بازاریابی: تبلیغات

نظم و انضباط دلاری سازی: چگونه شرکت های هوشمند ارزش مشتری ایجاد می کنند و از آن سود می برند

The Dollarization Discipline: How Smart Companies Create Customer Value...and Profit from It

دانلود کتاب The Dollarization Discipline: How Smart Companies Create Customer Value…and Profit from It (به فارسی: نظم و انضباط دلاری سازی: چگونه شرکت های هوشمند ارزش مشتری ایجاد می کنند و از آن سود می برند) نوشته شده توسط «Jeffrey J. Fox – Richard C. Gregory»


اطلاعات کتاب نظم و انضباط دلاری سازی: چگونه شرکت های هوشمند ارزش مشتری ایجاد می کنند و از آن سود می برند

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Jeffrey J. Fox – Richard C. Gregory

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 272 / 274

حجم فایل: 2.73 مگابایت

کد کتاب: 0471694231 , 9780471694236

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب نظم و انضباط دلاری سازی: چگونه شرکت های هوشمند ارزش مشتری ایجاد می کنند و از آن سود می برند

چگونه شرکت‌ها ارزش افزوده را به سود واقعی تبدیل می‌کنند. انضباط دلاری‌سازی به سازمان‌ها و بازاریابان نشان می‌دهد که چگونه ارزش اقتصادی ایجاد شده توسط محصولات و خدمات خود را به طور مؤثر ارتباط برقرار کنند. اغلب، زمانی که شرکت‌ها با استفاده از روش‌های فروش و بازاریابی مرسوم به رقابت می‌پردازند، مشتریان را وادار می‌کنند تا بر اساس استدلال‌های غیرمالی (ویژگی‌ها و مزایای محصول) تصمیم‌گیری مالی (میزان هزینه‌کردن) بگیرند. در این زمین بازی، شرکتی که بتواند مزیت مالی واقعی را به دلار و سنت نشان دهد، هر بار برنده است. این کتاب یک استراتژی گام به گام برای انجام این کار ارائه می‌دهد. هر روز، شرکت‌های خوب آسیب می‌بینند زیرا برای مشتریان ارزش ایجاد می‌کنند اما نمی‌توانند سهم منصفانه خود را حفظ کنند. این به این دلیل است که اکثر بازاریابان نمی‌توانند ارزشی را که مشتریان از محصولات خود دریافت می‌کنند به طور کامل توضیح دهند و این استدلال به پایین‌ترین مخرج مشترک قیمت می‌رسد. راه حل، رویکردی به فروش و بازاریابی است که فراتر از بیان ویژگی ها و مزایا است، اما ارزش پولی دریافتی مشتری از یک محصول یا خدمات را محاسبه می کند. این امر فروشنده را قادر می‌سازد تا محصول را به‌عنوان بازتابی واقعی از ارزش آن قیمت‌گذاری کند – و همچنین اجازه دهید فروشنده آن را به مشتری ثابت کند! با مطالعات موردی واقعی و راهنمایی‌های دقیق و گام به گام در مورد دلاری‌سازی مؤثر، نظم دلاری‌سازی در نهایت یک پیشنهاد ارائه می‌کند. راهی ساده و عملی برای بازاریابان و رهبران تجاری برای اثبات ارزش «ارزش افزوده» خود. شرکت، شرکت، یک شرکت مشاوره بازاریابی. فاکس همچنین نویسنده کتاب های پرفروش چگونه مدیر عامل شویم، چگونه باران ساز شویم و چگونه یک رئیس بزرگ شویم. ریچارد سی. گرگوری (فارمینگتون، کانکتیکات) یک مشاور ارشد با Fox & شرکت.


How companies turn value-added into real profitsThe Dollarization Discipline shows organizations and marketers how to effectively communicate the economic value created by their products and services. Too often, when companies compete using conventional sales and marketing approaches, they force customers to make financial decisions (how much to spend), based on non-financial arguments (product features and benefits). On this playing field, the company that can show true financial advantage in real dollars and cents wins every time. This book offers a step-by-step strategy for doing just that.Every day, good companies suffer because they create value for customers but aren’t able to keep their fair share. This is because most marketers can’t fully explain the value customers get from their products, and the argument falls to the lowest common denominator-price. The solution is an approach to sales and marketing that goes beyond articulating features and benefits, but calculates the monetary value a customer receives from a product or service. This enables the seller to price the product as a true reflection of its value-and also let’s the seller prove it to the customer!With real case studies and detailed, step-by-step guidance on effective dollarization, The Dollarization Discipline finally offers a practical, straightforward way for marketers and business leaders to prove the value of their “value-added.”Jeffrey J. Fox (Gilford, New Hampshire) is the founder and President of Fox & Company, Inc., a marketing consulting firm. Fox is also the author of the bestsellers How to Become a CEO, How to Become a Rainmaker, and How to Become a Great Boss. Richard C. Gregory (Farmington, Connecticut) is a Senior Consultant with Fox & Company.

دانلود کتاب «نظم و انضباط دلاری سازی: چگونه شرکت های هوشمند ارزش مشتری ایجاد می کنند و از آن سود می برند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید