌های اصلی اتخاذ شده توسط سازمان‌هایی مانند British Airways، NASA، Shell Oil و Pepsi را تحلیل می‌کند. برخی از تکنیک‌های ثابت شده و ساده که در «تصمیم‌های برنده» پوشش داده می‌شوند، عبارتند از: چگونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد تا اطمینان حاصل شود که مشکل واقعی حل شده است، کیفیت و کمیت گزینه‌های خود را بهبود بخشید، نظرات متخصص و در عین حال متناقض را به بینش‌های مفید تبدیل کنید. مزیت تقویت تصمیم‌گیری گروهی کارآمد و مؤثر از تصمیم‌های گذشته درس بگیرید – تصمیم‌های خود و دیگران با تصمیم‌های برنده، مدیران و دیگر متخصصان اکنون به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و استراتژی‌های ثابت شده‌ای که برای تصمیم‌گیری درست نیاز دارند دسترسی دارند. . از نسخه گالینگور.


Business revolves around making decisions, often risky decisions, usually with incomplete information and too often in less time than we need. Executives at every level, in every industry, are confronted with information overload, less leeway for mistakes, and a business environment that changes rapidly. In light of this increased pressure and volatility, the old-fashioned ways of making decisions’depending on intuition, common sense, and specialized expertise’are simply no longer sufficient. Distilling over thirty years of groundbreaking research, Winning Decisions, written by two seasoned business advisers and world leaders in behavioral decision studies, is a comprehensive, one-of-a-kind guide to the proven methods of making critical business decisions confidently, quickly’and correctly. Decision-making is a business skill which managers often take for granted in themselves and others’but it’s not as easy as some might think. The authors, whose expertise has been sought out by over a hundred companies, including Arthur Andersen, Hewlett-Packard, IBM, and Unilever, contend that decision-making, like any other skill, must be developed and honed if it is to be used effectively. Winning Decisions offers step-by-step analyses of how people typically make decisions, and provides invaluable advice on how to improve your chances of getting your next big decision right the first time. The book is packed with worksheets, tools, questionnaires, case studies, and anecdotes analyzing major decisions made by organizations like British Airways, NASA, Shell Oil, and Pepsi. Some of the proven, straightforward techniques covered in Winning Decisions include how to: Reframe issues to ensure that the real problem is being addressedImprove the quality and quantity of your options Convert expert yet conflicting opinions into useful insights Make diversity of views and conflict work to your advantage Foster efficient and effective group decision-making Learn from past decisions–your own and those of others With Winning Decisions, managers and other professionals now have access to a proven set of skills and strategies they need for making the right decision, right away. From the Hardcover edition.

دانلود کتاب «تصمیمات برنده: درست کردن آن در اولین بار»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید