تجارت

کتاب راهنمای بازاریابی ایمیلی SaaS: تبدیل سرنخ ها، افزایش حفظ مشتری و بستن درآمدهای تکرارشونده بیشتر با ایمیل

The SaaS Email Marketing Playbook: Convert Leads, Increase Customer Retention, and Close More Recurring Revenue With Email

دانلود کتاب The SaaS Email Marketing Playbook: Convert Leads, Increase Customer Retention, and Close More Recurring Revenue With Email (به فارسی: کتاب راهنمای بازاریابی ایمیلی SaaS: تبدیل سرنخ ها، افزایش حفظ مشتری و بستن درآمدهای تکرارشونده بیشتر با ایمیل) نوشته شده توسط «Étienne Garbugli»


اطلاعات کتاب کتاب راهنمای بازاریابی ایمیلی SaaS: تبدیل سرنخ ها، افزایش حفظ مشتری و بستن درآمدهای تکرارشونده بیشتر با ایمیل

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Independent

نویسنده: Étienne Garbugli

زبان: english

فرمت کتاب: AZW3 (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 252

حجم فایل: 16.69 مگابایت

کد کتاب: 1777160413 , 9781777160418

توضیحات کتاب کتاب راهنمای بازاریابی ایمیلی SaaS: تبدیل سرنخ ها، افزایش حفظ مشتری و بستن درآمدهای تکرارشونده بیشتر با ایمیل

“یک منبع عالی بدون BS که در آن تضمین می‌شود نکات و رویکردهای مفید را انتخاب کنید، چه حرفه‌ای ایمیل باشید یا تازه شروع به کار کنید.” – Andrus Purde، موسس مدیر عامل، Outfunnel

– –

مهم نیست که محصول شما چقدر عالی است، به احتمال بسیار زیاد 40 تا 60 درصد از آزمایش های رایگان هرگز محصول شما را برای بار دوم نبینند. این بدان معنی است که شما تا 60 درصد از ثبت نام های سخت به دست آورده خود را از دست خواهید داد. آیا آنها را رها می کنید؟

بازاریابی ایمیلی یکی از بالاترین فعالیت‌های اهرمی در یک تجارت SaaS است. می تواند کمک کند:

  • افزایش تبدیل‌های ورودی و آزمایشی؛
  • کاهش ریزش؛ و
  • افزایش درآمد تکرارشونده ماهانه (MRR).

با معرفی یک کمپین امروزی، می‌توانید تبدیل‌های خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید و از مزایای آن بهره مند شوید. هفته به هفته به طور قابل پیش بینی و مکرر افزایش می یابد. این زیبایی اتوماسیون است. همچنین به این ترتیب است که ما یک برنامه افزایش فروش در LANDR ایجاد کردیم که تا 42٪ از تبدیل اشتراک هفتگی را ایجاد می کرد. زمانی که من به LANDR پیوستم، ما فقط 3 ایمیل خودکار ارسال می کردیم (و تنها 1 مورد از آنها کار می کرد). با تمرکز بر ارسال ایمیل مناسب به کاربر مناسب در زمان مناسب، عملکرد با افزایش در موارد زیر افزایش یافت:

  • تکمیل ورود محصول؛
  • تعامل؛
  • فروش؛ و
  • ارتقا به اشتراک سالانه.

ما در این مسیر اشتباهات زیادی مرتکب شدیم (از جمله ارسال 85000 ایمیل به کاربران اشتباه). تلاش و خطای زیادی، ساعت‌های طولانی و جستجوهای جامع اینترنتی طول کشید، اما نتایج واضح بود. ایمیل در ایجاد درآمد مؤثرتر از موارد زیر بود:

  • سرمایه‌گذاری در تبلیغات بیشتر؛
  • ایجاد ویژگی‌های جدید با امید به ایجاد تعامل؛
  • بازطراحی به قیمت آزمون و خطا.

می توانید بازاریابی ایمیلی SaaS را به روشی که ما انجام دادیم (از طریق کار سخت) یاد بگیرید یا به اولین خط بروید. .

کتاب راهنما بازاریابی ایمیلی SaaS شامل همه چیزهایی است که دوست داشتم قبل از شروع به کار در LANDR در مورد ایمیل بدانم:

  • چگونه و چه زمانی ایمیل‌های جدید یا پیام‌های درون‌برنامه ایجاد کنیم تا بر رفتار و تصمیم‌گیری‌های کاربران تأثیر بگذاریم؛
  • چگونه این ایمیل‌ها را دو، سه یا چهار برابر کنیم. عملکرد هر ایمیلی که ارسال می‌کنید؛
  • چگونه در صندوق ورودی شلوغ‌تر متمایز شوید. و
  • نحوه ایجاد فرآیندها و ساختار برای رشد سیستماتیک عملکرد یک برنامه بازاریابی ایمیلی.

این کتاب همچنین شامل هفت غواصی عمیق است که به شما در پیاده سازی کمک می کند. توالی ورود، فروش، حفظ، ارجاع، و توالی رفتاری شما، از جمله.

برای ارسال ایمیل‌های مؤثر نیازی نیست که یک کپی‌رایتر استاد باشید (یا یکی در تیم خود داشته باشید). شما فقط به فرآیندها و دانش مناسب نیاز دارید تا تجارت خود را با ایمیل شروع کنید.

کتاب راهنما بازاریابی ایمیلی SaaS حاوی همه چیزهایی است که برای برنامه ریزی، ساخت و بهینه سازی برنامه بازاریابی ایمیلی خود نیاز دارید.

– –

کتاب راهنما بازاریابی ایمیلی SaaS برای مشاغلی نوشته شده است که نشانه های واضحی از تناسب محصول-بازار دارند، که عبارتند از:

  • فروش به مصرف‌کنندگان یا کسب‌وکارها؛
  • دریافت هزینه‌های اشتراک ماهانه یا سالانه؛
  • ایجاد بیش از ۲ هزار دلار MRR؛ و
  • افزودن حداقل 200 ایمیل ثبت نام در هفته.

“A great no-BS resource where you are guaranteed to pick up useful tips and approaches, whether you’re an email pro or just starting out.” – Andrus Purde, Founder & CEO, Outfunnel

– –

No matter how great your product is, it’s very likely that 40–60% of free trials never see your product a second time. This means that you stand to lose up to 60% of your hard-earned signups. Do you just let them go?

Email marketing is one of the highest leverage activities in a SaaS business. It can help:

  • increase onboarding and trial conversions;
  • reduce churn; and
  • grow monthly recurring revenue (MRR).

By introducing a single campaign today, you could significantly increase your conversions, and get the benefits of that increase predictably and repeatedly, week after week. That’s the beauty of automation. It’s also how we created an upsell program at LANDR that was generating up to 42% of weekly subscription conversions. When I joined LANDR, we were only sending 3 automated emails (and only 1 of those was performing). By focusing on sending the right email to the right user at the right time, performance jumped up, with increases in:

  • product onboarding completion;
  • engagement;
  • sales; and
  • upgrades to annual subscriptions.

We made a lot of mistakes along the way (including sending 85,000 emails to the wrong users). It took a lot of trial and error, long hours, and exhaustive internet searches, but the results were obvious. Email was more effective at generating revenue than:

  • Investing in more ads;
  • Building new features hoping they’ll drive engagement;
  • Redesigning at the cost of trial and error.

You can learn SaaS email marketing the way we did (through hard work), or jump to the front of the line.

The SaaS Email Marketing Playbook includes everything I would have loved to know about email before I got started at LANDR:

  • how and when to create new emails or In-App messages to influence your users’ behaviors and purchase decisions;
  • how to double, triple, or quadruple the performance of every single email you send;
  • how to stand out in an increasingly more crowded inbox; and
  • how to create processes and structure to systematically grow the performance of an email marketing program.

The book also includes seven deep dives to help you implement your onboarding, upsell, retention, referral, and behavioral sequences, among others.

You don’t need to be a master copywriter (or have one on your team) to send effective emails. You just need the right processes and knowledge to start growing your business with email.

The SaaS Email Marketing Playbook contains everything you need to plan, build, and optimize your email marketing program.

– –

The SaaS Email Marketing Playbook was written for businesses with clear signs of Product-Market Fit, that are:

  • selling to consumers or businesses;
  • charging monthly or yearly subscription fees;
  • generating more than $2k MRR; and
  • adding at least 200 email signups per week.

دانلود کتاب «کتاب راهنمای بازاریابی ایمیلی SaaS: تبدیل سرنخ ها، افزایش حفظ مشتری و بستن درآمدهای تکرارشونده بیشتر با ایمیل»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید