برنامه نويسي

وکتور پردازنده های ریاضی بازی

Vector game math processors

دانلود کتاب Vector game math processors (به فارسی: وکتور پردازنده های ریاضی بازی) نوشته شده توسط «James Leiterman»


اطلاعات کتاب وکتور پردازنده های ریاضی بازی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wordware Pub

نویسنده: James Leiterman

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 530

حجم فایل: 3.88 مگابایت

کد کتاب: 1556229216 , 9781556229213

توضیحات کتاب وکتور پردازنده های ریاضی بازی

افزایش پیچیدگی سخت افزار در کنسول های بازی ویدیویی مانند پلی استیشن 2، گیم کیوب، و ایکس باکس و سایر سیستم های تعبیه شده باعث تقاضا برای برنامه نویسانی شده است که در زمینه برنامه نویسی مبتنی بر برداری آگاه هستند. Vector Game Math Processors نحوه نوشتن الگوریتم های ریاضی مبتنی بر ممیز شناور و اعداد صحیح را برای استفاده در بازی های ویدیویی و همچنین برنامه های علمی توضیح می دهد.

* همه جنبه های برنامه نویسی مبتنی بر برداری را با استفاده از پردازنده های PowerPC، AltiVec، MIPS، x86، SIMD درک کنید.

* نحوه استفاده از مجموعه دستورالعمل های مختلف پردازنده برداری را بیاموزید.

* نحوه برنامه نویسی پلتفرم های عمومی و اختصاصی را با یک ذهنیت مبتنی بر برداری کشف کنید.

* توابع مثلثاتی و ریاضیات بردار پیشرفته، از جمله ماتریس ها و چهارتایی ها را کاوش کنید.

* درباره سایه زن های راس اطلاعات کسب کنید.

* نمونه برداری و کد شبه برداری را در پروژه های برنامه نویسی خود بگنجانید.

روی سی دی سی دی همراه حاوی کد نمونه ای است که در کتاب مورد بحث قرار گرفته است. فایل ها با سیستم عامل های مکینتاش، ویندوز و MIPS سازگار هستند.


The increased complexity of the hardware in video game consoles such as the PlayStation 2, GameCube, and Xbox and other embedded systems has resulted in a demand for programmers knowledgeable in vector-based program-ming. Vector Game Math Processors explains how to write parallel-based floating-point and integer-based math algorithms for use in video games as well as scientific applications.

* Understand all aspects of vector-based programming using the PowerPC, AltiVec, MIPS, x86, SIMD processors.

* Learn how to use various vector processor instruction sets.

* Discover how to program public and proprietary platforms with a vector-based mind-set.

* Explore trigonometric functions and advanced vector math, including matrices and quaternions.

* Learn about vertex shaders.

* Incorporate the sample vector and pseudo vector code into your own programming projects.

On the CD The companion CD contains example code discussed in the book. The files are compatible with the Macintosh, Windows, and MIPS platforms.

دانلود کتاب «وکتور پردازنده های ریاضی بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید