دانلود کتاب The Adweek Copywriting Handbook: The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America’s Top Copywriters (به فارسی: کتاب راهنمای کپی رایتینگ Adweek: راهنمای نهایی برای نوشتن یک نسخه تبلیغاتی و بازاریابی قدرتمند از یکی از برترین کپی رایترهای آمریکا) نوشته شده توسط «Joseph Sugarman»
اطلاعات کتاب کتاب راهنمای کپی رایتینگ Adweek: راهنمای نهایی برای نوشتن یک نسخه تبلیغاتی و بازاریابی قدرتمند از یکی از برترین کپی رایترهای آمریکا
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Joseph Sugarman
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 360 / 363
حجم فایل: 2.59 مگابایت
کد کتاب: 047008880X , 9780470088807
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب کتاب راهنمای کپی رایتینگ Adweek: راهنمای نهایی برای نوشتن یک نسخه تبلیغاتی و بازاریابی قدرتمند از یکی از برترین کپی رایترهای آمریکا
کپی عالی قلب و روح تجارت تبلیغاتی است. در این راهنمای عملی، کپینویس افسانهای، جو شوگارمن، دستورالعملهای اثباتشده و توصیههای تخصصی در مورد آنچه برای نوشتن نسخه لازم است ارائه میکند که مشتریان را ترغیب، ترغیب و به خرید سوق میدهد. برای هر کسی که می خواهد وارد تجارت شود، این منبع همراه نهایی برای موفقیت نامحدود است.
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)