فیزیک

ترمومکانیک پلاستیسیته و شکست

The thermomechanics of plasticity and fracture

دانلود کتاب The thermomechanics of plasticity and fracture (به فارسی: ترمومکانیک پلاستیسیته و شکست) نوشته شده توسط «Gerard A. Maugin»


اطلاعات کتاب ترمومکانیک پلاستیسیته و شکست

موضوع اصلی: فیزیک

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cambridge University Press

نویسنده: Gerard A. Maugin

زبان: English

فرمت کتاب: djvu (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1992

تعداد صفحه: 368

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 0521394767 , 9780521394765 , 0521397804

توضیحات کتاب ترمومکانیک پلاستیسیته و شکست

این کتاب بر نظریه ریاضی پلاستیسیته و شکست تمرکز دارد و آن را در یک چارچوب ترمومکانیکی ارائه می‌کند. این رویکرد ماکروسکوپی و پدیدارشناختی را دنبال می‌کند، که معادلات انتزاعی از حقایق تجربی عمومی را پیشنهاد می‌کند، کفایت پیامدهای حاصل از این معادلات را به آن واقعیت‌ها مطالعه می‌کند و سپس ابزارهای مفیدی را برای طراحان و مهندسان فراهم می‌کند. نمونه های زیادی از شکل پذیری و شکستگی ارائه شده است و هر فصل با مشکلاتی برای دانش آموزان به پایان می رسد.


This book concentrates on the mathematical theory of plasticity and fracture, and presents it in a thermomechanical framework. It follows the macroscopic, phenomenological approach, which proposes equations abstracted from generally accepted experimental facts, studies the adequacy of the consequences drawn from these equations to those facts, and then provides useful tools for designers and engineers. Many examples of plasticity and fracture are presented, and each chapter concludes with problems for students.

دانلود کتاب «ترمومکانیک پلاستیسیته و شکست»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.