دانلود کتاب The Price Advantage (Second Edition) (به فارسی: مزیت قیمت (نسخه دوم)) نوشته شده توسط «Walter L. Baker – Michael V. Marn – Craig C. Zawada»
اطلاعات کتاب مزیت قیمت (نسخه دوم)
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – امور مالی شخصی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: John Wiley & Sons Inc
نویسنده: Walter L. Baker – Michael V. Marn – Craig C. Zawada
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 366
حجم فایل: 3.38 مگابایت
کد کتاب: 1118267656 , 9781118267653
توضیحات کتاب مزیت قیمت (نسخه دوم)
<p>نگاهی جامع به ایجاد استراتژیهای قیمتگذاری که هم در شرایط اقتصادی خوب و هم در شرایط بد کار میکنند</p><p>نوشته شده توسط سه کارشناس برجسته قیمتگذاری در McKinsey & شرکت، <i>نسخه دوم </i>of<i> مزیت قیمت</i> یک راهنمای عملی قیمتگذاری برای مدیران اجرایی یا متخصصان قیمتگذاری است که میخواهند دستاوردهای قیمتگذاری قابل توجهی را در کسبوکار خود شناسایی، جذب و حفظ کنند. <p>قیمت گذاری تا حد زیادی قدرتمندترین اهرم سودی است که مدیران می توانند بر آن تاثیر بگذارند. با این حال تعداد کمی از شرکتها به قیمتگذاری به گونهای برخورد میکنند که به طور کامل از ارزش آن استفاده کنند. این <i>نسخه دوم</i>، بازبینی و بسط عمده کتاب اول،<i></i>به شما نشان میدهد که برای دستیابی به <i>مزیت قیمت</i> در محیط های تجاری رقابتی و پیچیده امروزی. این کتاب بر اساس تجربه عمیق و دست اول با هزاران شرکت، راهنمای عملی را از طریق پیچ و خم مسائل قیمت گذاری به مدیران ارائه می دهد. این موضوع نشان میدهد که چرا برتری قیمتگذاری امروز مهمتر از همیشه است و سپس روشهای پیشرفته را برای تجزیه و تحلیل و بهبود استراتژی قیمتگذاری و اجرای خود توضیح میدهد. <ul><li>بررسی نقش اساسی زیرساخت قیمتگذاری در دستیابی به <i>مزیت قیمت</i></li><li>شامل موضوعات جدیدی مانند قیمتگذاری نرمافزار و محصولات اطلاعاتی، قیمتگذاری چرخه عمر ، قیمت گذاری محصولات با پیکربندی سفارشی، قیمت گذاری خطوط تولید با تعداد بالا، قیمت گذاری در محیط های فروش توزیع شده، قیمت گذاری “تیغ های ریش تراش” و قیمت گذاری محصولات و خدمات سطحی </li><li>بازبینی مجدد از طیف کامل کلاسیک ابزارهای قیمت گذاری مک کینزی، از جمله نقشه های آبشار قیمت جیبی و ارزش</li></ul><p>جذاب کننده و آموزنده، <i>نسخه دوم </i>of<i> مزیت قیمت</i> این رشته ضروری را در چشم انداز قرار خواهد داد. محتوا: <br>فصل 1 مقدمه (صفحات 1-11): <br>فصل 2 مؤلفه های تعالی قیمت گذاری (صفحات 13-22): <br>فصل 3 معاملات (صفحات) 23-44): <br>فصل 4 ارزش مشتری (صفحات 45-73): <br>فصل 5 استراتژی بازار (صفحات 75-91): <br>فصل 6 زیرساخت قیمت گذاری (صفحات 93-112): <br>فصل 7 قیمت گذاری پس از ادغام (صفحات 113-131): <br>فصل 8 جنگ قیمت (صفحات 133-147): <br>فصل 9 درجات قانونی آزادی (صفحات 149-164): <br> ;فصل 10 قیمت گذاری چرخه عمر (صفحات 165-182): <br>فصل 11 معماری قیمت گذاری (صفحات 183-196): <br>فصل 12 مدیریت پیچیدگی (صفحات 197-219): <br>Chapuilter (صفحات 221-245): <br>فصل 14 نرم افزار و محصولات اطلاعاتی (صفحات 247-264): <br>فصل 15 تغییر قیمت (صفحات 265-285): <br>فصل 16 جعبه باتری Monnarch صفحات 287-303):</br></br></b r></br></br></br></br></br></br></br></br></br></ br></br></br></br></p></p></p>
دانلود کتاب «مزیت قیمت (نسخه دوم)»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.