دانلود کتاب Social Media Strategy: Marketing, Advertising, and Public Relations in the Consumer Revolution (به فارسی: استراتژی رسانه های اجتماعی: بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی در انقلاب مصرف کننده) نوشته شده توسط «Keith Quesenberry»
اطلاعات کتاب استراتژی رسانه های اجتماعی: بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی در انقلاب مصرف کننده
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Rowman & Littlefield Publishers
نویسنده: Keith Quesenberry
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 353 / 372
حجم فایل: 3.26 مگابایت
کد کتاب: 1538113929 , 9781538113929
نوبت چاپ: 2nd Edition, true PDF
توضیحات کتاب استراتژی رسانه های اجتماعی: بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی در انقلاب مصرف کننده
استراتژی رسانههای اجتماعی: بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی در انقلاب مصرفکننده، ویرایش دوم طرحی برای تمرین ارتباطات بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی در دنیای دیجیتالی است که مصرفکننده کنترل را در دست گرفته است. انقلاب مصرف کننده تسلیم شدن یا تسلیم شدن نیست. این در مورد تعدیل روشها برای تأثیرگذاری بر تغییر، حمایت از تلاشهای سنتی و اعمال نفوذ مصرفکننده به نفع برند است، خواه یک تجارت کوچک، شرکت بزرگ یا سازمان غیرانتفاعی باشد. مثال ها و آمارهای دنیای واقعی آن را به متنی بسیار قابل دسترس برای دانش آموزان تبدیل می کند.
این نسخه جدید و به روز رویکردی کاملتر و یکپارچه به رشته های سنتی بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی ارائه می دهد. پذیرندگان نسخه اول ساختار و رویکرد اصلی را در تدبیر با اضافاتی که نگاه یکپارچهتر به استراتژی رسانههای اجتماعی دارند، خواهند یافت. این فصل جدید در مورد قانون، اخلاق و آداب معاشرت و به روز رسانی در مورد موضوعات کلیدی مانند مشاغل رسانه های اجتماعی، برندسازی شخصی، داستان سرایی، رسانه های اجتماعی پولی، برنامه های پیام رسانی، ویدیوی زنده، بازاریابی تأثیرگذار، فروش اجتماعی B2B، و تمام رسانه های اجتماعی مهم را ارائه می کند. بستر، زمینه.
ویژگی های آموزشی پیشرفته عبارتند از:
* تقویم رسانه های اجتماعی، معیارها و بودجه
* چک لیست های فصل برای به روز نگه داشتن آمار
* پیش نمایش های فصل گسترده
* مطالعات موردی جدید و واژه نامه 200 کلمه ای
* ابزارها و منابع آنلاین به روز شده
This new and updated edition presents a fuller, integrated approach to the traditional disciplines of marketing, advertising, and public relations. Adopters of the first edition will find the original structure and approach in tact with additions that take a more integrated look at social media strategy. It features a new chapter on law, ethics and etiquette, and updates on key topics such as social media careers, personal branding, storytelling, paid social media, messaging apps, live video, influencer marketing, B2B social selling, and all major social media platforms.
Enhanced pedagogical features include:
* social media calendars, metrics, and budgets
* chapter checklists to keep statistics updated
* expanded chapter previews
* new case studies and a 200-word glossary
* updated online tools and resources
دانلود کتاب «استراتژی رسانه های اجتماعی: بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی در انقلاب مصرف کننده»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.