قانون

علائم تجاری در حد

Trade Marks at the Limit

دانلود کتاب Trade Marks at the Limit (به فارسی: علائم تجاری در حد) نوشته شده توسط «Jeremy Phillips»


اطلاعات کتاب علائم تجاری در حد

موضوع اصلی: فقه و حقوق – مالکیت فکری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Edward Elgar Publishing

نویسنده: Jeremy Phillips

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 309

حجم فایل: 2.02 مگابایت

کد کتاب: 1847200125 , 9781847200129

توضیحات کتاب علائم تجاری در حد

Trade Marks at the Limit مجموعه ای از مقالات جاری، آگاهانه و اصیل در مورد جنبه های مختلف یک موضوع است که مالکان علامت تجاری، شاغلین و ناقضان احتمالی را به طور یکسان متحد می کند – مرز دقیقی که استفاده مجاز از علامت تجاری کسب و کار دیگر را از استفاده ای که تشکیل می دهد جدا می کند. نقض قوانین علامت تجاری. این کتاب مهم و راهگشا ابتدا به بررسی چارچوب حقوقی بین المللی برای تنظیم استفاده غیرمجاز از علائم تجاری دیگران می پردازد. سپس نویسندگانی از هر دو سوی اقیانوس اطلس و استرالیا به مشکلات عملی و مسائل مفهومی که دادگاه ها در ایجاد تعادل بین نیازهای صاحبان علائم تجاری، رقبای آنها، مشاغلی که خدمات پایین دستی ارائه می دهند و همچنین مصرف کنندگان با آن مواجه هستند، نگاه می کنند. نویسندگان به مسائل خاص صنعت مربوط به بخش خدمات مالی و کالاهای مصرفی و همچنین مشکلات ناشی از تبلیغات مقایسه ای، نیاز به حمایت از آزادی بیان، مشکلاتی که هنگام برخورد با علائم تجاری غیر سنتی و مورد خاص حوزه های قضایی چند زبانه با آن مواجه می شوند، می پردازند. Trade Marks at the Limit که توسط متخصصان و مشاوران حقوقی برجسته در بخش‌های مرتبط تألیف شده است، اولین کتابی است که این موضوعات را تحت عنوان استفاده مجاز اما غیرمجاز از علامت تجاری گرد هم می‌آورد.


Trade Marks at the Limit is a collection of current, informed and original essays on different aspects of a topic that unites trade mark owners, practitioners and potential infringers alike – the fine borderline that separates permitted use of another business’s trade mark from a use that constitutes trade mark infringement. This important and groundbreaking book first examines the international legal framework for regulating unauthorized use of the trade marks of others. Then writers from both sides of the Atlantic and from Australia look at the practical problems and conceptual issues that the courts face in striking a balance between the needs of trade mark owners, their competitors, businesses that provide downstream services, and also consumers. The authors address industry-specific issues involving the financial services sector and consumer goods as well as problems raised by comparative advertising, the need to protect free speech, the problems faced when dealing with non-traditional trade marks and the special case of multilingual jurisdictions. Authored by leading legal practitioners and consultants in related sectors, Trade Marks at the Limit is the first book to bring these issues together under the banner of permitted but unauthorized trade mark use.

دانلود کتاب «علائم تجاری در حد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید