مدیریت

کتاب راهنمای مشتری مداری: اجرای یک استراتژی برنده که بر اساس ارزش طول عمر مشتری هدایت می شود

The Customer Centricity Playbook: Implement a Winning Strategy Driven by Customer Lifetime Value

دانلود کتاب The Customer Centricity Playbook: Implement a Winning Strategy Driven by Customer Lifetime Value (به فارسی: کتاب راهنمای مشتری مداری: اجرای یک استراتژی برنده که بر اساس ارزش طول عمر مشتری هدایت می شود) نوشته شده توسط «Peter S. Fader – Sarah E Toms»


اطلاعات کتاب کتاب راهنمای مشتری مداری: اجرای یک استراتژی برنده که بر اساس ارزش طول عمر مشتری هدایت می شود

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wharton Digital Press

نویسنده: Peter S. Fader – Sarah E Toms

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 136

حجم فایل: 3.50 مگابایت

کد کتاب: 1613630905 , 9781613630907

نوبت چاپ: Paperback

توضیحات کتاب کتاب راهنمای مشتری مداری: اجرای یک استراتژی برنده که بر اساس ارزش طول عمر مشتری هدایت می شود

چگونه شرکت جهانی بازی الکترونیک آرتز از نام “بدترین شرکت در آمریکا” به سود یک میلیارد دلاری تبدیل شد؟

آنها یک حقیقت ساده را کشف کردند. – و بر اساس آن عمل کرد: همه مشتریان، صرف نظر از اینکه چگونه در ظاهر ظاهر می شوند، یکسان نیستند. موفق ترین شرکت ها، از آمازون تا بست بای، درک می کنند که بهترین مشتریانشان با ارزش ترین دارایی آنهاست، و تلاش های خود را برای کسب، توسعه و حفظ آن مشتریان انجام می دهند.

درThe کتاب راهنمای مشتری مداری، استاد مدرسه وارتون، پیتر فادر و مدیر اجرایی وارتون اینتراکتیو، سارا تامز، به شما کمک می‌کنند تا مشتریان خود را به‌جای یکپارچگی، به‌عنوان یک فرد ببینید، بنابراین می‌توانید با تعقیب کاهش فروش محصول به هر یک از هدر دادن منابع خودداری کنید. هر مصرف کننده.

Fader و Toms تجزیه و تحلیل 360 درجه ای از تمام عناصری که از مشتری مداری در یک سازمان پشتیبانی می کنند، ارائه می دهند. در این کتاب، شما یاد خواهید گرفت که چگونه:

یک استراتژی مشتری محور برای سازمان خود ایجاد کنید
روش صحیح تفکر در مورد ارزش طول عمر مشتری (CLV) را درک کنید
سرمایه گذاری دقیق در جذب مشتری، تاکتیک های حفظ و توسعه مبتنی بر ناهمگونی مشتری
فرهنگی را تقویت کنید که مشتری مداری را حفظ می کند و همچنین ارتباط بین CLV و ارزش گذاری بازار را درک کنید
سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را درک کنید، زیرا آنها یک زیربنای حیاتی برای همه هستند. این حوزه‌ها از طریق بینش‌های ارزشمندی که ارائه می‌دهند

اولین کتاب Fader،مشتری محوری، به‌سرعت به ابزاری برای خوانندگان علاقه‌مند به تمرکز بر مشتریان مناسب برای مزیت استراتژیک تبدیل شد. در این کتاب جدید، Fader و Toms یک کتاب بازی واقعی برای شرکت‌هایی در هر اندازه‌ای ارائه می‌کنند که می‌خواهند یک استراتژی برنده برای به دست آوردن، توسعه، و حفظ مشتریان با بیشترین ارزش ایجاد و اجرا کنند.

همچنین موجود: Peter Fader’s مشتری محوریمقدمه ای بر این موضوع ارائه می دهد.کتاب راهنمای مشتری مداریبه تبدیل مشتری مداری نشان می دهد که از کجا باید شروع کرد.

“ تجزیه و تحلیل 360 درجه فوق العاده از اینکه چگونه شرکت ها واقعاً مشتری محور می شوند…. خواندن مورد نیاز است.»
—نیل هوین، رئیس بخش تجزیه و تحلیل مشتریان و مدیر تجزیه و تحلیل اوانجلیست، Google

«یک مطلب ضروری است.»
—ایمی جانسون ، معاون ارشد، تجربه مشتری دیجیتال، استارباکس

“بینش های اساسی برای هدایت سازمان ها با هر اندازه ای در جهت درست.”
—Rob Markey، شریک، Bain & شرکت، شرکت، و همکار،سوال نهایی 2.0

“مطالعه مورد نیاز برای تیم های رهبری، و همچنین مدیران بازاریابی و فروش.”
—متیو درلا، معاون جهانی، مشارکت های درآمد و محتوا، توییتر

«اگر با تعامل با مشتری مشکل دارید یا آماده هستید که خود را بهتر با مشتریان خود آشنا کنید، پیتر فادر و سارا تامز جدید هستند. کتابThe Customer Centricity Playbookیکی از ضروریات خواندنی است.” لوگو

«پیتر فیدر و سارا تامز بینش‌های متحول کننده‌ای ارائه می‌دهند که مسیر را برای رهبران کسب‌وکار روشن می‌کند.»
—سوزان جانسون، مدیر ارشد بازاریابی، بانک‌های SunTrust br>
“خواندن ضروری برای کسانی که بدون توجه به صنعت، آرزوی رهبری بازار را دارند.” i>کتاب بازی محوریت مشترینوشته پیتر فیدر و سارا تامز در یک نشست. >اقتصاد عضویت


How did global gaming company Electronic Arts go from being named “Worst Company in America” to clearing a billion dollars in profit?

They discovered a simple truth—and acted on it: Not all customers are the same, regardless of how they appear on the surface. The most successful companies, from Amazon to Best Buy, understand their best customers are their most valuable asset, and they tailor their acquisition, development, and retention efforts to those customers.

InThe Customer Centricity Playbook, Wharton School professor Peter Fader and Wharton Interactive’s executive director Sarah Toms help you see your customers as individuals rather than a monolith, so you can stop wasting resources by chasing down product sales to each and every consumer.

Fader and Toms offer a 360-degree analysis of all the elements that support customer centricity within an organization. In this book, you will learn how to:

Develop a customer-centric strategy for your organization
Understand the right way to think about customer lifetime value (CLV)
Finetune investments in customer acquisition, retention, and development tactics based on customer heterogeneity
Foster a culture that sustains customer centricity, and also understand the link between CLV and market valuation
Understand customer relationship management (CRM) systems, as they are a vital underpinning for all these areas through the valuable insights they provide

Fader’s first book,Customer Centricity, quickly became a go-to for readers interested in focusing on the right customers for strategic advantage. In this new book, Fader and Toms offer a true playbook for companies of all sizes that want to create and implement a winning strategy to acquire, develop, and retain customers for the greatest value.

ALSO AVAILABLE: Peter Fader’sCustomer Centricityoffers an introduction to the subject.The Customer Centricity Playbookshows customer centricity converts where to get started.

“A fantastic 360-degree analysis of how companies become truly customer-centric…. Required reading.”
—Neil Hoyne, Head of Customer Analytics and Chief Analytics Evangelist, Google

“A must-read.”
—Aimee Johnson, Senior Vice President, Digital Customer Experience, Starbucks

“Fundamental insights to point organizations of any size in the right direction.”
—Rob Markey, Partner, Bain & Company, Inc., and coauthor,The Ultimate Question 2.0

“Required reading for leadership teams, as well as marketing and sales executives.”
—Matthew Derella, Global Vice President, Revenue and Content Partnerships, Twitter

“If you struggle with customer engagement or are ready to better acquaint yourself with your customers, Peter Fader and Sarah Toms’ new bookThe Customer Centricity Playbookis a must-read.”
—Jacqueline Parkes, Chief Marketing Officer and EVP, Digital Studios, MTV, VH1 & Logo

“Peter Fader and Sarah Toms offer transformative insights that light the path for business leaders.”
—Susan Johnson, Chief Marketing Officer, SunTrust Banks

“Essential reading for those who aspire to market leadership, regardless of industry.”
—Joshua Kanter, Chief Marketing Officer, PetSmart

“I readThe Customer Centricity Playbookby Peter Fader and Sarah Toms in a single sitting.”
—Robbie Kellman Baxter, Consultant, Peninsula Strategies, and Author,The Membership Economy

دانلود کتاب «کتاب راهنمای مشتری مداری: اجرای یک استراتژی برنده که بر اساس ارزش طول عمر مشتری هدایت می شود»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید