تجارت

بازاریابی اجتماعی برای مشتری تجاری: به بازار B2B خود گوش دهید، سرنخ های اصلی حساب ایجاد کنید، و روابط با مشتری ایجاد کنید.

Social Marketing to the Business Customer: Listen to Your B2B Market, Generate Major Account Leads, and Build Client Relationships

دانلود کتاب Social Marketing to the Business Customer: Listen to Your B2B Market, Generate Major Account Leads, and Build Client Relationships (به فارسی: بازاریابی اجتماعی برای مشتری تجاری: به بازار B2B خود گوش دهید، سرنخ های اصلی حساب ایجاد کنید، و روابط با مشتری ایجاد کنید.) نوشته شده توسط «Paul Gillin – Eric Schwartzman»


اطلاعات کتاب بازاریابی اجتماعی برای مشتری تجاری: به بازار B2B خود گوش دهید، سرنخ های اصلی حساب ایجاد کنید، و روابط با مشتری ایجاد کنید.

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Paul Gillin – Eric Schwartzman

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 274

حجم فایل: 3.01 مگابایت

کد کتاب: 0470939737 , 9780470939734

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازاریابی اجتماعی برای مشتری تجاری: به بازار B2B خود گوش دهید، سرنخ های اصلی حساب ایجاد کنید، و روابط با مشتری ایجاد کنید.

اولین کتاب به طور کامل به بازاریابی اجتماعی B2B اختصاص داده شده است. تصمیم گیری بر اساس ارزش است، نه انگیزه. چرخه های خرید پیچیده هستند و اغلب ذینفعان زیادی در آن دخیل هستند. روابط و حمایت بسیار مهم هستند. تصمیمات کسب و کار مستلزم نظم و انضباط، دانش و اطلاعات زیادی است. این راهنمای عملی موضوعات منحصر به فرد این بخش را پوشش می دهد، از جمله توجیه هزینه، جستجو و تولید سرنخ، ابزارهای تطبیق با قیف فروش، ساختمان، بهینه سازی موتور جستجوی B2B ، نظارت بر رسانه های اجتماعی، توسعه خط مشی رسانه های اجتماعی، روابط بلندمدت با مشتری، به دست آوردن حمایت سهامداران، ایجاد یک سازمان شفاف تر، و آنچه در آینده در راه است. دارای نمونه های فراوان، مطالعات موردی، و بهترین شیوه ها بر روی کانال هایی تمرکز می کند که برای B2B موثرترین هستند. بازاریابان بر اساس بیش از 30 سال تجربه ترکیبی نویسندگان در فضای رسانه های جدید/رسانه های اجتماعی، و همچنین دو کتاب موفق قبلی، از پتانسیل گسترده تجارت به کسب و کار فیس بوک، لینکدین، توییتر و بسیاری دیگر از پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. با بازاریابی اجتماعی به مشتری تجاری!


The first book devoted entirely to B2B social marketingB2B markets are fundamentally different from consumer markets. Decisions are made on value, not impulse. Buying cycles are complex, often with many stakeholders involved. Relationships and support are critical. Bet-the-business decisions demand discipline, knowledge, and lots of information.This hands-on guide covers topics unique to this segment, including cost justification, prospecting and lead generation, matching tools to the sales funnel, building, B2B search engine optimization, social media monitoring, social media policy development, long-term client relationships, gaining stakeholder support, building a more transparent organization, and what’s coming next.Features plentiful examples, case studies, and best practicesFocuses on the channels that are most effective for B2B marketersBuilds on the authors’ more than 30 years of combined experience in the new media/social media space, as well as two previous successful booksLeverage the vast business-to-business potential of Facebook, LinkedIn, Twitter, and many other social media platforms today with Social Marketing to the Business Customer!

دانلود کتاب «بازاریابی اجتماعی برای مشتری تجاری: به بازار B2B خود گوش دهید، سرنخ های اصلی حساب ایجاد کنید، و روابط با مشتری ایجاد کنید.»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید