برنامه نويسي

برنامه نویسی بازی های استراتژیک با DirectX 9.0

Strategy game programming with DirectX 9.0

دانلود کتاب Strategy game programming with DirectX 9.0 (به فارسی: برنامه نویسی بازی های استراتژیک با DirectX 9.0) نوشته شده توسط «Todd Barron»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی بازی های استراتژیک با DirectX 9.0

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wordware Pub

نویسنده: Todd Barron

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 558

حجم فایل: 17.65 مگابایت

کد کتاب: 1556229224 , 9781556229220

توضیحات کتاب برنامه نویسی بازی های استراتژیک با DirectX 9.0

برنامه نویسی بازی استراتژیک با DirectX 9.0 هر چیزی را که برای ایجاد یک بازی استراتژی با استفاده از C++ و DirectX 9.0 لازم است را پوشش می دهد. این کتاب روند توسعه بازی را تشریح می کند و مکانیک بازی، مدیریت منابع، طراحی رابط، اجرای صدا و موارد دیگر را توضیح می دهد. موضوعات پیشرفته شامل مسیریابی، رندر سیستم ذرات و پیاده سازی شبکه است.

* درباره ابزارهای مدیریت پروژه که می توانند به تسهیل فرآیند توسعه کمک کنند، بیاموزید. * مفاهیم اساسی استفاده از کاشی برای رسیدگی به زمین را درک کنید. * نحوه پیاده سازی صدای با کیفیت بالا را با استفاده از رابط های DirectSound و DirectMusic بیاموزید. * ویرایشگر نقشه خود را بسازید و یاد بگیرید که چگونه نقشه های تصادفی ایجاد کنید. * یاد بگیرید که چگونه از فریم های کلیدی و مجموعه های انیمیشن برای متحرک سازی اشیاء سه بعدی استفاده کنید. * کشف کنید که چگونه الگوریتم A* بهترین مسیر را در نقشه شما پیدا می کند. * با استفاده از سیستم های ذرات جلوه های ویژه ای مانند انفجار و مسیرهای دود ایجاد کنید. * کد مثال مورد بحث در کتاب را می توان از وب سایت Wordware دانلود کرد.


Strategy Game Programming with DirectX 9.0 covers everything necessary for you to create a strategy game using C++ and DirectX 9.0. The book outlines the game development process and explains game mechanics, resource management, interface design, sound implementation, and more. Advanced topics include path-finding, particle system rendering, and network implementation.

* Learn about project management tools that can help facilitate the development process. * Understand the basic concepts of using tiles to handle terrain. * Find out how to implement high-quality sound using the DirectSound and DirectMusic interfaces. * Build your own map editor and learn how to generate random maps. * Learn how to use key frames and animation sets to animate 3D objects. * Discover how the A* algorithm finds the best path across your map. * Create special effects such as explosions and smoke trails using particle systems. * The example code discussed in the book can be downloaded Wordware Web site.

دانلود کتاب «برنامه نویسی بازی های استراتژیک با DirectX 9.0»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید