تجارت

استراتژی به موقع: مدیریت چرخه کسب و کار برای مزیت رقابتی

The Well Timed Strategy: Managing the Business Cycle for Competitive Advantage

دانلود کتاب The Well Timed Strategy: Managing the Business Cycle for Competitive Advantage (به فارسی: استراتژی به موقع: مدیریت چرخه کسب و کار برای مزیت رقابتی) نوشته شده توسط «Peter Navarro»


اطلاعات کتاب استراتژی به موقع: مدیریت چرخه کسب و کار برای مزیت رقابتی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wharton School Publishing

نویسنده: Peter Navarro

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 272

حجم فایل: 13.73 مگابایت

کد کتاب: 0131494201 , 9780131494206

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب استراتژی به موقع: مدیریت چرخه کسب و کار برای مزیت رقابتی

اکثر شرکت‌ها یکی از بهترین فرصت‌های خود را برای تقویت مزیت رقابتی نادیده می‌گیرند: فرصت مدیریت فعال چرخه‌های تجاری و تلاطم‌های کلان اقتصادی. علیرغم تأثیر عمیقی که چرخه تجاری بر بخت و اقبال و سرنوشت بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک – و کارمندان و سرمایه گذارانی که به آنها وابسته هستند – می گذارد، یک کتاب راهنمای جامع برای مدیریت استراتژیک و تاکتیکی چرخه تجاری ارائه نمی کند. . استراتژی به موقع نشان می دهد که چگونه می توان نه تنها چرخه تجاری و چرخه های صنعت، بلکه سطح بی سابقه تلاطم اقتصاد کلان امروزی را نیز مدیریت کرد. پیتر ناوارو نشان می‌دهد که چگونه می‌توان هر جنبه‌ای از استراتژی، تاکتیک‌ها و عملیات کسب‌وکار را برای انعکاس شرایط متغیر کسب‌وکار هماهنگ کرد. ناوارو با تکیه بر صدها مثال، اصول مدیریتی روشن و ساده ای را برای مدیریت نوسانات صعودی و نزولی اقتصادی ارائه می کند. ناوارو به همه چیز، از مدیریت موجودی، تولید، و زنجیره تامین تا بازاریابی، قیمت گذاری و سرمایه گذاری بلندمدت می پردازد. ناوارو نمونه هایی را از سراسر جهان ارائه می دهد، از Broadcom و Cemex گرفته تا Paccar و Xilinx توسعه دهندگان املاک چینی تا شرکت های کوچک آمریکایی. واضح، مختصر و فوق‌العاده خوانا، استراتژی زمان‌بندی شده، پیش‌بینی پیچیده اقتصاد کلان را به آسانی درک می‌کند – و حتی عمل کردن بر اساس آن را آسان‌تر می‌کند. مقدمه  xvii   فصل 1: استراتژی‌ها و تاکتیک‌های مدیر اجرایی اصلی دوچرخه‌سوار  1 فصل 2: ​​مقابله با هزینه‌های سرمایه‌ای  15 فصل 3: دوچرخه‌سوار استاد اکتسابی کم می‌خرد و گران می‌فروشد  39 فصل 4: هنرهای خوب «C» تاکتیک‌های مدیر منابع انسانی  55 فصل 5: «مدیریت کلان» تولید، موجودی و زنجیره تأمین شما  75 فصل 6: بازاریابی دوچرخه سوار در طول فصل‌های تجاری  95 فصل 7: قیمت‌گذاری چرخه و مدیریت اعتبار و حساب‌های دریافتنی فصل 111 سود پیشگیرانه از افزایش قیمت نفت، افزایش نرخ بهره، و خطرات نرخ ارز 129 فصل 9: وقتی نمی‌توانید چرخه تجاری را شکست دهید، ریسک‌های آن را محافظت کنید! 149 فصل 10: زنده ماندن – و رونق – از شوک‌های اقتصادی جنگ، تروریسم، خشکسالی و بیماری  169 فصل 11: ابزارهای پیش‌بینی مورد علاقه دوچرخه‌سواران  185   اندیشه‌های پایانی  211   ضمیمه کل داده‌ها و فهرست درختان: Star Team  213 ضمیمه B: A Business Cycle Primer  223   یادداشت ها  233   فهرست  239


Most companies ignore one of their best opportunities for honing competitive advantage: the opportunity to proactively manage business cycles and macroeconomic turbulence. Despite the profound impact that the business cycle has on the fortunes and fate of so many businesses large and small–and the employees and investors that depend on them–not fa single book offers a comprehensive guide to strategically and tactically managing the business cycle. The Well-Timed Strategy shows how to manage not just the business cycle and industry cycles but also today’s unprecedented level of macroeconomic turbulence. Peter Navarro shows how to align every facet of business strategy, tactics, and operations to reflect changing business conditions. Drawing on hundreds of examples, Navarro distills clear, simple management principles for managing economic upswings and downswings. Navarro addresses everything from inventory, production, and supply chain management to marketing, pricing, and long-term capital investment. Navarro presents examples from around the globe, ranging from Broadcom and Cemex to Paccar and Xilinx Chinese real estate developers to U.S. small caps. Clear, concise, and exceptionally readable, The Well-Timed Strategy makes complex macroeconomic forecasting easy to understand — and even easier to act upon.   Introduction  xvii   Chapter 1: Strategies and Tactics of the Master Cyclist Executive  1 Chapter 2: Countercycling Your Capital Expenditures  15 Chapter 3: The Acquisitive Master Cyclist Buys Low and Sells High  39 Chapter 4: The Art of “Cherry Picking” and Other Well-Timed Tactics of the Human Resources Manager  55 Chapter 5: “Macromanaging” Your Production, Inventory, and Supply Chain  75 Chapter 6: Master Cyclist Marketing Through the Business Cycle Seasons  95 Chapter 7: Pricing the Cycle and Managing Credit and Account Receivables  111 Chapter 8: Proactive Profiting From Oil Price Spikes, Interest Rate Hikes, and Exchange Rate Risks  129 Chapter 9: When You Can’t Beat the Business Cycle, Hedge Its Risks!  149 Chapter 10: Surviving—and Prospering from—the Economic Shocks of War, Terrorism, Drought, and Disease  169 Chapter 11: The Master Cyclist’s Favorite Forecasting Tools  185   Concluding Thoughts  211   Appendix A: The Master Cyclist Project’s Treasure Trove of Data and All-Star Team  213 Appendix B: A Business Cycle Primer  223   Notes  233   Index  239

دانلود کتاب «استراتژی به موقع: مدیریت چرخه کسب و کار برای مزیت رقابتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید