دانلود کتاب Value-Based Marketing for Bottom-Line Success: 5 Steps to Creating Customer Value (به فارسی: بازاریابی مبتنی بر ارزش برای موفقیت نهایی: 5 مرحله برای ایجاد ارزش مشتری) نوشته شده توسط «J. Nicholas DeBonis Eric W. Balinski Philip Allen»
اطلاعات کتاب بازاریابی مبتنی بر ارزش برای موفقیت نهایی: 5 مرحله برای ایجاد ارزش مشتری
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: McGraw-Hill Education
نویسنده: J. Nicholas DeBonis Eric W. Balinski Philip Allen
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 288 / 264
حجم فایل: 1.22 مگابایت
کد کتاب: 007141682X , 9780071416825
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب بازاریابی مبتنی بر ارزش برای موفقیت نهایی: 5 مرحله برای ایجاد ارزش مشتری
برای موفقیت در بازار امروز، یک شرکت باید عملکردهای تجاری سنتی خود را برای ارائه ارزش برتر به مشتریان هدف ادغام کند. این به معنای ایجاد یک پیشنهاد است که در آگاهی مشتریان به عنوان یک پیشنهاد عالی برای آنها منعکس می شود. چرا؟ زیرا ارزش ارائه شده در خدمت منافع مشتریان است. با انجام این کار، یک کسب و کار موفق می شود، مشتریان جدیدی را جذب می کند و می تواند به طور مداوم ارزش ارائه شده به مشتریان فعلی را بهبود بخشد. بازاریابی مبتنی بر ارزش برای موفقیت در خط پایین، یک مدل 5 مرحلهای و ابزارهای حیاتی لازم برای ایجاد و مدیریت یک استراتژی بازاریابی موفق تحویل ارزش ارائه میکند. مشتریان ارزش خرید می کنند، نه محصول یا ویژگی ها. آنها از شرکتی خرید می کنند که بیشترین ارزش را ارائه می دهد. و آنچه را که به نفعشان است می خرند. در نتیجه، راز حفظ مشتری و رشد روابط ارزش با مشتریان این است که همیشه با ارائه بهترین ارزش در بازار، تجارت با شما را به بهترین نحو انجام دهید. بازاریابی مبتنی بر ارزش برای موفقیت نهایی: 5 گام برای ایجاد ارزش رقابتی، فرآیند ایجاد و تحویل ارزش را ارائه می دهد که به شرکت کمک می کند تا به طور سودآور در بازار خود از طریق: 1) شناسایی انتظارات ارزشی مشتریان هدف، رقابت کند. 2) انتخاب مقادیری که می خواهد با آنها رقابت کند. 3) تجزیه و تحلیل توانایی درون سازمان برای ارائه آن ارزش؛ 4) انتقال مقدار & فروش پیام ارزش؛ 5) ارائه ارزش وعده داده شده & بهبود مدل ارزش شرکت یک استراتژی متمرکز بر ارزش، طبق تعریف، یک استراتژی بازاریابی انبوه نیست. این یک استراتژی لیزری هدفمند است که به بخشهای ارزشی انتخاب شده که برای تامینکننده سودآور هستند، هدایت میشود. این متن یک مدل ایجاد ارزش مشتری را ارائه میکند که نشان میدهد چگونه میتوان مزیت رقابتی ایجاد و حفظ کرد و در عین حال ارزش مشتری را ارائه کرد و روشی برای کمی کردن ارزش طول عمر مشتری (CLV) ارائه میدهد که شرکت را قادر میسازد تا مشخص کند کدام بخشهای ارزش مشتری را باید هدف قرار دهد.
دانلود کتاب «بازاریابی مبتنی بر ارزش برای موفقیت نهایی: 5 مرحله برای ایجاد ارزش مشتری»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.