دانلود کتاب So You Think You Can Write?: The Definitive Guide to Successful Online Writing (به فارسی: پس فکر می کنید می توانید بنویسید؟: راهنمای قطعی برای نوشتن آنلاین موفق) نوشته شده توسط «Julia McCoy»
اطلاعات کتاب پس فکر می کنید می توانید بنویسید؟: راهنمای قطعی برای نوشتن آنلاین موفق
موضوع اصلی: زبان ها – گرامر، لغت نامه ها و عبارات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: CreateSpace Independent Publishing Platform
نویسنده: Julia McCoy
زبان: english
فرمت کتاب: MOBI (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 188
حجم فایل: 1.74 مگابایت
کد کتاب: 1519383223 , 9781519383228
توضیحات کتاب پس فکر می کنید می توانید بنویسید؟: راهنمای قطعی برای نوشتن آنلاین موفق
با بیش از حد وبلاگها، مقالهها و راهنماهایی که هرآنچه را که باید در مورد نحوه نوشتن برای وب بدانید به شما قول میدهند، گیج شدهاید؟
نمیدانید از کجا شروع کنید با وبلاگ و وبسایت خود، از بهینهسازی برای جستجو گرفته تا ایجاد بهترین عنوان؟
یا چگونه مهارتهای نوشتاری خود را کسب کنید به سطح بعدی بروید و در واقع خودتان را بازاریابی کنید و درآمد کنید به عنوان یک نویسنده حرفه ای آزاد آنلاین؟
پس فکر می کنید می توانید بنویسید؟ راهنمای نهایی شما برای یادگیری هر مهارتی است که برای نوشتن نسخهای عالی برای وب لازم است، از اصول استفاده از داستان سرایی در محتوای آنلاین تا دانستن نحوه نوشتن برای موتورهای جستجو و افراد و آنچه که لازم است. ایجاد اشکال مختلف محتوا در وب و موارد دیگر؛ به علاوه، یک فصل جایزه نشان می دهد که چگونه خود را بازاریابی کنید و به عنوان یک کپی رایتر آنلاین در دنیای مدرن درآمد کسب کنید. نوشته جولیا مک کوی، که سالها از عمرش را صرف آموزش عناصر نوشتن آنلاین موفق کرد و کسبوکاری نویسندگی را راهاندازی کرد که در عرض پنج سال به هفت رقم رسید، این کتاب طرح اولیه شما برای یادگیری آنچه برای نوشتن یک نسخه آنلاین عالی لازم است، است. به عنوان یک فریلنسر و صاحب برند/کسب و کار.
در این کتاب، جولیا شما را گام به گام در فرآیند نحوه ساخت هفت شکل محتوای آنلاین راهنمایی می کند:
1. محتوای وب
2. وبلاگ نویسی
3. رسانه های اجتماعی
4. نسخه تبلیغاتی/فروشی
5. صنعت نویسی
6. روزنامه نگاری
7. نوشتن خلاق
جولیا همچنین شما را با اصول سئو (بهینه سازی موتور جستجو) برای نویسنده و خالق آنلاین، بدون اینکه شما را بیش از حد تحت فشار قرار دهد، راهنمایی می کند: یک کلید دریافت خواهید کرد. فهرستی از ابزارهای برتر در وب برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی، یاد بگیرید که چگونه بهترین عبارات کلیدی خود را تقویت کنید، و تاکتیک های نحوه و مکان قرار دادن آنها در محتوای خود را بیاموزید.
نمونهشده، قابل فهم و خواندنی سرگرمکننده، این یک منبع جامع و در عین حال قابل هضم برای نویسندگان و کسبوکارها در مورد نحوه ایجاد محتوای آنلاین موفق است.
بعد از شما این کتاب را بخوانید، میتوانید:
- مخاطبان خود و عباراتی را که برای جستجو در گوگل استفاده میکنند تعریف کنید
- محتوای عالی بنویسید که برگزیده شود. ایجاد شده توسط Google
- از اصول اولیه آنچه برای نوشتن هر هفت شکل کپی آنلاین لازم است بدانید
- وبلاگ هایی همیشه سبز و جذاب ایجاد کنید
- با نحوه نوشتن آشنا شوید. بخشهای “محرمانه” کپی که موتورهای جستجو دوست دارند: توضیحات متا، برچسبها و موارد دیگر
- بدانید چگونه از چتهای توییتر، پخش زنده، و گروههای فیسبوک و دیگر پلتفرمها برای پیدا کردن افراد خود و بازاریابی با اطمینان خود استفاده کنید. به عنوان یک نویسنده
- در ضمیمه نهایی به فهرست جامعی از ابزارها و منابع نوشتن آنلاین دسترسی پیدا کنید
جولیا مک کوی یک مقاله آزاد موفق ساخته است. حرفه ای و یک کپی رایتینگ چند میلیون دلاری از هیچ چیز به جز مقدار کار سخت، زمان و خودآموزی که برای آن صرف کرده است: و او معتقد است که هر نویسنده ای آنچه را که برای ایجاد محتوای آنلاین عالی لازم است را دارد، مشروط بر اینکه تاکتیک های ضروری سازگاری با تمام فرم های کپی آنلاین را بیاموزد. . اما او می داند که یافتن این آموزه های اساسی در یک مکان دشوار است: به همین دلیل است که او تصمیم گرفت کتابی بنویسد تا این فرصت را به همه ارائه دهد. جولیا یک نویسنده و بازاریاب اینترنتی از سنین پایین، سه شرکت راه اندازی کرد، در کالج ثبت نام کرد و تا 16 سالگی کتابی نوشت. در 20 سالگی، مدرسه پرستاری را رها کرد و مک دونالد را ترک کرد تا با علاقه اش به نوشتن آنلاین شغلی ایجاد کند. آژانس نویسندگی او، Express Writers، بیش از 70 نویسنده و استراتژیست تیم دارد. و مشتریان جولیا شامل Shopify، PayPal، Staples، و هزاران تجارت دیگر در سراسر جهان در هر اندازه هستند. جولیا همچنین خالق #ContentWritingChat است، یک چت توییتری که رتبه ۴۲ را در توییتر کسب کرده است. میزبان پادکست Write در iTunes. و در The Write Blog، Content Marketing Institute، Search Engine Journal، و تعداد زیادی از نشریات آنلاین می نویسد.
Not sure where to start with your blog and website, from optimizing for search to creating the best headline?
Or how to take your writing skills to the next level and actually market yourself and make money as a professional online freelance writer?
So You Think You Can Write? is your ultimate guidebook to learning every skill it takes to write great copy for the web, from the fundamentals of using storytelling in online content all the way to knowing how to write for both search engines and people, what it takes to craft different forms of content on the web, and much more; plus, a bonus chapter revealing how to market yourself and make income as an online copywriter in an modern world. Written by Julia McCoy, who spent years of her life teaching herself the elements of successful online writing and launched a writing business that hit seven figures within five years, this book is your essential blueprint to learning what it takes to write great online copy, both as a freelancer and brand/business owner.
In this book, Julia walks you step-by-step through the process of how to craft the seven forms of online content:
1. Web Content
2. Blogging
3. Social Media
4. Advertising/Sales Copy
5. Industry Writing
6. Journalism
7. Creative Writing
Julia also takes you through the basics of SEO (search engine optimization) for the online writer and creator, without overloading you: you’ll get a key list of the top tools on the web to research keywords, learn how to hone your best key phrases, and the tactics of how and where to place them in your content.
Illustrated, easy-to-understand, and fun to read, this is a comprehensive yet digestible resource for writers and businesses alike on how to create successful online content.
After you read this book, you’ll be able to:
- Define your audience and the terms they use to search in Google
- Write great content that will get picked up by Google
- Know the basics of what it takes to write all seven forms of online copy
- Create blogs that are evergreen and engaging
- Know how to write the “secret” bits of copy that search engines love: meta descriptions, tags and more
- Know how to use Twitter chats, live streaming, and Facebook groups, and other platforms to find your people and confidently market yourself as a writer
- Access a comprehensive list of online writing tools and resources in the final Appendix
Julia McCoy has built a successful freelance writing career and a multi-million dollar copywriting agency out of nothing but the amount of hard work, time, and self-teaching she put into it: and she believes any writer has what it takes to create great online content, provided they learn the essential tactics of adapting to all online copy forms. But she knows it’s hard to find these fundamental teachings in one place: which is why she decided to write a book to offer everyone just that opportunity. A writer and internet marketer from an early age, Julia started three companies, enrolled in college, and wrote a book by 16. At 20, she dropped out of nursing school and left McDonald’s to make a career out of her passion in online writing. Her writing agency, Express Writers, has over 70 team writers and strategists; and Julia’s clients have included Shopify, PayPal, Staples, and a thousand other worldwide businesses of all sizes. Julia is also the creator of #ContentWritingChat, a Twitter chat that’s hit #42 on Twitter; hosts The Write Podcast on iTunes; and writes at The Write Blog, Content Marketing Institute, Search Engine Journal, and a large amount of online publications.
دانلود کتاب «پس فکر می کنید می توانید بنویسید؟: راهنمای قطعی برای نوشتن آنلاین موفق»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.