دانلود کتاب Usability and Internationalization. Global and Local User Interfaces: Second International Conference on Usability and Internationalization, UI-HCII 2007, Held as Part of HCI International 2007, Beijing, China, July 22-27, 2007, Proceedings, Part II (به فارسی: قابلیت استفاده و بین المللی سازی رابط های کاربر جهانی و محلی: دومین کنفرانس بین المللی کاربردپذیری و بین المللی سازی، UI-HCII 2007، به عنوان بخشی از HCI International 2007 برگزار شد، پکن، چین، 22-27 ژوئیه، 2007، مجموعه مقالات، قسمت دوم) نوشته شده توسط «Björn-M. Braun – Kerstin Röse (auth.) – Nuray Aykin (eds.)»
اطلاعات کتاب قابلیت استفاده و بین المللی سازی رابط های کاربر جهانی و محلی: دومین کنفرانس بین المللی کاربردپذیری و بین المللی سازی، UI-HCII 2007، به عنوان بخشی از HCI International 2007 برگزار شد، پکن، چین، 22-27 ژوئیه، 2007، مجموعه مقالات، قسمت دوم
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg
نویسنده: Björn-M. Braun – Kerstin Röse (auth.) – Nuray Aykin (eds.)
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 578
حجم کتاب: 10 مگابایت
کد کتاب: 3540732888 , 9783540732884
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب قابلیت استفاده و بین المللی سازی رابط های کاربر جهانی و محلی: دومین کنفرانس بین المللی کاربردپذیری و بین المللی سازی، UI-HCII 2007، به عنوان بخشی از HCI International 2007 برگزار شد، پکن، چین، 22-27 ژوئیه، 2007، مجموعه مقالات، قسمت دوم
دوازدهمین کنفرانس بین المللی تعامل انسان و کامپیوتر، HCI Intertional 2007، در پکن، P.R. چین، 22-27 ژوئیه 2007، به طور مشترک با سمپوزیوم در رابط انسانی (ژاپن) 2007، هفتمین کنفرانس بین المللی در روانشناسی مهندسی و ارگونومی شناختی، چهارمین کنفرانس بین المللی دسترسی جهانی در تعامل انسان و کامپیوتر، دومین کنفرانس بین المللی واقعیت مجازی، دومین کنفرانس بین المللی کاربردپذیری و بین المللی سازی، دومین کنفرانس بین المللی جوامع آنلاین و محاسبات اجتماعی ، سومین کنفرانس بین المللی شناخت تقویت شده و اولین کنفرانس بین المللی مدل سازی دیجیتال انسان. در مجموع 3403 نفر از دانشگاهها، مؤسسات تحقیقاتی، صنعت و آژانسهای عمومی از 76 کشور مشارکت داشتند و 1681 مقاله با کیفیت علمی بالا در برنامه گنجانده شدند. این مقالات به آخرین تلاشهای تحقیق و توسعه میپردازند و جنبههای انسانی طراحی و استفاده از سیستمهای محاسباتی را برجسته میکنند. مقالاتی که برای ارائه پذیرفته شدهاند، کل حوزه تعامل انسان و رایانه را پوشش میدهند و به پیشرفتهای عمده در دانش و استفاده مؤثر از رایانهها در زمینههای کاربردی مختلف میپردازند. این جلد، ویرایش شده توسط Nuray Aykin، حاوی مقالاتی در حوزه موضوعی – توانایی و بین المللی سازی است که به موضوعات اصلی زیر می پردازد: • طراحی محصولات و خدمات جهانی و محلی • افزایش و شخصی سازی تجربه کاربر
The 12th International Conference on Human-Computer Interaction, HCI Inter- tional 2007, was held in Beijing, P.R. China, 22-27 July 2007, jointly with the Symposium on Human Interface (Japan) 2007, the 7th International Conference on Engineering Psychology and Cognitive Ergonomics, the 4th International Conference on Universal Access in Human-Computer Interaction, the 2nd International Conf- ence on Virtual Reality, the 2nd International Conference on Usability and Inter- tionalization, the 2nd International Conference on Online Communities and Social Computing, the 3rd International Conference on Augmented Cognition, and the 1st International Conference on Digital Human Modeling. A total of 3403 individuals from academia, research institutes, industry and g- ernmental agencies from 76 countries submitted contributions, and 1681 papers, judged to be of high scientific quality, were included in the program. These papers address the latest research and development efforts and highlight the human aspects of design and use of computing systems. The papers accepted for presentation th- oughly cover the entire field of Human-Computer Interaction, addressing major advances in knowledge and effective use of computers in a variety of application areas. This volume, edited by Nuray Aykin, contains papers in the thematic area of – ability and Internationalization, addressing the following major topics: • Designing Global and Local Products and Services • Enhancing and Personalizing the User Experience

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.