دانلود کتاب Unity 2021 Shaders and Effects Cookbook: Over 50 recipes to help you transform your game into a visually stunning masterpiece, 4th Edition. Code (به فارسی: کتاب آشپزی Unity 2021 Shaders and Effects: بیش از 50 دستور غذا برای کمک به شما برای تبدیل بازی خود به یک شاهکار بصری خیره کننده، نسخه چهارم. کد) نوشته شده توسط «John P. Doran»
اطلاعات کتاب کتاب آشپزی Unity 2021 Shaders and Effects: بیش از 50 دستور غذا برای کمک به شما برای تبدیل بازی خود به یک شاهکار بصری خیره کننده، نسخه چهارم. کد
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: John P. Doran
زبان: english
فرمت کتاب: RAR (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2021
تعداد صفحه: 484
حجم فایل: 216.60 مگابایت
کد کتاب: 1839218622 , 9781839218620
نوبت چاپ: 4
توضیحات کتاب کتاب آشپزی Unity 2021 Shaders and Effects: بیش از 50 دستور غذا برای کمک به شما برای تبدیل بازی خود به یک شاهکار بصری خیره کننده، نسخه چهارم. کد
کد
بر چالشها و پیچیدگیهای مربوط به ایجاد شیدرهای خود با واقعگرایی سطح بالا با استفاده از راهحلهای عملی، بهترین شیوهها و آخرین ویژگیهای Unity 2021 غلبه کنید
ویژگیهای کلیدی
- دستورالعمل های عملی برای تسلط بر جلوه های پس از پردازش و تکنیک های سایه زنی پیشرفته را کشف کنید
- با اسرار ایجاد سایه زن های با کیفیت AAA بدون نوشتن الگوریتم های طولانی آشنا شوید
- با استفاده از Unity جلوه های بصری خیره کننده ای برای بازی های خود ایجاد کنید. VFX Graph
Book Description
Shader به شما امکان می دهد تصاویری قدرتمند برای پروژه های بازی خود ایجاد کنید. با این حال، ایجاد سایهزن برای بازیهای شما میتواند با عوامل مختلفی مانند ریاضیات پیچیده که مانع از رسیدن به سطح واقعگرایی شما برای شیدرهایتان میشود، بسیار چالش برانگیز باشد.
کتاب آشپزی Unity 2021 Shaders and Effects به شما کمک میکند. با یک رویکرد مبتنی بر دستور العمل برای ایجاد سایه بان با استفاده از Unity بر آن غلبه کنید. این نسخه چهارم با استفاده از ویژگیها و ابزارهای Unity 2021 که روش جدید یونیتی برای ایجاد جلوههای ذرات با VFX Graph را پوشش میدهد، بهروزرسانی و بهبود یافته است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از VFX Graph برای توسعه سایه زن پیشرفته استفاده کنید. این کتاب همچنین دارای دستور العمل های به روز شده برای استفاده از Shader Graph برای ایجاد عناصر دو بعدی و سه بعدی است. شما همه چیزهایی را که باید در مورد بردارها بدانید، نحوه استفاده از آنها برای ساختن نور و نحوه استفاده از بافت ها برای ایجاد جلوه های پیچیده بدون ریاضیات سنگین، پوشش خواهید داد. همچنین میدانید که چگونه از Shader Graph مبتنی بر بصری برای ایجاد سایهزنها بدون هیچ کدی استفاده کنید.
در پایان این کتاب Unity، مجموعهای از سایهزنها را ایجاد کردهاید که میتوانید از آنها استفاده کنید. بازیهای Unity 3D خود را انجام دهید و بتوانید جلوههای جدیدی را انجام دهید و نیازهای عملکرد پروژههای توسعه بازی Unity خود را برطرف کنید. بنابراین، بیایید شروع کنیم!
آنچه یاد خواهید گرفت
- از رندرینگ مبتنی بر فیزیکی برای تناسب با زیبایی شناسی بازی خود استفاده کنید
- با آزمایش محدودیت های موجود، جلوه های فوق العاده ای برای بازی های خود ایجاد کنید. shader ها می توانند انجام دهند
- تکنیک های پیشرفته سایه زن را برای بازی های خود با کیفیت AAA کاوش کنید
- از Shader Graph برای ایجاد عناصر دو بعدی و سه بعدی برای بازی های خود بدون نوشتن کد استفاده کنید
- Master ریاضیات و الگوریتمهای مدلهای نورپردازی رایج
- برای اصلاح ظاهر بازی خود با پشته پس از پردازش آشنا شوید
این کتاب برای چه کسی است
این این کتاب برای توسعهدهندگان بازی است که میخواهند اولین شیدرهای خود را در Unity 2021 ایجاد کنند و با افزودن افکتهای حرفهای پس از پردازش، بازی خود را به سطح جدیدی برسانند. این کتاب دانش سطح متوسط Unity را فرض میکند.
فهرست محتوا
- پشته پردازش پست
- ایجاد اولین سایهزن شما
- کار با سطح شیدر
- li>
- کار با بافت نگاشت
- درک مدل های نورپردازی
- رندر مبتنی بر فیزیکی
- توابع راس
- Shader های قطعه و پاس های گرفتن
- تنظیم سایه بان موبایل
- افکت های صفحه با بافت های رندر یونیتی
- بازی و جلوه های صفحه
- تکنیک های سایه زنی پیشرفته
- نمودار سایه زن – ۲ بعدی
- گراف سایه زن – سه بعدی
Overcome the challenges and complexities involved in creating your own shaders with high-level realism using practical solutions, best practices, and the latest features of Unity 2021
Key Features
- Discover practical recipes for mastering post-processing effects and advanced shading techniques
- Learn the secrets of creating AAA quality shaders without writing long algorithms
- Create visually stunning effects for your games using Unity’s VFX Graph
Book Description
Shaders enable you to create powerful visuals for your game projects. However, creating shaders for your games can be notoriously challenging with various factors such as complex mathematics standing in the way of attaining the level of realism you crave for your shaders.
The Unity 2021 Shaders and Effects Cookbook helps you overcome that with a recipe-based approach to creating shaders using Unity. This fourth edition is updated and enhanced using Unity 2021 features and tools covering Unity’s new way of creating particle effects with the VFX Graph. You’ll learn how to use VFX Graph for advanced shader development. The book also features updated recipes for using Shader Graph to create 2D and 3D elements. You’ll cover everything you need to know about vectors, how they can be used to construct lighting, and how to use textures to create complex effects without the heavy math. You’ll also understand how to use the visual-based Shader Graph for creating shaders without any code.
By the end of this Unity book, you’ll have developed a set of shaders that you can use in your Unity 3D games and be able to accomplish new effects and address the performance needs of your Unity game development projects. So, let’s get started!
What you will learn
- Use physically based rendering to fit the aesthetic of your game
- Create spectacular effects for your games by testing the limits of what shaders can do
- Explore advanced shader techniques for your games with AAA quality
- Use Shader Graph to create 2D and 3D elements for your games without writing code
- Master the math and algorithms behind the commonly used lighting models
- Get to grips with the Post-Processing Stack to tweak the appearance of your game
Who this book is for
This book is for game developers who want to start creating their first shaders in Unity 2021 and take their game to a whole new level by adding professional post-processing effects. The book assumes intermediate-level knowledge of Unity.
Table of Contents
- Post Processing Stack
- Creating Your First Shader
- Working with Surface Shaders
- Working with Texture Mapping
- Understanding Lighting Models
- Physically Based Rendering
- Vertex Functions
- Fragment Shaders and Grab Passes
- Mobile Shader Adjustment
- Screen Effects with Unity Render Textures
- Gameplay and Screen Effects
- Advanced Shading Techniques
- Shader Graph – 2D
- Shader Graph – 3D

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.