دانلود کتاب The Theory of Incentives: The Principal-Agent Model (به فارسی: تئوری مشوق ها: مدل عامل اصلی) نوشته شده توسط «Jean-Jacques Laffont – David Martimort»
اطلاعات کتاب تئوری مشوق ها: مدل عامل اصلی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – اقتصاد ریاضی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Princeton University Press
نویسنده: Jean-Jacques Laffont – David Martimort
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 381
حجم فایل: 2.75 مگابایت
کد کتاب: 0691091846 , 9780691091846
توضیحات کتاب تئوری مشوق ها: مدل عامل اصلی
اقتصاد ارتباط زیادی با انگیزهها دارد – نه حداقل، انگیزههای سخت کار کردن، تولید محصولات با کیفیت، مطالعه، سرمایهگذاری و پسانداز. اگرچه آدام اسمیت بیش از دویست سال پیش در تحلیل خود از قراردادهای کشت سهام این موضوع را به وفور تأیید کرد، تنها در دهههای اخیر نظریهای شروع به ظهور کرده است که این موضوع را در قلب تفکر اقتصادی قرار میدهد. در این کتاب، ژان ژاک لافونت و دیوید مارتیمورت کامل ترین و در عین حال قابل دسترس ترین مقدمه نظریه مشوق ها را تا به امروز ارائه می کنند. محور این نظریه یک سوال ساده است که برای مدیریت مدرن امروزی و تحقیقات اقتصادی مهم است: چه چیزی باعث میشود افراد در یک موقعیت اقتصادی یا تجاری به شیوهای خاص عمل کنند؟ در جستوجوی پاسخ، نویسندگان ابزارهای روششناختی را برای طراحی مؤسساتی ارائه میکنند که میتوانند انگیزههای خوبی را برای فعالان اقتصادی تضمین کنند. این کتاب بر مدل اصلی-نماینده تمرکز دارد، وضعیت «ساده» که در آن یک مدیر یا شرکت، وظیفهای را به یک شرکت واگذار میکند. عامل واحد از طریق یک قرارداد – جوهر مدیریت و نظریه قرارداد. چگونه مالک یا مدیر یک شرکت اهداف اعضای مختلف آن را برای به حداکثر رساندن سود هماهنگ می کند؟ در پی یک مرور مختصر تاریخی که نشان میدهد چگونه مشکل انگیزهها در دو قرن گذشته مطرح شده است، نویسندگان بخش عمدهای از کار خود را به کاوش مدلهای عامل اصلی و توسعههای مختلف آن در پرتو سه نوع مشکل اطلاعاتی اختصاص دادهاند: نامطلوب. انتخاب، خطر اخلاقی، و غیرقابل تأیید. این کتاب با ارائه نگاهی بیسابقه به موضوعی حیاتی برای سازمانهای صنعتی، اقتصاد کار و اقتصاد رفتاری، قرار است به منبعی قطعی برای دانشجویان، محققان و دیگرانی تبدیل شود که ممکن است خود را در حال تعمق در مورد قراردادها و مشوقهایی که تجسم میکنند، بیابند. واقعا همه چیز در مورد
دانلود کتاب «تئوری مشوق ها: مدل عامل اصلی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.