فیزیک

طراحی محصول مبتنی بر بازار هزینه هدف

Target Costing Market Driven Product Design

دانلود کتاب Target Costing Market Driven Product Design (به فارسی: طراحی محصول مبتنی بر بازار هزینه هدف) نوشته شده توسط «Bradford Clifton – Henry M. B. Bird – Robert E. Albano – Wesley P. Townsend»


اطلاعات کتاب طراحی محصول مبتنی بر بازار هزینه هدف

موضوع اصلی: فیزیک

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Marcel Dekker

نویسنده: Bradford Clifton – Henry M. B. Bird – Robert E. Albano – Wesley P. Townsend

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 265

حجم کتاب: 42 مگابایت

کد کتاب: 9780824746117 , 0-8247-4611-2

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب طراحی محصول مبتنی بر بازار هزینه هدف

راهنمای گام به گام ساده برای افزایش سودآوری و کارایی شرکت.

این مرجع با گردآوری توصیه‌های عملی که از بیش از 20 سال تجربه حرفه‌ای به دست آمده است، نمونه‌های متعددی را از مقامات میدانی ارائه می‌کند که مفاهیم و رویکردهای ارزشمندی را که در کاربرد هزینه‌یابی هدف در عملیات تولیدی در مقیاس بزرگ به کار می‌رود، نشان می‌دهد.


A straightforward step-by-step guide to enhance company profitability and efficiency.

Compiling practical recommendations gleaned from more than 20 years of professional experience, this reference provides numerous examples from field authorities that illustrate valuable concepts and approaches employed in the application of target costing to large-scale manufacturing operations.

دانلود کتاب «طراحی محصول مبتنی بر بازار هزینه هدف»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.