دانلود کتاب OpenGL Game Programming (Prima Tech’s Game Development) (به فارسی: برنامه نویسی بازی OpenGL (توسعه بازی Prima Tech)) نوشته شده توسط «Kevin Hawkins – Dave Astle – Andre LaMothe»
اطلاعات کتاب برنامه نویسی بازی OpenGL (توسعه بازی Prima Tech)
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Course Technology PTR
نویسنده: Kevin Hawkins – Dave Astle – Andre LaMothe
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 812
حجم فایل: 20.17 مگابایت
کد کتاب: 0761533303 , 9780761533306
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب برنامه نویسی بازی OpenGL (توسعه بازی Prima Tech)
این سی دی قوی حاوی کد منبع کتاب و همچنین نمونه هایی از بازی های OpenGL در جامعه توسعه بازی آنلاین است. همچنین ابزارهای مختلفی مانند کتابخانههای OpenGL، GLUT، اشتراکافزار Paint Shop Pro و نرمافزار ویرایش صدا گنجانده شدهاند. این کتاب راهنمای کاملی برای توسعه بازی با استفاده از API گرافیکی OpenGL است. همچنین نحوه ادغام عناصر غیر گرافیکی DirectX مایکروسافت در بازیهای OpenGL را پوشش میدهد تا کاربران بتوانند صدا، موسیقی و عملکردهای شبکه را ترکیب کنند. آموزش به کاربران نحوه استفاده از OpenGL برای ایجاد محیط های پویا و افکت های سه بعدی برای استفاده در توسعه بازی.
دانلود کتاب «برنامه نویسی بازی OpenGL (توسعه بازی Prima Tech)»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.