سرمایه گذاری

کشش: چگونه هر استارت آپی می تواند به رشد چشمگیر مشتری دست یابد؟

Traction: How Any Startup Can Achieve Explosive Customer Growth

دانلود کتاب Traction: How Any Startup Can Achieve Explosive Customer Growth (به فارسی: کشش: چگونه هر استارت آپی می تواند به رشد چشمگیر مشتری دست یابد؟) نوشته شده توسط «Gabriel Weinberg – Justin Mares»


اطلاعات کتاب کشش: چگونه هر استارت آپی می تواند به رشد چشمگیر مشتری دست یابد؟

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – امور مالی شخصی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Portfolio

نویسنده: Gabriel Weinberg – Justin Mares

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 222

حجم فایل: 741 کیلوبایت

کد کتاب: 1591848369 , 9781591848363

نوبت چاپ: Hardcover

توضیحات کتاب کشش: چگونه هر استارت آپی می تواند به رشد چشمگیر مشتری دست یابد؟

دو بنیانگذار استارت آپ موفق، مروری جامع از راه های مختلفی که استارت آپ ها می توانند به رشد قوی و پایدار دست یابند، و راهنمایی برای انتخاب مواردی که تفاوت ایجاد می کنند، ارائه می دهند.

چرا بسیاری از آنها این کار را انجام می دهند. استارت آپ ها شکست می خورند؟ به گفته گابریل واینبرگ و جاستین مارس، کارآفرینان، اکثر استارت‌آپ‌های شکست خورده نه به دلیل یک محصول بد، بلکه به این دلیل که مشتریان کافی ندارند، از صحنه خارج نمی‌شوند. آنها مرتکب این اشتباه مرگبار می شوند که تمام تلاش خود را برای تکمیل محصول خود به قیمت دسترسی به کاربران بالقوه به کار می گیرند. در عوض، آن‌ها باید نیمی از منابع خود را برای جذب نیرو صرف کنند.

TRACTION راهنمای ضروری برای هر استارت‌آپی است که می‌خواهد جلوتر از منحنی باشد و در اوایل بازی شروع به ایجاد پایگاه کاربر کند. این کتاب هیچ راه حلی برای همه ارائه نمی دهد: هر استارت آپی منحصر به فرد است، بنابراین هیچ روش واحدی برای ایجاد کشش تضمین نمی شود. در عوض، نویسندگان نوزده کانال کششی مختلف از بازاریابی ویروسی گرفته تا نمایشگاه‌های تجاری را شناسایی می‌کنند، بینش‌هایی را در مورد نحوه بهره‌برداری از هر یک تا حداکثر پتانسیل خود ارائه می‌کنند، و چارچوبی برای آزمایش کانال‌های مختلف و شناسایی بهترین کانال برای هر استارت‌آپی ارائه می‌کنند.

br>

براساس توصیه های بیش از 40 بنیانگذار و بازاریاب استارت آپ موفق، از جیمی ولز ویکی پدیا گرفته تا تعطیلات رایان از American Apparel، TRACTION یک کتاب درسی جامع برای بازاریابی راه شما به سوی رشد است.


Two successful startup founders offer a comprehensive overview of the various ways startups can achieve strong, sustainable growth, and a guide to choosing the ones that will make the differencce.

Why do so many startups fail? According to entrepreneurs Gabriel Weinberg and Justin Mares, most failed startups don’t get off the ground not because of a bad product, but because they don’t have enough customers. They make the fatal mistake of putting all their effort into perfecting their product at the cost of reaching out to potential users. Instead, they should be putting half their resources into getting traction.

TRACTION is the essential guide for any startup looking to stay ahead of the curve and start building a user base early in the game. The book offers no one-size-fits-all solution: every startup is unique, so no single method is guaranteed to generate traction. Instead, the authors identify nineteen different traction channels from viral marketing to trade shows, offer insights on how to exploit each one to its fullest potential, and provide a framework to test various channels and identify the best one for any startup.

Drawing on advice from more than 40 successful startup founders and marketers, from Wikipedia’s Jimmy Wales to American Apparel’s Ryan Holiday, TRACTION is a comprehensive textbook for marketing your way to growth.

دانلود کتاب «کشش: چگونه هر استارت آپی می تواند به رشد چشمگیر مشتری دست یابد؟»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید