دانلود کتاب The Impossible Advantage: Winning the Competitive Game by Changing the Rules (به فارسی: مزیت غیرممکن: برنده شدن در بازی رقابتی با تغییر قوانین) نوشته شده توسط «Wolfram Wördemann – Andreas Buchholz – Ned Wiley»
اطلاعات کتاب مزیت غیرممکن: برنده شدن در بازی رقابتی با تغییر قوانین
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Wolfram Wördemann – Andreas Buchholz – Ned Wiley
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 220 / 222
حجم فایل: 1.10 مگابایت
کد کتاب: 0470717122 , 9780470717127
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مزیت غیرممکن: برنده شدن در بازی رقابتی با تغییر قوانین
استراتژیهای کسبوکار متعارف به شما میگویند که تمایز، موقعیتیابی صحیح، و تعیین مزیت برتر شما را به «بهترین بازیکن» در بازارتان تبدیل میکند – اما این اشتباه است. مزیت غیرممکن نشان می دهد که به جای تلاش برای شکست دادن رقبا، می توان با تغییر بازاری که در آن فعالیت می کنید، به موفقیت رسید. نویسندگان نشان میدهند که بزرگترین، دیدنیترین و پیشگامانهترین داستانهای موفقیت کسبوکار شرکتهایی را نشان میدهند که قوانین را وضع میکنند – به جای اینکه فقط از آنها پیروی کنند. به نظر میرسد بهترین شرکتها میدانند چگونه قوانین بازار را که دیگران از آن پیروی میکنند، بشکنند، تغییر دهند یا دوباره ابداع کنند.
این کتاب:
- به شما کمک میکند تا به سطح کاملاً جدیدی از تفکر برسید: برنده شدن در بازی با تغییر قوانین به نفع خود.
- توضیح میدهد. که برای تغییر قوانین رقابت نیازی به پیشرفت تکنولوژیکی، نوآوری محصول یا بودجه بازاریابی هنگفت ندارید.
- به شما نشان می دهد که می توانید یک “تغییرگر بازی” شوید و به یک “غیر ممکن” به ظاهر دست پیدا کنید. مزیت حتی نسبت به رقبای بسیار بزرگتر، مهم نیست که بازار شما چقدر بزرگ است یا بخش کوچک شما.
- به شما چهار “استراتژی تغییر بازی” قانع کننده را معرفی می کند که برای مدیران از هر صنعت یا بخش تجاری کار می کند.
- li>
برای اطلاعات بیشتر در مورد مزیت غیرممکن، به وب سایت رسمی مراجعه کنید: http://www.impossible-advantage.com
This book:
- Will help you to break through to an entirely new level of thinking: winning the game by changing the rules in your own favour.
- Explains that you don’t need a technological breakthrough, product innovation or a massive marketing budget to change the rules of the competition.
- Shows you that you can become a ′game changer′ and gain a seemingly ‘impossible’ advantage even over far larger competitors, no matter how large your market or how small your segment is.
- Introduces you to four compelling ‘Game Changing Strategies’ that work for managers from any industry or business sector.
For more information on The Impossible Advantage, go to the official website: http://www.impossible-advantage.com
دانلود کتاب «مزیت غیرممکن: برنده شدن در بازی رقابتی با تغییر قوانین»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.