دانلود کتاب The Internet galaxy: reflections on the Internet, business, and society (به فارسی: کهکشان اینترنت: بازتابی در اینترنت، تجارت و جامعه) نوشته شده توسط «Manuel Castells»
اطلاعات کتاب کهکشان اینترنت: بازتابی در اینترنت، تجارت و جامعه
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Oxford University Press USA
نویسنده: Manuel Castells
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 304 / 152
حجم فایل: 9.28 مگابایت
کد کتاب: 0199255776 , 9780199255771
توضیحات کتاب کهکشان اینترنت: بازتابی در اینترنت، تجارت و جامعه
* مفاهیم اینترنت برای تجارت و جامعه را تفسیر می کند
* نویسنده شهرت و سابقه بین المللی زیادی دارد
* شامل پیوندهای الکترونیکی به وب سایت های مرتبط و جالب
وب کمتر از یک دهه با ما بوده است. انتشار عمومی و تجاری اینترنت به طور خارقالعادهای محرک و ایجاد تغییراتی در تقریباً هر حوزه از فعالیتهای انسانی و جامعه بوده است. ما سیستمهای ارتباطی جدید، کسبوکارهای جدید، رسانهها و منابع اطلاعاتی جدید، اشکال جدید بیان سیاسی و فرهنگی، اشکال جدید آموزش و یادگیری، و جوامع جدید داریم.
اما چقدر در مورد اینترنت – تاریخچه، فناوری، فرهنگ و کاربردهای آن می دانیم؟ پیامدهای آن برای دنیای تجارت و جامعه در کل چیست؟ انتشار به قدری سریع بوده است که از ظرفیت تجزیه و تحلیل به خوبی پیشی گرفته است. برخی می گویند همه چیز تغییر خواهد کرد، برخی دیگر که کمی تغییر خواهد کرد.
مانوئل کاستلز به طور گسترده به عنوان تحلیلگر پیشرو عصر اطلاعات و جامعه شبکه در نظر گرفته می شود. او علاوه بر کار آکادمیک، به عنوان مشاور در بالاترین سطوح بین المللی فعالیت می کند. او در این کتاب کوتاه، در دسترس و آموزنده، تجربه و دانش خود را در کهکشان اینترنت به ارمغان می آورد.
چه طور همه این ها شروع شد؟ فرهنگ هایی که اینترنت را می سازند و به چالش می کشند کدامند؟ چگونه سازمان کسب و کار جدید را شکل می دهد و سازمان های تجاری قدیمی را دوباره شکل می دهد؟ واقعیت های شکاف دیجیتال چیست؟ اینترنت چگونه بر سازمان اجتماعی و فرهنگی، مشارکت سیاسی و ارتباطات و زندگی شهری تأثیر گذاشته است؟
اینها تنها بخشی از سوالاتی است که در این کتاب بسیار مورد نیاز به آن پرداخته شده است. کاستلز از هر گونه پیشبینی یا نسخهای اجتناب میکند – به اندازه کافی از آنها استفاده شده است – اما در عوض از طیف فوقالعادهای از شواهد و تحقیقات دقیق استفاده میکند تا آنچه را که اتفاق میافتد توصیف کند، و به ما کمک کند بفهمیم چگونه اینترنت به رسانه جامعه شبکهای جدید تبدیل شده است.
خوانندگان: خواننده عمومی که مایل به درک تأثیر اینترنت و فناوری های ارتباطی جدید بر تجارت، اقتصاد و زندگی روزمره ما است. دانش پژوهان و دانشجویان در مقاطع کارشناسی و بالاتر در سراسر علوم اجتماعی، به ویژه کسانی که در زمینه تجارت و مدیریت، فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)، جامعه شناسی و سیاست تحصیل می کنند.
* Author has a huge international reputation and track record
* Includes electronic links to relevant and interesting web sites
The Web has been with us for less than a decade. The popular and commercial diffusion of the Internet has been extraordinary-instigating and enabling changes in virtually every area of human activity and society. We have new systems of communication, new businesses, new media and sources of information, new forms of political and cultural expression, new forms of teaching and learning, and new communities.
But how much do we know about the Internet-its history, its technology, its culture, and its uses? What are its implications for the business world and society at large? The diffusion has been so rapid that it has outpaced the capacity for well-grounded analysis. Some say everything will change, others that little will change.
Manuel Castells is widely regarded as the leading analyst of the Information Age and the Network Society. In addition to his academic work, he acts as adviser at the highest inter-national levels. In this short, accessible, and informative book he brings his experience and knowledge to bear on the Internet Galaxy.
How did it all begin? What are the cultures that make up and contest the Internet? How is it shaping the new business organization and re-shaping older business organizations? What are the realities of the digital divide? How has the Internet affected social and cultural organization, political participation and communication, and urban living?
These are just some of the questions addressed in this much needed book. Castells avoids any predictions or prescriptions-there have been enough of those-but instead draws on an extraordinary range of detailed evidence and research to describe what is happening, and to help us understand how the Internet has become the medium of the new network society.
Readership: The general reader wanting to understand the impact of the Internet and new communication technologies upon business, economies, and our daily lives; Scholars and students at undergraduate level and above across the social sciences, but in particular those studying business and management, information and communication technology (ICT), sociology, and politics.
دانلود کتاب «کهکشان اینترنت: بازتابی در اینترنت، تجارت و جامعه»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.