دانلود کتاب The Direct Mail Solution: A Business Owner’s Guide to Building a Lead-Generating, Sales-Driving, Money-Making Direct-Mail Campaign (به فارسی: راه حل پست مستقیم: راهنمای صاحبان کسب و کار برای ایجاد یک کمپین پست مستقیم منجر به فروش، فروش و کسب درآمد) نوشته شده توسط «Craig Simpson – Dan S. Kennedy»
اطلاعات کتاب راه حل پست مستقیم: راهنمای صاحبان کسب و کار برای ایجاد یک کمپین پست مستقیم منجر به فروش، فروش و کسب درآمد
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Entrepreneur Press
نویسنده: Craig Simpson – Dan S. Kennedy
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
تعداد صفحه: 260
حجم فایل: 2.62 مگابایت
کد کتاب: 1599185180 , 9781599185187
توضیحات کتاب راه حل پست مستقیم: راهنمای صاحبان کسب و کار برای ایجاد یک کمپین پست مستقیم منجر به فروش، فروش و کسب درآمد
حقیقت: تجارت و ثروت بیش از هر رسانه دیگری از طریق پست مستقیم ایجاد می شود (در قبل از اینترنت درست است و اکنون درست است)
در سال 2013 به عنوان کانال بازاریابی گزارش شد که «بهترین ROI را برای جذب و حفظ مشتری ارائه میکند» توسط هفتمین نظرسنجی پیشبینی استفاده سالانه رسانه هدف بازاریابی در مورد B2C، پست مستقیم بهطور شگفتآوری منسوخ شده و در قفسههای کتاب بازاریابی برای صاحبان کسبوکارهای کوچک کمتر نمایش داده میشود – نویسندگان سیمپسون و کندی این را تغییر دادند. دن اس. کندی، میلیونر ساز و کریگ سیمپسون، متخصص بازاریابی پستی مستقیم، از صاحبان مشاغل کوچک می خواهند که شتاب ایجاد شده از طریق رسانه های اجتماعی و سایر راه های بازاریابی را به صندوق پستی مشتریان هدف خود هدایت کنند. برخلاف سایر کتابهای بازاریابی پستی مستقیم موجود در قفسه که در یکی از جنبههای آمادهسازی کمپین مانند کپینویسی یا طراحی تخصص دارند، این راهحل جامع همه – سازمانی، فنی و خلاقانه از جمله طراحی، بودجهبندی، ردیابی و ارزیابی اثربخشی را پوشش میدهد. همچنین به نحوه استفاده از پست مستقیم در قیف های بازاریابی آنلاین امروزی نیز پرداخته شده است. با بهره مندی از مجموع 30 سال بازاریابی مستقیم نویسندگان، به صاحبان کسب و کار دستورالعمل هایی داده می شود که چه چیزی موثر است و چه چیزی مفید نیست، که با کمپین های تجاری واقعی نشان داده شده است که گام به گام نحوه ایجاد یک کمپین تبلیغاتی با نتیجه را نشان می دهد. .
Reported in 2013 as the marketing channel that “delivers the best ROI for customer acquisition and retention” by Target Marketing’s Seventh Annual Media Usage Forecast survey of B2C, direct mail is surprisingly outdated and under-represented on the marketing bookshelves for small business owners authors Simpson and Kennedy change that. Millionaire-maker Dan S. Kennedy and direct mail marketing specialist Craig Simpson urge small business owners to drive the momentum built via social media and other marketing avenues into the mailboxes of their target consumers. Unlike other direct mail marketing books on the shelf that specialize in one aspect of preparing a campaign such as copywriting or design, this comprehensive solution covers all the organizational, technical, and creative including designing, budgeting, tracking, and assessing effectiveness. Also covered is how direct mail can be used in today’s online marketing funnels. Benefiting from the authors’ combined 30 years in direct marketing, business owners are given the guidelines for what works and what doesn’t, illustrated by real-life business campaigns that show step-by-step how to build a results-producing promotional campaign.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.