حیوان خانگی

استرس در سگ ها – بیاموزید که سگ ها چگونه استرس را نشان می دهند و چه کارهایی می توانید برای کمک به آنها انجام دهید

Stress in Dogs - Learn how dogs show stress and what you can do to help

دانلود کتاب Stress in Dogs – Learn how dogs show stress and what you can do to help (به فارسی: استرس در سگ ها – بیاموزید که سگ ها چگونه استرس را نشان می دهند و چه کارهایی می توانید برای کمک به آنها انجام دهید) نوشته شده توسط «Scholz – Martina – von Reinhardt – Clarissa»


اطلاعات کتاب استرس در سگ ها – بیاموزید که سگ ها چگونه استرس را نشان می دهند و چه کارهایی می توانید برای کمک به آنها انجام دهید

موضوع اصلی: طبیعت، حیوانات و حیوانات خانگی – مراقبت از حیوانات و حیوانات خانگی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Dogwise Publishing

نویسنده: Scholz – Martina – von Reinhardt – Clarissa

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

حجم فایل: 885 کیلوبایت

کد کتاب: 3765311006 , 9783886271276

توضیحات کتاب استرس در سگ ها – بیاموزید که سگ ها چگونه استرس را نشان می دهند و چه کارهایی می توانید برای کمک به آنها انجام دهید

با مطالعه بیش از 30 علامتی که ممکن است نشان دهنده استرس سگ شما باشد، بیاموزید که سگ ها چگونه استرس نشان می دهند و چه کارهایی می توانید انجام دهید. برنامه «ضد استرس» خود را با اطلاعات مختصر این کتاب توسعه دهید.


Learn how dogs show stress and what you can do to help by studying the more than 30 symptoms that may indicate your dog is stressed. Develop your own “anti-stress” program with the concise information in this book.

دانلود کتاب «استرس در سگ ها – بیاموزید که سگ ها چگونه استرس را نشان می دهند و چه کارهایی می توانید برای کمک به آنها انجام دهید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید