تجارت

روانشناسی قیمت: نحوه استفاده از قیمت برای افزایش تقاضا، سود و رضایت مشتری

The psychology of price: how to use price to increase demand, profit and customer satisfaction

دانلود کتاب The psychology of price: how to use price to increase demand, profit and customer satisfaction (به فارسی: روانشناسی قیمت: نحوه استفاده از قیمت برای افزایش تقاضا، سود و رضایت مشتری) نوشته شده توسط «Caldwell – Leigh»


اطلاعات کتاب روانشناسی قیمت: نحوه استفاده از قیمت برای افزایش تقاضا، سود و رضایت مشتری

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Crimson Publishing

نویسنده: Caldwell – Leigh

زبان: english

فرمت کتاب: AZW3 (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

حجم فایل: 1.11 مگابایت

کد کتاب: 1780592000 , 9781780592008

نوبت چاپ: 1st edition

دانلود کتاب «روانشناسی قیمت: نحوه استفاده از قیمت برای افزایش تقاضا، سود و رضایت مشتری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید