تجارت

مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی: مبانی، کاربردها، فناوری ها

Social Customer Relationship Management: Fundamentals, Applications, Technologies

دانلود کتاب Social Customer Relationship Management: Fundamentals, Applications, Technologies (به فارسی: مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی: مبانی، کاربردها، فناوری ها) نوشته شده توسط «Alt – R. – Reinhold – O.»


اطلاعات کتاب مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی: مبانی، کاربردها، فناوری ها

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer International Publishing

نویسنده: Alt – R. – Reinhold – O.

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 115 / 127

حجم فایل: 3.71 مگابایت

کد کتاب: 303023343X , 9783030233433

نوبت چاپ: illustrated

توضیحات کتاب مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی: مبانی، کاربردها، فناوری ها

رسانه های اجتماعی توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده اند و بسیاری از مزایای بالقوه و همچنین نگرانی ها اکنون مورد بحث قرار گرفته اند. این کتاب به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه رسانه‌های اجتماعی می‌توانند با موفقیت از فرآیندهای تجاری در بازاریابی، فروش و خدمات در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پشتیبانی کنند. این کتاب اصول CRM اجتماعی را ارائه می‌کند و نشان می‌دهد که شرکت‌های کوچک و بزرگ چگونه آن را پیاده‌سازی کرده‌اند.
به نوبه خود، این کتاب ابزارهای نرم‌افزاری تحلیلی و عملیاتی را ارائه می‌کند که ویژگی‌هایی را برای افزایش و ساده‌سازی تعاملات با مشتریان ارائه می‌دهد. این کتاب با مروری بر زمینه‌های طراحی ضروری که کسب‌وکارها باید هنگام معرفی رسانه‌های اجتماعی در استراتژی‌های CRM خود در نظر داشته باشند، به پایان می‌رسد. در این راستا، همچنین به عوامل کلیدی موفقیت، محدودیت‌ها و جنبه‌های حفاظت از داده اشاره می‌کند.


Social media has received considerable attention, and many potential benefits, as well as concerns, are now being discussed. This book explores how social media can successfully support business processes in marketing, sales and service in the context of customer relationship management (CRM). It presents the fundamentals of Social CRM and shows how small and large companies alike have implemented it.
In turn, the book presents analytic and operational software tools that offer features for enhancing and streamlining interactions with customers. The book concludes with an overview of essential design areas that businesses need to bear in mind when introducing social media into their CRM strategies. In this regard, it also points out key success factors, limitations, and data protection aspects.

دانلود کتاب «مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی: مبانی، کاربردها، فناوری ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید