مدیریت

شرکت مدرن: طراحی سازمانی برای عملکرد و رشد

The Modern Firm: Organizational Design for Performance and Growth

دانلود کتاب The Modern Firm: Organizational Design for Performance and Growth (به فارسی: شرکت مدرن: طراحی سازمانی برای عملکرد و رشد) نوشته شده توسط «John Roberts»


اطلاعات کتاب شرکت مدرن: طراحی سازمانی برای عملکرد و رشد

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Oxford University Press USA

نویسنده: John Roberts

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 336 / 335

حجم فایل: 1.11 مگابایت

کد کتاب: 0191567213 , 9780198293767

توضیحات کتاب شرکت مدرن: طراحی سازمانی برای عملکرد و رشد

شرکت‌های تجاری در سرتاسر جهان در حال آزمایش طرح‌های سازمانی جدید، تغییر معماری رسمی، روال‌ها و فرآیندهای خود، و فرهنگ سازمانی خود هستند، زیرا به دنبال بهبود عملکرد فعلی و چشم‌انداز رشد خود هستند. در این فرآیند، آنها دامنه عملیات تجاری خود را تغییر می دهند، نمودارهای سازمانی خود را دوباره ترسیم می کنند، تخصیص اختیارات و مسئولیت های تصمیم گیری را بازتعریف می کنند، مکانیسم های ایجاد انگیزه و پاداش به افراد را اصلاح می کنند، بازنگری می کنند که کدام فعالیت ها را در داخل و کدام را به خارج انجام دهند. – منبع، طراحی مجدد سیستم های اطلاعاتی خود، و تلاش برای تغییر باورها، ارزش ها و هنجارهای مشترکی که مردم خود دارند. در این کتاب، جان رابرتز استدلال می کند که روابط قابل پیش بینی و ضروری بین این تغییرات وجود دارد که عملکرد و رشد را بهبود می بخشد. سازمان‌هایی که موفق می‌شوند، الگوهای تناسب را در میان عناصر طراحی سازمانی، استراتژی‌های رقابتی خود و محیط بیرونی که در آن فعالیت می‌کنند، ایجاد می‌کنند و به شیوه‌ای جامع پیش خواهند رفت. شرکت مدرن چارچوب های مفهومی قدرتمندی را برای تجزیه و تحلیل روابط متقابل بین ویژگی های طراحی سازمانی، استراتژی رقابتی و محیط کسب و کار توسعه می دهد. این کتاب که به زبانی غیر فنی نوشته شده است، با این وجود بر اساس مدل‌سازی دقیق است و از نمونه‌های متعددی از شرکت‌های تجارت خز قرن هجدهم گرفته تا شرکت‌های مدرنی مانند BP و Nokia استفاده می‌کند. در نهایت این کتاب به بررسی چرایی این تحولات در حال حاضر می پردازد و به افزایش رقابت جهانی و تغییرات در فناوری اشاره می کند. نوشته شده توسط یکی از اقتصاددانان و کارشناسان برجسته جهان که عملکرد و رشد را بهبود می بخشد. سازمان‌هایی که موفق می‌شوند، الگوهای تناسب را در میان عناصر طراحی سازمانی، استراتژی‌های رقابتی خود و محیط بیرونی که در آن فعالیت می‌کنند، ایجاد می‌کنند و به شیوه‌ای جامع پیش خواهند رفت.


Business firms around the world are experimenting with new organizational designs, changing their formal architectures, their routines and processes, and their corporate cultures as they seek to improve their current performance and their growth prospects. In the process they are changing the scope of their business operations, redrawing their organization charts, redefining the allocation of decision-making authority and responsibility, revamping the mechanisms for motivating and rewarding people, reconsidering which activities to conduct in-house and which to out-source, redesigning their information systems, and seeking to alter the shared beliefs, values and norms that their people hold. In this book, John Roberts argues that there are predictable, necessary relationships among these changes that will improve performance and growth. The organizations that are successful will establish patterns of fit among the elements of their organizational designs, their competitive strategies and the external environment in which they operate and will go about this in a holistic manner. The Modern Firm develops powerful conceptual frameworks for analyzing the interrelations between organizational design features, competitive strategy and the business environment. Written in a non-technical language, the book is nevertheless based on rigorous modeling and draws on numerous examples from eighteenth century fur trading companies to such modern firms such as BP and Nokia. Finally the book explores why these developments are happening now, pointing to the increase in global competition and changes in technology. Written by one of the world’s leading economists and experts that will improve performance and growth. The organizations that are successful will establish patterns of fit among the elements of their organizational designs, their competitive strategies and the external environment in which they operate and will go about this in a holistic manner.

دانلود کتاب «شرکت مدرن: طراحی سازمانی برای عملکرد و رشد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید