دانلود کتاب Unity in Action: Multiplatform Game Development in C# with Unity 5 (به فارسی: Unity in Action: توسعه بازی چندپلتفرمی در سی شارپ با یونیتی 5) نوشته شده توسط «Joe Hocking»
اطلاعات کتاب Unity in Action: توسعه بازی چندپلتفرمی در سی شارپ با یونیتی 5
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Manning Publications
نویسنده: Joe Hocking
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 352
حجم فایل: 9.87 مگابایت
کد کتاب: 161729232X , 9781617292323
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب Unity in Action: توسعه بازی چندپلتفرمی در سی شارپ با یونیتی 5
خلاصه
Unity in Action به شما یاد می دهد که چگونه بازی ها را بنویسید و اجرا کنید. شما بر مجموعه ابزار Unity از ابتدا تسلط خواهید داشت و مهارتهایی را که نیاز دارید از برنامهنویس برنامه به توسعهدهنده بازی اضافه کنید. بر اساس نسخه 5 Unity.
خرید کتاب چاپی شامل یک کتاب الکترونیکی رایگان در قالبهای PDF، Kindle، و ePub از انتشارات Manning است.
درباره کتاب</b
این کتاب به خوانندگان کمک می کند تا بازی های موفقی را با پلتفرم توسعه بازی Unity بسازند. شما از زبان قدرتمند سی شارپ، ابزارهای گردش کار بصری Unity و یک موتور رندر پیشرفته برای ساخت و استقرار بازی های موبایل، دسکتاپ و کنسول استفاده خواهید کرد. رویکرد واحد کد واحد Unity جابجایی ناکارآمد در میان ابزارهای توسعه را به حداقل می رساند و توجه شما را بر ایجاد تجربیات تعاملی عالی متمرکز می کند.
Unity in Action به شما می آموزد که چگونه بازی ها را بنویسید و اجرا کنید. شما بر مجموعه ابزار Unity از ابتدا تسلط خواهید داشت و مهارتهایی را که نیاز دارید از برنامهنویس برنامه به توسعهدهنده بازی اضافه کنید. هر پروژه نمونه ویژگیهای Unity و استراتژیهای توسعه بازی را روشن میکند. همانطور که مطالعه می کنید و تمرین می کنید، یک مجموعه مهارت کامل برای ایجاد برنامه های بازی های دوبعدی و سه بعدی گرافیکی ایجاد خواهید کرد.
شما باید بدانید که چگونه برنامه نویسی کنید، در C# یا یک OO مشابه. زبان هیچ تجربه قبلی Unity یا دانش ساخت بازی فرض نمی شود.
What’s Inside
- کاراکترهای برنامه ای که اجرا می کنند، می پرند و با هم تعامل دارند
- معماریهای کد بسازید که وضعیت بازی را مدیریت میکنند
- بازیهای خود را برای دانلود دادههای زنده به اینترنت وصل کنید
- بازیها را در پلتفرمهایی از جمله وب و تلفن همراه مستقر کنید
- Covers Unity 5
About the Author
Joe Hockingیک مهندس نرم افزار متخصص در توسعه رسانه های تعاملی است. او برای Synapse Games کار می کند و کلاس های توسعه بازی را در کالج کلمبیا شیکاگو تدریس می کند.
فهرست محتوا
- پارت 1 گام های اول
- آشنایی Unity
- ساخت دمویی که شما را در فضای سه بعدی قرار می دهد
- افزودن دشمنان و پرتابه ها به بازی سه بعدی
- توسعه گرافیک برای بازی شما
- ساخت یک بازی حافظه با استفاده از قابلیت دو بعدی جدید Unity
- قرار دادن رابط کاربری گرافیکی دو بعدی در یک بازی سه بعدی
- ایجاد یک بازی سه بعدی سوم شخص: حرکت بازیکن و انیمیشن
- li>
- افزودن وسایل و آیتم های تعاملی در بازی
- اتصال بازی خود به اینترنت
- پخش صدا: جلوه های صوتی و موسیقی
- قرار دادن قطعات در کنار هم در یک بازی کامل
- استقرار بازی خود در دستگاه های بازیکنان
PART 2 راحت شدن
PART 3 STRONG FINISH
Summary
Unity in Action teaches you how to write and deploy games. You’ll master the Unity toolset from the ground up, adding the skills you need to go from application coder to game developer. Based on Unity version 5.
Purchase of the print book includes a free eBook in PDF, Kindle, and ePub formats from Manning Publications.
About the Book
This book helps readers build successful games with the Unity game development platform. You will use the powerful C# language, Unity’s intuitive workflow tools, and a state-of-the-art rendering engine to build and deploy mobile, desktop, and console games. Unity’s single codebase approach minimizes inefficient switching among development tools and concentrates your attention on making great interactive experiences.
Unity in Action teaches you how to write and deploy games. You’ll master the Unity toolset from the ground up, adding the skills you need to go from application coder to game developer. Each sample project illuminates specific Unity features and game development strategies. As you read and practice, you’ll build up a well-rounded skill set for creating graphically driven 2D and 3D game applications.
You’ll need to know how to program, in C# or a similar OO language. No previous Unity experience or game development knowledge is assumed.
What’s Inside
- Program characters that run, jump, and interact
- Build code architectures that manage the game’s state
- Connect your games to the internet to download live data
- Deploy games to platforms including web and mobile
- Covers Unity 5
About the Author
Joe Hocking is a software engineer specializing in interactive media development. He works for Synapse Games and teaches classes in game development at Columbia College Chicago.
Table of Contents
- PART 1 FIRST STEPS
- Getting to know Unity
- Building a demo that puts you in 3D space
- Adding enemies and projectiles to the 3D game
- Developing graphics for your game
- Building a Memory game using Unity’s new 2D functionality
- Putting a 2D GUI in a 3D game
- Creating a third-person 3D game: player movement and animation
- Adding interactive devices and items within the game
- Connecting your game to the internet
- Playing audio: sound effects and music
- Putting the parts together into a complete game
- Deploying your game to players’ devices
PART 2 GETTING COMFORTABLE
PART 3 STRONG FINISH
دانلود کتاب «Unity in Action: توسعه بازی چندپلتفرمی در سی شارپ با یونیتی 5»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.