دانلود کتاب The Essential Guide to Open Source Flash Development (به فارسی: راهنمای ضروری برای توسعه فلش منبع باز) نوشته شده توسط «Chris Allen – Wade Arnold – Aral Balkan – Nicolas Cannasse – John Grden – Moses Gunesch – Marc Hughes – R. Jon MacDonald – Andy Zupko»
اطلاعات کتاب راهنمای ضروری برای توسعه فلش منبع باز
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: apress
نویسنده: Chris Allen – Wade Arnold – Aral Balkan – Nicolas Cannasse – John Grden – Moses Gunesch – Marc Hughes – R. Jon MacDonald – Andy Zupko
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 410
حجم کتاب: 9 مگابایت
کد کتاب: 9781430209935 , 1430209933
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب راهنمای ضروری برای توسعه فلش منبع باز
- دنیای Flash منبع باز را کاوش کنید و ابزارهای موجود را کشف کنید.
- با نحوه شناسایی ابزاری که نیاز دارید و چگونه آن را به بهترین نحو در جریان کاری خود قرار دهید، بیاموزید.
- li>توسعه های گام به گام شما را از طریق توسعه با محبوب ترین ابزارهای منبع باز Flash راهنمایی می کند.
- نوشته شده توسط رهبران پروژه و علاقه مندان به منبع باز Flash.
The Essential Guide to Open Source Development Flash یک راهنمای توسعه عملی برای ایجاد برنامه های فلش با ابزارها و گردش کار منبع باز Flash است. با درک این که چه ابزارهایی به بهترین وجه با وضعیت فعلی شما مطابقت دارند، توسعه شما را آسانتر و سازندهتر میکنند، و با آگاهی از نحوه نصب و راهاندازی برخی از بهترین ابزارهای موجود، از جمله موارد زیر، کنار میروید: >
- Papervision3D: برای ایجاد 3D در Flash
- Red5: برای پخش جریانی ویدیو از طریق اینترنت
- SWX: برای ساخت mashup های مبتنی بر داده و برنامه های تلفن همراه
- Fuse: برای تبدیل شدن به انیمیشن ActionScript یک cinch
- برو: برای ایجاد ابزارهای انیمیشن خود در ActionScript 3.0
- haXe: برای ایجاد فایل های Flash و موارد دیگر
- AMFPHP: برقراری ارتباط بین فلش و php
فلش منبع باز انقلابی برای فلش بوده و تأثیر زیادی بر نحوه ساخت محتوای فلش توسط افراد گذاشته است. ابزارهای منبع باز موجود بر روی مجموعه ابزار موجود فلش گسترش مییابند و به شما امکان میدهند کارهایی را انجام دهید که به راحتی سه بعدی کامل در Flash ایجاد کنید یا به یک سرور پخش جریانی ویدیوی منبع باز متصل شوید. بسیاری از این ابزارهای مفید قدرتمند هستند اما فاقد مستندات هستند. این کتاب با جزئیات گام به گام نحوه استفاده از محبوب ترین ابزارهای منبع باز Flash را توضیح می دهد.
اگر می خواهید مجموعه ابزار فلش خود را گسترش دهید و جامعه منبع باز Flash را کشف کنید، این کتاب برای شما. اگر قبلاً از برخی از ابزارهای منبع باز Flash استفاده میکنید، این کتاب را به عنوان یک منبع مستند مفید و همچنین چشمگشایی برای سایر ابزارهای موجود خواهید یافت.
خلاصه مطالب
- فصل 1 معرفی دنیای فلش منبع باز
- فصل 2 کاوش فلش منبع باز: آنچه در دسترس است
- فصل 3 آماده سازی گردش کار منبع باز
- فصل 4 با استفاده از گردش کار منبع باز
- فصل 5 آزمایش و اشکال زدایی
- فصل 6 استقرار برنامه شما
- فصل 7 با استفاده از AMFPHP
- فصل 8 کار با SWX: فرمت داده های بومی برای پلت فرم فلش
- فصل 9 با استفاده از haXe
- فصل 10 فیوز و GoASAP: ابزارهای انیمیشن متن باز
- فصل 11 استفاده از Papervision3D
- فصل 12 معرفی Red5
- فصل 13 ساخت برخی از برنامه های Red5
- Explore the world of open source Flash and discover which tools are available.
- Learn how to identify which tool you need and how to best fit it into your workflow.
- Step-by-step walk-throughs guide you through development with the most popular open source Flash tools.
- Written by the project leads and open source Flash aficionados.
The Essential Guide to Open Source Flash Development is a practical development guide to creating Flash applications with open source Flash tools and workflows. You will walk away with an understanding of what tools will best suit your current situation, making your development easier and more productive, and with the knowledge of how to install and set up some of the best tools available, including the following:
- Papervision3D: to create 3D in Flash
- Red5: to stream video over the internet
- SWX: to build data-driven mashups and mobile apps
- Fuse: to make ActionScript animation a cinch
- Go: to build your own animation tools in ActionScript 3.0
- haXe: to create Flash files and more
- AMFPHP: to communicate between Flash and php
Open source Flash has been a revolution for Flash and has made a major impact on how people build Flash content. The open source tools available expand on Flash’s existing tool set, enabling you to perform such tasks as easily create full 3D in Flash or hook up to an open source video-streaming server. Many of these useful tools are powerful yet lack documentation. this book explains in step-by-step detail how to use the most popular open source Flash tools.
If you want to expand your Flash tool set and explore the open source Flash community, then this book is for you. If you already use some open source Flash tools, then you will find this book a useful documentation resource as well as an eye-opener to the other tools that are available.
Summary of Contents
- Chapter 1 Introducing the World of Open Source Flash
- Chapter 2 Exploring Open Source Flash: What’s Available
- Chapter 3 Preparing an Open Source Workflow
- Chapter 4 Using an Open Source Workflow
- Chapter 5 Testing and Debugging
- Chapter 6 Deploying Your Application
- Chapter 7 Using AMFPHP
- Chapter 8 Working with SWX: The Native Data Format for the Flash Platform
- Chapter 9 Using haXe
- Chapter 10 Fuse and GoASAP: Open Source Animation Tools
- Chapter 11 Using Papervision3D
- Chapter 12 Introducing Red5
- Chapter 13 Building Some Red5 Apps
دانلود کتاب «راهنمای ضروری برای توسعه فلش منبع باز»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.