دانلود کتاب The New Rules of Retail: Competing in the World’s Toughest Marketplace (به فارسی: قوانین جدید خرده فروشی: رقابت در سخت ترین بازار جهان) نوشته شده توسط «Robin Lewis – Michael Dart»
اطلاعات کتاب قوانین جدید خرده فروشی: رقابت در سخت ترین بازار جهان
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – اقتصاد ریاضی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Palgrave Macmillan Trade
نویسنده: Robin Lewis – Michael Dart
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
تعداد صفحه: 272
حجم فایل: 1.29 مگابایت
کد کتاب: 1137279265 , 9781137279262
نوبت چاپ: Second Edition, Revised
توضیحات کتاب قوانین جدید خرده فروشی: رقابت در سخت ترین بازار جهان
در قوانین جدید خردهفروشی، رابین لوئیس و مایکل دارت متخصصان صنعت توضیح دادند که چگونه قدرت مصرفکننده بیسابقه، که توسط فناوری و جهانیسازی فعال شده است، خردهفروشی را متحول میکند. آنها هشدار دادند که بقا در این دوران پویا مستلزم یک مدل تجاری مبتنی بر سه شایستگی متمایز است: توزیع پیشگیرانه، دائمی. ارتباط عصبی با مشتری؛ و کنترل کامل زنجیره ارزش. در سالهای پس از انتشار آن کتاب، بسیاری از پیشبینیهای آنها به حقیقت پیوست. اکنون، آنها مطالعات موردی همیشگی مانند Ralph Lauren و Sears، و همچنین موارد اضافه شده جدید مانند Trader Joe’s، Lululemon، و Warby Parker را مجددا بررسی می کنند تا ارزیابی کنند که چگونه خرده فروشان باید در عصر تجارت الکترونیک، داده کاوی و توزیع سطحی به تکامل خود ادامه دهند. . آنها همچنین پنج روند فعلی را که در حال حاضر تقاضای مصرفکننده را افزایش میدهند، از جمله یکپارچهسازی فناوری و یکپارچهسازی کانالها، همانطور که جف بزوس در آمازون نشان میدهد، شناسایی میکنند. این یک راهنمای کاملاً اصلاح شده و به روز شده از دو پیش بینی کننده خرده فروشی اثبات شده است.
In The New Rules of Retail , industry gurus Robin Lewis and Michael Dart explained how unprecedented consumer power, enabled by technology and globalization, is revolutionizing retail. They warned that survival in these dynamic times called for a business model based on three distinct competencies: preemptive, perpetual distribution; a neurological customer connection; and total control of the value chain. In the years since that book published, many of their predictions have come true. Now, they revisit timeless case studies like Ralph Lauren and Sears, as well as new additions like Trader Joe’s, Lululemon, and Warby Parker, to assess how retailers must continue to evolve in the era of e-commerce, data mining, and tiered distribution. They also identify the five current trends that are currently driving consumer demand, including technology integration and channel consolidation, as exemplified by Jeff Bezos at Amazon. This is a fully revised and updated guide from two proven retail prognosticators.
دانلود کتاب «قوانین جدید خرده فروشی: رقابت در سخت ترین بازار جهان»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.