دانلود کتاب Ultimate Game Programming with DirectX Second Edition (به فارسی: برنامه نویسی نهایی بازی با DirectX نسخه دوم) نوشته شده توسط «Allen (Allen Sherrod) Sherrod»
اطلاعات کتاب برنامه نویسی نهایی بازی با DirectX نسخه دوم
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Charles River Media
نویسنده: Allen (Allen Sherrod) Sherrod
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 361
حجم فایل: 3.30 مگابایت
کد کتاب: 1584506202 , 9781584506201
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب برنامه نویسی نهایی بازی با DirectX نسخه دوم
با استفاده از DirectX 10 و C++ با Ultimate Game Programming با DirectX، نسخه دوم، بازی های خود را بسازید. این کتاب برای برنامه نویسان با تجربه ای که می خواهند DirectX 10 و نحوه استفاده از آن را در ساخت بازی یاد بگیرند، نوشته شده است، این کتاب به طور عمیق با DirectX 10 و هر یک از زیرسیستم های آن می پردازد. هر بخش از فرآیند توسعه بازی پوشش داده شده است و شما مهارتهای توسعه بازی موجود خود را در تکنیکها و ابزارهای جدیدی که در کتاب توضیح داده شدهاند، به کار خواهید برد. با مقدمهای بر DirectX و Direct3D، شما راه خود را از طریق رابطهای گرافیکی، مسیرهای انیمیشن، نور و سایههای پیشرفته، تکنیکهای مختلف نقشهبرداری سطحی و حتی صدا پیش خواهید برد. یک مبحث در هر فصل پوشش داده میشود و سؤالات پایان فصل به شما کمک میکند مهارتهای جدید خود را تمرین کرده و تقویت کنید. چه دانشآموز فعلی توسعه بازی یا یک توسعهدهنده حرفهای باشید، اطلاعات و تکنیکهایی را که برای به دست آوردن درک روشنی نیاز دارید، پیدا خواهید کرد. برنامه نویسی بازی با DirectX 10.
دانلود کتاب «برنامه نویسی نهایی بازی با DirectX نسخه دوم»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.