اقتصاد ریاضی

تسخیر جالب: فرهنگ کسب و کار، ضد فرهنگ، و ظهور مصرف گرایی هیپ

The Conquest of Cool: Business Culture, Counterculture, and the Rise of Hip Consumerism

دانلود کتاب The Conquest of Cool: Business Culture, Counterculture, and the Rise of Hip Consumerism (به فارسی: تسخیر جالب: فرهنگ کسب و کار، ضد فرهنگ، و ظهور مصرف گرایی هیپ) نوشته شده توسط «Thomas Frank»


اطلاعات کتاب تسخیر جالب: فرهنگ کسب و کار، ضد فرهنگ، و ظهور مصرف گرایی هیپ

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – اقتصاد ریاضی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: University Of Chicago Press

نویسنده: Thomas Frank

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1998

تعداد صفحه: 327

حجم فایل: 3.57 مگابایت

کد کتاب: 0226260127 , 9780226260129

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب تسخیر جالب: فرهنگ کسب و کار، ضد فرهنگ، و ظهور مصرف گرایی هیپ

در حالی که ضدفرهنگ جوانان به‌عنوان خاطره‌انگیزترین و به یاد ماندنی‌ترین نماد جوشش فرهنگی دهه 1960 باقی می‌ماند، انقلابی که تجارت آمریکا را در آن سال‌های رونق تکان داد، تا حد زیادی مورد توجه قرار نگرفته است. در این مطالعه جذاب و آشکار، توماس فرانک نشان می دهد که چگونه متحدان بعید مانند صنعت تبلیغات و تجارت پوشاک مردانه به انقلابیون جوان پیوستند – و حتی پیش بینی می کردند -.” لحظه.” – جرالد مرزوراتی، نقد کتاب نیویورک تایمز “راهنمای ضروری بقا برای هر مصرف کننده مدرن.” – هفته نامه ناشران، بررسی ستاره دار “فرانک یک مورد آهنین را مطرح می کند نه تنها این که صنعت تبلیغات به طرز حیله ای لفاظی ضد فرهنگی انقلاب را تبدیل کرده است. برای خرید چیزهای بیشتر فریاد جمع می‌کنیم، اما خود این فرآیند در واقع پیش از هرگونه ضدفرهنگ واقعی برای بهره‌برداری بوده است.» (جف پیور، تورنتو گلوب و میل) «فتح کول» به ما کمک می‌کند تا بفهمیم چرا آمریکایی‌ها در یک سوم پایانی قرن بیستم چنین بوده‌اند. به طور فزاینده ای، نجابت با همنوایی، کنایه با اعتراض، و انگشت وسط دراز شده با مانیفست پوپولیستی اشتباه گرفته می شود… صدای او افزودنی هیجان انگیز است. به گفتمان عمومی خواب آلود اواخر قرن بیستم.»—T. جی. جکسون لیرز، در این روزگاران “استدلال ارزشمندی برای هر کسی که تا به حال ضدفرهنگ دستپاچه دهه 60 را به سخره گرفته است. تحلیلی روحی و جامع از تبلیغات آن دوره.” – برد وینر، مجله وایرد” تام فرانک نه تنها از مد افتاده است، بلکه ضد مد است و در قلبش جایگاهی برای آن تقلب اجتماعی نهایی، سیاست چپ دارد.” – راجر تریلینگ، جزئیات


While the youth counterculture remains the most evocative and best-remembered symbol of the cultural ferment of the 1960s, the revolution that shook American business during those boom years has gone largely unremarked. In this fascinating and revealing study, Thomas Frank shows how the youthful revolutionaries were joined—and even anticipated —by such unlikely allies as the advertising industry and the men’s clothing business.”[Thomas Frank is] perhaps the most provocative young cultural critic of the moment.”—Gerald Marzorati, New York Times Book Review”An indispensable survival guide for any modern consumer.”—Publishers Weekly, starred review”Frank makes an ironclad case not only that the advertising industry cunningly turned the countercultural rhetoric of revolution into a rallying cry to buy more stuff, but that the process itself actually predated any actual counterculture to exploit.”—Geoff Pevere, Toronto Globe and Mail”The Conquest of Cool helps us understand why, throughout the last third of the twentieth century, Americans have increasingly confused gentility with conformity, irony with protest, and an extended middle finger with a populist manifesto. . . . His voice is an exciting addition to the soporific public discourse of the late twentieth century.”—T. J. Jackson Lears, In These Times”An invaluable argument for anyone who has ever scoffed at hand-me-down counterculture from the ’60s. A spirited and exhaustive analysis of the era’s advertising.”—Brad Wieners, Wired Magazine”Tom Frank is . . . not only old-fashioned, he’s anti-fashion, with a place in his heart for that ultimate social faux pas, leftist politics.”—Roger Trilling, Details

دانلود کتاب «تسخیر جالب: فرهنگ کسب و کار، ضد فرهنگ، و ظهور مصرف گرایی هیپ»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید