دانلود کتاب The Well Timed Strategy: Managing the Business Cycle for Competitive Advantage (به فارسی: استراتژی به موقع: مدیریت چرخه کسب و کار برای مزیت رقابتی) نوشته شده توسط «Peter Navarro»
اطلاعات کتاب استراتژی به موقع: مدیریت چرخه کسب و کار برای مزیت رقابتی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wharton School Publishing
نویسنده: Peter Navarro
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 272
حجم فایل: 13.73 مگابایت
کد کتاب: 0131494201 , 9780131494206
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب استراتژی به موقع: مدیریت چرخه کسب و کار برای مزیت رقابتی
اکثر شرکتها یکی از بهترین فرصتهای خود را برای تقویت مزیت رقابتی نادیده میگیرند: فرصت مدیریت فعال چرخههای تجاری و تلاطمهای کلان اقتصادی. علیرغم تأثیر عمیقی که چرخه تجاری بر بخت و اقبال و سرنوشت بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک – و کارمندان و سرمایه گذارانی که به آنها وابسته هستند – می گذارد، یک کتاب راهنمای جامع برای مدیریت استراتژیک و تاکتیکی چرخه تجاری ارائه نمی کند. . استراتژی به موقع نشان می دهد که چگونه می توان نه تنها چرخه تجاری و چرخه های صنعت، بلکه سطح بی سابقه تلاطم اقتصاد کلان امروزی را نیز مدیریت کرد. پیتر ناوارو نشان میدهد که چگونه میتوان هر جنبهای از استراتژی، تاکتیکها و عملیات کسبوکار را برای انعکاس شرایط متغیر کسبوکار هماهنگ کرد. ناوارو با تکیه بر صدها مثال، اصول مدیریتی روشن و ساده ای را برای مدیریت نوسانات صعودی و نزولی اقتصادی ارائه می کند. ناوارو به همه چیز، از مدیریت موجودی، تولید، و زنجیره تامین تا بازاریابی، قیمت گذاری و سرمایه گذاری بلندمدت می پردازد. ناوارو نمونه هایی را از سراسر جهان ارائه می دهد، از Broadcom و Cemex گرفته تا Paccar و Xilinx توسعه دهندگان املاک چینی تا شرکت های کوچک آمریکایی. واضح، مختصر و فوقالعاده خوانا، استراتژی زمانبندی شده، پیشبینی پیچیده اقتصاد کلان را به آسانی درک میکند – و حتی عمل کردن بر اساس آن را آسانتر میکند. مقدمه xvii فصل 1: استراتژیها و تاکتیکهای مدیر اجرایی اصلی دوچرخهسوار 1 فصل 2: مقابله با هزینههای سرمایهای 15 فصل 3: دوچرخهسوار استاد اکتسابی کم میخرد و گران میفروشد 39 فصل 4: هنرهای خوب «C» تاکتیکهای مدیر منابع انسانی 55 فصل 5: «مدیریت کلان» تولید، موجودی و زنجیره تأمین شما 75 فصل 6: بازاریابی دوچرخه سوار در طول فصلهای تجاری 95 فصل 7: قیمتگذاری چرخه و مدیریت اعتبار و حسابهای دریافتنی فصل 111 سود پیشگیرانه از افزایش قیمت نفت، افزایش نرخ بهره، و خطرات نرخ ارز 129 فصل 9: وقتی نمیتوانید چرخه تجاری را شکست دهید، ریسکهای آن را محافظت کنید! 149 فصل 10: زنده ماندن – و رونق – از شوکهای اقتصادی جنگ، تروریسم، خشکسالی و بیماری 169 فصل 11: ابزارهای پیشبینی مورد علاقه دوچرخهسواران 185 اندیشههای پایانی 211 ضمیمه کل دادهها و فهرست درختان: Star Team 213 ضمیمه B: A Business Cycle Primer 223 یادداشت ها 233 فهرست 239
دانلود کتاب «استراتژی به موقع: مدیریت چرخه کسب و کار برای مزیت رقابتی»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)