تجارت

راهنمای نهایی خدمات مشتری آنلاین: چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید تا بیشتر بفروشید!

The Ultimate Online Customer Service Guide: How to Connect with your Customers to Sell More!

دانلود کتاب The Ultimate Online Customer Service Guide: How to Connect with your Customers to Sell More! (به فارسی: راهنمای نهایی خدمات مشتری آنلاین: چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید تا بیشتر بفروشید!) نوشته شده توسط «Marsha Collier»


اطلاعات کتاب راهنمای نهایی خدمات مشتری آنلاین: چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید تا بیشتر بفروشید!

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Marsha Collier

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 258

حجم فایل: 3.70 مگابایت

کد کتاب: 1118007654 , 9781118007655

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب راهنمای نهایی خدمات مشتری آنلاین: چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید تا بیشتر بفروشید!

با این راهنمای برنده، مشتریان آنلاین خود را خوشحال کنید – و مشتریان جدیدی ایجاد کنید – رسانه های اجتماعی وسیله ای بی نظیر برای ارتباط و تعامل با تعداد نامحدودی از مشتریان در اختیار شما قرار می دهند. با این حال این وسیله نقلیه با سایر اشکال غیرشخصی متفاوت است. با رسانه های اجتماعی، نمایندگان بخشی از زندگی مشتریان خود می شوند. آنها به عقب برمی گردند. آنها بلافاصله به شکایات رسیدگی می کنند. آنها برای مشتریان “تولدت مبارک” آرزو می کنند. آنها برندهای خود را با درگیر کردن خود در جوامع رشد می دهند. راهنمای خدمات مشتری آنلاین نهایی کلیدهای خدمات معتبر و متعهد به مشتریان را از طریق رسانه های اجتماعی به شما می دهد. این کتاب با استفاده از ترکیبی از مطالعات موردی، آغازگر خدمات آنلاین کلاسیک به مشتریان و دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه اجرای خدمات با کیفیت به مشتریان، شما را قادر می‌سازد به فرصت‌هایی که رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان وسیله‌ای برای خدمت به مشتریان ارائه می‌دهند، دسترسی داشته باشید. از رسانه‌های اجتماعی به طور واقعی برای اتصال استفاده کنید. با مشتریان برای تقویت امتیاز خود، مشتریان جدید را از طریق حضور آنلاین خود جذب کنید. با The Ultimate Online Customer Service Guide حضور سازنده ای در این فضای تعاملی ایجاد کنید.


Make your online customers happy—and create new ones—with this winning guideSocial media gives you an unparalleled vehicle for connecting and engaging with an unlimited number of customers. Yet this vehicle is different than other, more impersonal forms. With social media, reps become part of their customers’ lives. They follow back. They handle complaints immediately. They wish customers “happy birthday.” They grow their brands by involving themselves in communities.The Ultimate Online Customer Service Guide gives you the keys to authentic and engaged service to customers through social media. Using a blend of case studies, a primer on classic online customer service, and instructions on how to execute quality customer service, this book enables you to access the opportunities that social media presents as a means of serving customers.Authentically use social media to connect with customers to boost your bottom lineAttract new customers through your online presenceAchieve higher GMS (Gross Merchandise Sales) with quality customer serviceSocial media gives you a new and growing realm to distinguish your business. Create a productive presence in this interactive space with The Ultimate Online Customer Service Guide.

دانلود کتاب «راهنمای نهایی خدمات مشتری آنلاین: چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید تا بیشتر بفروشید!»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید