مسئولیت پذیری و اخلاق تجاری

داستان سرایی در سازمان ها چرا داستان سرایی سازمان ها و مدیریت قرن 21 را متحول می کند

Storytelling in Organizations Why Storytelling Is Transforming 21st Century Organizations and Management

دانلود کتاب Storytelling in Organizations Why Storytelling Is Transforming 21st Century Organizations and Management (به فارسی: داستان سرایی در سازمان ها چرا داستان سرایی سازمان ها و مدیریت قرن 21 را متحول می کند) نوشته شده توسط «John Seely Brown – Stephen Denning – Katalina Groh – Laurence Prusak»


اطلاعات کتاب داستان سرایی در سازمان ها چرا داستان سرایی سازمان ها و مدیریت قرن 21 را متحول می کند

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مسئولیت پذیری و اخلاق تجاری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Butterworth-Heinemann

نویسنده: John Seely Brown – Stephen Denning – Katalina Groh – Laurence Prusak

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 207

حجم فایل: 1.38 مگابایت

کد کتاب: 0750678208 , 9780750678209

توضیحات کتاب داستان سرایی در سازمان ها چرا داستان سرایی سازمان ها و مدیریت قرن 21 را متحول می کند

این کتاب داستان این است که چگونه چهار مدیر پرمشغله، از پیشینه‌ها و دیدگاه‌های مختلف، از همگرایی با ایده روایت به‌عنوان یک لنز فوق‌العاده ارزشمند برای درک و مدیریت سازمان‌ها در قرن بیست و یکم شگفت‌زده شدند. این ایده که روایت و داستان‌سرایی می‌تواند ابزاری بسیار قدرتمند در دنیای سازمان‌ها باشد، در ابتدا ضد شهود بود. اما به قول خودشان، جان سیلی براون، استیو دنینگ، کاتالینا گرو و لری پروساک توضیح می‌دهند که چگونه قدرت روایت و داستان سرایی را در تجربیات خود در زمینه مدیریت دانش، مدیریت تغییر و استراتژی‌های نوآوری در سازمان‌هایی مانند زیراکس، بانک جهانی و IBM. داستان سرایی در سازمان ها برای اولین بار بیان می کند که چرا روایت و داستان باید بخشی از جریان اصلی تفکر سازمانی و مدیریتی باشد. این مورد قبلا مطرح نشده بود. لحن کتاب نیز بی نظیر است. لحن جذاب شخصی و منحصر به فرد از مجموعه ای از ارائه ها در سمپوزیوم اسمیتسونین در مورد داستان سرایی در آوریل 2001 می آید. خواندن آن به اندازه گذراندن یک شب با لری پروساک یا جان سیلی براون هیجان انگیز است. نثر کاوشگر، بازیگوش، تحریک آمیز، روشنگر و گاهی عمیق است. سرزندگی و طراوت مکالمه انگلیسی را با خوانایی یک متن آماده ترکیب می کند. مصاحبه‌هایی که همه نویسندگانی که در سال 2004 انجام شده‌اند، بعد جدیدی به مطالب می‌افزایند و به نویسندگان اجازه می‌دهد تا در مورد ایده‌های خود تأمل کنند و نکاتی را روشن کنند یا ایده‌هایی را برجسته کنند که ممکن است در طول زمان تغییر کرده یا عمیق‌تر شده باشند. * رهبران فکری شناخته شده را در مورد اهمیت روایت و داستان برای موفقیت سازمانی گرد هم می آورد * خواندن کتاب آسان و جذاب و سبک داستان سرایی باعث می شود احساس کنید بخشی از گفتگو هستید * فقط کتابی که شامل داستان ها و دیدگاه های شخصی از لری پروساک و جان است. سیلی براون


This book is the story of how four busy executives, from different backgrounds and different perspectives, were surprised to find themselves converging on the idea of narrative as an extraordinarily valuable lens for understanding and managing organizations in the twenty-first century. The idea that narrative and storytelling could be so powerful a tool in the world of organizations was initially counter-intuitive. But in their own words, John Seely Brown, Steve Denning, Katalina Groh, and Larry Prusak describe how they came to see the power of narrative and storytelling in their own experience working on knowledge management, change management, and innovation strategies in organizations such as Xerox, the World Bank, and IBM. Storytelling in Organizations lays out for the first time why narrative and storytelling should be part of the mainstream of organizational and management thinking. This case has not been made before. The tone of the book is also unique. The engagingly personal and idiosyncratic tone comes from a set of presentations made at a Smithsonian symposium on storytelling in April 2001. Reading it is as stimulating as spending an evening with Larry Prusak or John Seely Brown. The prose is probing, playful, provocative, insightful and sometime profound. It combines the liveliness and freshness of spoken English with the legibility of a ready-friendly text. Interviews will all the authors done in 2004 add a new dimension to the material, allowing the authors to reflect on their ideas and clarify points or highlight ideas that may have changed or deepened over time. * Brings together well-known thought leaders on the importance of narrative and storytelling for organizational success * The book’s easy to read, engaging style of storytelling makes you feel part of the conversation * Only book that includes personal stories and perspectives from Larry Prusak and John Seely Brown

دانلود کتاب «داستان سرایی در سازمان ها چرا داستان سرایی سازمان ها و مدیریت قرن 21 را متحول می کند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید