دانلود کتاب The Ultimate Online Customer Service Guide: How to Connect with your Customers to Sell More! (به فارسی: راهنمای نهایی خدمات مشتری آنلاین: چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید تا بیشتر بفروشید!) نوشته شده توسط «Marsha Collier»
اطلاعات کتاب راهنمای نهایی خدمات مشتری آنلاین: چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید تا بیشتر بفروشید!
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Marsha Collier
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
تعداد صفحه: 258
حجم فایل: 3.70 مگابایت
کد کتاب: 1118007654 , 9781118007655
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب راهنمای نهایی خدمات مشتری آنلاین: چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید تا بیشتر بفروشید!
با این راهنمای برنده، مشتریان آنلاین خود را خوشحال کنید – و مشتریان جدیدی ایجاد کنید – رسانه های اجتماعی وسیله ای بی نظیر برای ارتباط و تعامل با تعداد نامحدودی از مشتریان در اختیار شما قرار می دهند. با این حال این وسیله نقلیه با سایر اشکال غیرشخصی متفاوت است. با رسانه های اجتماعی، نمایندگان بخشی از زندگی مشتریان خود می شوند. آنها به عقب برمی گردند. آنها بلافاصله به شکایات رسیدگی می کنند. آنها برای مشتریان “تولدت مبارک” آرزو می کنند. آنها برندهای خود را با درگیر کردن خود در جوامع رشد می دهند. راهنمای خدمات مشتری آنلاین نهایی کلیدهای خدمات معتبر و متعهد به مشتریان را از طریق رسانه های اجتماعی به شما می دهد. این کتاب با استفاده از ترکیبی از مطالعات موردی، آغازگر خدمات آنلاین کلاسیک به مشتریان و دستورالعملهایی در مورد نحوه اجرای خدمات با کیفیت به مشتریان، شما را قادر میسازد به فرصتهایی که رسانههای اجتماعی بهعنوان وسیلهای برای خدمت به مشتریان ارائه میدهند، دسترسی داشته باشید. از رسانههای اجتماعی به طور واقعی برای اتصال استفاده کنید. با مشتریان برای تقویت امتیاز خود، مشتریان جدید را از طریق حضور آنلاین خود جذب کنید. با The Ultimate Online Customer Service Guide حضور سازنده ای در این فضای تعاملی ایجاد کنید.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.