بازاریابی: تبلیغات

کتاب راهنمای کپی رایتینگ Adweek: راهنمای نهایی برای نوشتن یک نسخه تبلیغاتی و بازاریابی قدرتمند از یکی از برترین کپی رایترهای آمریکا

The Adweek Copywriting Handbook: The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters

دانلود کتاب The Adweek Copywriting Handbook: The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America’s Top Copywriters (به فارسی: کتاب راهنمای کپی رایتینگ Adweek: راهنمای نهایی برای نوشتن یک نسخه تبلیغاتی و بازاریابی قدرتمند از یکی از برترین کپی رایترهای آمریکا) نوشته شده توسط «Joseph Sugarman»


اطلاعات کتاب کتاب راهنمای کپی رایتینگ Adweek: راهنمای نهایی برای نوشتن یک نسخه تبلیغاتی و بازاریابی قدرتمند از یکی از برترین کپی رایترهای آمریکا

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Joseph Sugarman

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 360 / 363

حجم فایل: 2.59 مگابایت

کد کتاب: 047008880X , 9780470088807

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب کتاب راهنمای کپی رایتینگ Adweek: راهنمای نهایی برای نوشتن یک نسخه تبلیغاتی و بازاریابی قدرتمند از یکی از برترین کپی رایترهای آمریکا

کپی عالی قلب و روح تجارت تبلیغاتی است. در این راهنمای عملی، کپی‌نویس افسانه‌ای، جو شوگارمن، دستورالعمل‌های اثبات‌شده و توصیه‌های تخصصی در مورد آنچه برای نوشتن نسخه لازم است ارائه می‌کند که مشتریان را ترغیب، ترغیب و به خرید سوق می‌دهد. برای هر کسی که می خواهد وارد تجارت شود، این منبع همراه نهایی برای موفقیت نامحدود است.


Great copy is the heart and soul of the advertising business. In this practical guide, legendary copywriter Joe Sugarman provides proven guidelines and expert advice on what it takes to write copy that will entice, motivate, and move customers to buy. For anyone who wants to break into the business, this is the ultimate companion resource for unlimited success.

دانلود کتاب «کتاب راهنمای کپی رایتینگ Adweek: راهنمای نهایی برای نوشتن یک نسخه تبلیغاتی و بازاریابی قدرتمند از یکی از برترین کپی رایترهای آمریکا»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید