دانلود کتاب Storytelling for User Experience: Crafting Stories for Better Design (به فارسی: داستان سرایی برای تجربه کاربر: ساخت داستان برای طراحی بهتر) نوشته شده توسط «Whitney Quesenbery – Kevin Brooks»
اطلاعات کتاب داستان سرایی برای تجربه کاربر: ساخت داستان برای طراحی بهتر
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Rosenfeld Media
نویسنده: Whitney Quesenbery – Kevin Brooks
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 320 / 569
حجم فایل: 32.09 مگابایت
کد کتاب: 1933820470 , 9781933820477
نوبت چاپ: 1st
توضیحات کتاب داستان سرایی برای تجربه کاربر: ساخت داستان برای طراحی بهتر
همه ما از داستان ها برای برقراری ارتباط، کاوش، متقاعد کردن و الهام بخشیدن استفاده می کنیم. در تجربه کاربری، داستانها به ما کمک میکنند تا کاربران خود را درک کنیم، درباره اهداف آنها بیاموزیم، تحقیقات خود را توضیح دهیم و ایدههای طراحی خود را نشان دهیم. در این کتاب، Quesenbery و Brooks به شما یاد میدهند که چگونه داستانهای منحصربهفرد خود را برای بهبود طرحهای خود بسازید و بگویید. توصیفات “داستان ها سطحی از ارتباط را تسهیل می کنند که تا آنجا که می توانید به تله پاتی نزدیک است. کوین و ویتنی شما را راهنمایی می کنند تا از داستان سرایی در سناریوهای “چگونه به” استفاده کنید، به طوری که ممکن است هرگز متوجه نشوید که چقدر جلوتر رفته اید و هرگز اشتباهات را متوجه نشوید. به خاطر این کتاب درست نکردی. خیلی خوب است.” – آنت سیمونز، نویسنده The Story Factor “یک بررسی بسیار کاربردی و خواندنی از راههای استفاده از یکی از قدیمیترین و قویترین شکلهای فرارسانهای جهان – داستان سرایی – برای افزایش انسجام و اثربخشی مصنوعات دیجیتالی. بروکس و Quesenbery استراتژیهای مشخصی را برای ایجاد یک فرآیند طراحی غنی تر و تجربیات کاربری موفق تر.” -جانت موری، مدیر مطالعات تحصیلات تکمیلی، M.S./Ph.D. رسانه دیجیتال. برنامه، جورجیا تک “ویتنی و کوین به وضوح قدرت و اثربخشی داستان سرایی را برای درک کاربران و انتقال تجربیات واقعی آنها به همه ذینفعان پروژه بیان می کنند. دستورالعمل های آنها برای ادغام داستان سرایی در تحقیقات و طراحی کاربر قبلاً راه های جدیدی را برای کمک به مشتریانم ارائه کرده است. کاربران خود را بشناسند و محصولات و خدمات عالی ارائه دهند. این مرجعی است که من مرتباً به آن مراجعه خواهم کرد.” – کارن باخمن، شریک، مشاور Seascape “من از قدرت داستان در تأثیرگذاری بر جنبه های مختلف فرآیند تجربه کاربر وسوسه شده ام. ورود این کتاب متفکرانه، کاربردی و گسترده روز باشکوهی است! – استیو پورتیگال، اصلی، مشاوره پرتیگال
دانلود کتاب «داستان سرایی برای تجربه کاربر: ساخت داستان برای طراحی بهتر»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.