دانلود کتاب Game Theory and Business Applications (به فارسی: تئوری بازی ها و کاربردهای تجاری) نوشته شده توسط «Kalyan Chatterjee – William Samuelson (auth.) – Kalyan Chatterjee – William F. Samuelson (eds.)»
اطلاعات کتاب تئوری بازی ها و کاربردهای تجاری
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer US
نویسنده: Kalyan Chatterjee – William Samuelson (auth.) – Kalyan Chatterjee – William F. Samuelson (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: DJVU (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 396
حجم فایل: 3.15 مگابایت
کد کتاب: 0306475685 , 9780792373322
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب تئوری بازی ها و کاربردهای تجاری
در بیست و پنج سال گذشته، تئوری بازی برای تعداد فزاینده ای از مشکلات عملی به کار گرفته شده است: از تجزیه و تحلیل ضد تراست تا سیاست پولی. از طراحی موسسات حراج تا ساختار انگیزه ها در شرکت ها؛ از مسابقات ثبت اختراع تا حل اختلاف. هدف تئوری بازی ها و برنامه های کاربردی کسب و کار این است که این کاربردهای تئوری بازی ها را در یک دیدگاه گسترده و معنادار از روش هایی که می توان تصمیمات تجاری را مدل سازی و تحلیل کرد، گسترش داد. محتویات فصل طیف گسترده ای از عملکردهای تجاری را در بر می گیرد – از حسابداری گرفته تا امور مالی، عملیات، استراتژی و طراحی سازمانی. علاوه بر این، حوزههای کاربردی خاص شامل انواع مختلفی از رقابت در بازار، چانهزنی، مزایده و مناقصه رقابتی است. همه این برنامهها شامل تنظیمات تصمیمگیری رقابتی هستند، بهویژه موقعیتهایی که تعدادی از عوامل اقتصادی در تعقیب منافع شخصی مربوطه خود اقداماتی را انجام میدهند که مجموعاً بر همه ثروت آنها تأثیر میگذارد. در زبان تئوری بازی، بازیکنان اقداماتی مطابق با «قوانین بازی» انجام میدهند و این اقدامات مشترک، نتایج و بازده نهایی را تعیین میکنند. همانطور که این جلد نشان می دهد، تئوری بازی یک راهنمای قانع کننده برای استراتژی کسب و کار ارائه می دهد. بخش اول این جلد، کاربردهای نظری بازی را در چهار حوزه عملکردی تجارت مورد بحث قرار می دهد: امور مالی، حسابداری، مدیریت عملیات و سیستم های اطلاعاتی، و طراحی سازمان. بخش دوم استراتژی های رقابتی در بازارهای «ناکامل» را در نظر می گیرد. این چهار فصل با استفاده از رویکردهای نظری بازی مشارکتی و غیرهمکاری، موضوعات مختلفی را مورد بررسی قرار میدهد: رقابت فضایی، نشانههایی از کیفیت محصول، اعتماد و همکاری در روابط مستمر، رفتار استراتژیک در چانهزنی، و «تعادل قدرت» بین شرکت و آن. خریداران و تامین کنندگان بخش آخر کتاب به طور مفصل به مزایده ها و موسسات مناقصه رقابتی می پردازد. تاکید بر نقش تئوری بازی ها در تئوری و عمل حراج است. موضوعات در نظر گرفته شده شامل مزایده بهینه، تبانی مناقصه گران و طراحی موسسات فروش طیف رادیویی و تجارت برق است.
دانلود کتاب «تئوری بازی ها و کاربردهای تجاری»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.