مدیریت

مدیر فروش جدید: چالش‌ها برای قرن بیست و یکم – ویرایش دوم

The New Sales Manager: Challenges for the 21st Century - 2nd edition

دانلود کتاب The New Sales Manager: Challenges for the 21st Century – 2nd edition (به فارسی: مدیر فروش جدید: چالش‌ها برای قرن بیست و یکم – ویرایش دوم) نوشته شده توسط «Walter Vieira»


اطلاعات کتاب مدیر فروش جدید: چالش‌ها برای قرن بیست و یکم – ویرایش دوم

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: SAGE Publications Pvt. Ltd

نویسنده: Walter Vieira

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 224 / 204

حجم فایل: 1.14 مگابایت

کد کتاب: 0761936033 , 9780761936039

نوبت چاپ: 2nd

توضیحات کتاب مدیر فروش جدید: چالش‌ها برای قرن بیست و یکم – ویرایش دوم

ویرایش دوم مدیر فروش جدید کتاب بسیار مفیدی است که توصیه های عملی و پایه ای مناسب در مدیریت فروش به مدیران جوان ارائه می دهد. مدیران فروش جایگاه مهمی در یک سازمان دارند. آنها فقط فروشندگان برجسته نیستند. با این حال، اکثر شرکت ها تمایل دارند این تمایز مهم را نادیده بگیرند. این کتاب طیف وسیعی از وظایف یک مدیر فروش را پوشش می دهد. این ویرایش دوم به طور کامل بازنگری شده است و شامل بسیاری از تصاویر، حکایت های واقعی و مطالعات موردی است که بینشی از تغییرات در محیط کسب و کار فعلی ارائه می دهد. نویسنده درک کاملی از هر یک از زمینه های زیر به عنوان عناصر حیاتی در دنیای جدید مدیریت فروش ارائه می دهد: ارتباطات استفاده از فناوری شبکه مدیریت زمان انتخاب و استخدام فروشندگان روحیه و انگیزه ارزیابی و توسعه فروشندگان نقش حاکمیت


The Second Edition of The New Sales Manager is an enormously useful book that provides practical advice and a sound foundation in sales management to young managers. Sales Managers occupy an important position in an organization; they are not merely outstanding salesmen. Most companies, however, tend to overlook this important distinction. This book covers the entire range of functions of a sales manager. This Second Edition has been thoroughly revised and includes plenty of illustrations, real-life anecdotes and case studies, which give an insight into the changes in the current business environment. The author provides a thorough understanding of each of the following areas as critical elements in the new world of sales management: Communication The use of technology Networking Managing time Selecting and recruiting salespersons Morale and motivation Appraising and developing salespersons The role of governance

دانلود کتاب «مدیر فروش جدید: چالش‌ها برای قرن بیست و یکم – ویرایش دوم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید