بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی مبتنی بر ارزش برای موفقیت نهایی: 5 مرحله برای ایجاد ارزش مشتری

Value-Based Marketing for Bottom-Line Success: 5 Steps to Creating Customer Value

دانلود کتاب Value-Based Marketing for Bottom-Line Success: 5 Steps to Creating Customer Value (به فارسی: بازاریابی مبتنی بر ارزش برای موفقیت نهایی: 5 مرحله برای ایجاد ارزش مشتری) نوشته شده توسط «J. Nicholas DeBonis Eric W. Balinski Philip Allen»


اطلاعات کتاب بازاریابی مبتنی بر ارزش برای موفقیت نهایی: 5 مرحله برای ایجاد ارزش مشتری

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill Education

نویسنده: J. Nicholas DeBonis Eric W. Balinski Philip Allen

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 288 / 264

حجم فایل: 1.22 مگابایت

کد کتاب: 007141682X , 9780071416825

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازاریابی مبتنی بر ارزش برای موفقیت نهایی: 5 مرحله برای ایجاد ارزش مشتری

برای موفقیت در بازار امروز، یک شرکت باید عملکردهای تجاری سنتی خود را برای ارائه ارزش برتر به مشتریان هدف ادغام کند. این به معنای ایجاد یک پیشنهاد است که در آگاهی مشتریان به عنوان یک پیشنهاد عالی برای آنها منعکس می شود. چرا؟ زیرا ارزش ارائه شده در خدمت منافع مشتریان است. با انجام این کار، یک کسب و کار موفق می شود، مشتریان جدیدی را جذب می کند و می تواند به طور مداوم ارزش ارائه شده به مشتریان فعلی را بهبود بخشد. بازاریابی مبتنی بر ارزش برای موفقیت در خط پایین، یک مدل 5 مرحله‌ای و ابزارهای حیاتی لازم برای ایجاد و مدیریت یک استراتژی بازاریابی موفق تحویل ارزش ارائه می‌کند. مشتریان ارزش خرید می کنند، نه محصول یا ویژگی ها. آنها از شرکتی خرید می کنند که بیشترین ارزش را ارائه می دهد. و آنچه را که به نفعشان است می خرند. در نتیجه، راز حفظ مشتری و رشد روابط ارزش با مشتریان این است که همیشه با ارائه بهترین ارزش در بازار، تجارت با شما را به بهترین نحو انجام دهید. بازاریابی مبتنی بر ارزش برای موفقیت نهایی: 5 گام برای ایجاد ارزش رقابتی، فرآیند ایجاد و تحویل ارزش را ارائه می دهد که به شرکت کمک می کند تا به طور سودآور در بازار خود از طریق: 1) شناسایی انتظارات ارزشی مشتریان هدف، رقابت کند. 2) انتخاب مقادیری که می خواهد با آنها رقابت کند. 3) تجزیه و تحلیل توانایی درون سازمان برای ارائه آن ارزش؛ 4) انتقال مقدار & فروش پیام ارزش؛ 5) ارائه ارزش وعده داده شده & بهبود مدل ارزش شرکت یک استراتژی متمرکز بر ارزش، طبق تعریف، یک استراتژی بازاریابی انبوه نیست. این یک استراتژی لیزری هدفمند است که به بخش‌های ارزشی انتخاب شده که برای تامین‌کننده سودآور هستند، هدایت می‌شود. این متن یک مدل ایجاد ارزش مشتری را ارائه می‌کند که نشان می‌دهد چگونه می‌توان مزیت رقابتی ایجاد و حفظ کرد و در عین حال ارزش مشتری را ارائه کرد و روشی برای کمی کردن ارزش طول عمر مشتری (CLV) ارائه می‌دهد که شرکت را قادر می‌سازد تا مشخص کند کدام بخش‌های ارزش مشتری را باید هدف قرار دهد.


To be successful in today’s marketplace, a company must integrate its traditional business functions to provide superior value to targeted customers. This means creating an offering that echoes in the customers’ consciousness as a great deal for them. Why? Because the value provided serves customers best interests. In so doing, a business succeeds, attracts new customers, and is able to continually improve the value offered to existing customers. Value Based Marketing for Bottom Line Success provides a 5-step model and critical tools necessary for creating and managing a successful Value Delivery marketing strategy. Customers buy value, not product or features. They buy from the company that provides the most value. And they buy what’s in their best interest. Consequently, the secret to customer retention and growing value relationships with customers is to always make it in their best interest to do business with you by providing the best value in the marketplace. Value Based Marketing for Bottom Line Success: 5 Steps to Creating Competitive Value offers a Value Creation and Delivery process which will help a company to compete profitably in its marketplace by: 1) identifying the value expectations of target customers; 2) selecting the values on which it wants to compete; 3) analyzing the ability within the organization to deliver that value; 4) communicating the value & selling the value message; 5) delivering the value promised & improving the company’s value model. A value-focused strategy, by definition, isn’t a mass marketing strategy; it’s a targeted laser strategy directed at chosen value segments that are profitable for the supplier. This text offers a customer value creation model, which shows how to create and sustain competitive advantage while delivering customer value and offers a method for quantifying customer lifetime value (CLV), which enables a company to identify which customer value segments it should target.

دانلود کتاب «بازاریابی مبتنی بر ارزش برای موفقیت نهایی: 5 مرحله برای ایجاد ارزش مشتری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید