فیزیک

شش سیگما – 90 روز اول

Six Sigma - The First 90 Days

دانلود کتاب Six Sigma – The First 90 Days (به فارسی: شش سیگما – 90 روز اول) نوشته شده توسط «Ralph Skomski»


اطلاعات کتاب شش سیگما – 90 روز اول

موضوع اصلی: فیزیک

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Prentice Hall PTR

نویسنده: Ralph Skomski

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 431

حجم کتاب: 16 مگابایت

کد کتاب: 9780198570752 , 0198570759

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب شش سیگما – 90 روز اول

شش سیگما را سریع شروع کنید – و در عرض چند ماه به مزایای تجاری قدرتمند دست یابید این کتاب به رهبران یک رویکرد کلید در دست اثبات شده برای راه اندازی یک طرح شش سیگما در 90 روز و استفاده از آن برای متحول کردن شرکت خود در عرض یک سال ارائه می دهد. استفان آ. زینکگراف و همکارانش با تکیه بر تجربیات خود با پنجاه برنامه شش سیگما در شرکت‌هایی از AlliedSignal گرفته تا Motorola نشان می‌دهند که چگونه می‌توانید به سرعت افراد، استراتژی، فرآیندها و مشتریان را در حمایت از ابتکار خود هماهنگ کنید – و حرکت قدرتمندی برای موفقیت کسب کنید. . آماده شدن برای راه اندازی در سطح سازمانی، اجرای بی عیب و نقص آن و ایجاد پایه ای برای دستیابی به نتایج پایدار در دراز مدت خواهید بود. تکنیک‌ها، نقشه‌های راه و نقاط عطف Zinkgraf می‌توانند به شما کمک کنند تا هر ابتکار تغییر پیچیده‌ای را به سرعت راه‌اندازی کنید – حتی آن‌هایی که با شش سیگما مرتبط نیستند. در مجموع، آنها یک چارچوب کامل برای هدایت و مدیریت تغییر ارائه می دهند: شایستگی اصلی شماره 1 برای مدیران اجرایی قرن بیست و یکم. پوشش شامل * شش سیگما پیشرو: نقشه‌های راه، نقاط عطف، و تکنیک‌هایی برای ارائه دستاوردهای سریع و پایدار * آماده‌سازی مؤثر، اجرای بی‌عیب و نقص و گسترش تأثیر شما برای سال‌های آینده * شناسایی فرصت‌ها، ایجاد تیم، انتخاب شرکا، تعریف معیارها، مدیریت ریسک، و خیلی چیزهای دیگر *کشف بهترین روش ها از بیش از پنجاه راه اندازی موفق: تکنیک هایی که با هر ابتکار تغییر در مقیاس بزرگ کار می کنند کشف کنید که چگونه می توانید نتایج کسب و کار چشمگیری را از شش سیگما سریعتر از آنچه فکر می کردید به دست آورید و از شش سیگما برای ایجاد تغییرات متحول کننده برای سالها استفاده کنید. آمدن. استفان آ. زینکگراف که برای مدیران اجرایی و رهبران ابتکار می نویسد، روشی پرسرعت برای پیوند شش سیگما به استراتژی کسب و کار، برنامه ریزی و اجرای یک راه اندازی بی عیب و نقص، تراز کردن کل شرکت در پشت بهبود عملکرد، و دستیابی به نتایج قدرتمند در کوتاه مدت و طولانی ارائه می دهد. مدت، اصطلاح. Zinkgraf به رهبری برنامه پیشگام شش سیگما لری بوسیدی در AlliedSignal کمک کرد – او و تیمش در بیش از پنجاه راه اندازی شش سیگما شرکت کرده اند. در این کتاب، او بهترین شیوه ها را برای هدایت هر مرحله از فرآیند آشکار می کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه پروژه های پیشرفت را شناسایی، اولویت بندی و منشور کنید… شرکای مناسب را انتخاب کنید… نقش ها را تعریف کنید… تیم هایی بسازید و آموزش دهید… خطرات را کاهش دهید… معیارهای موثر را اجرا کنید… و “بشارت” کنید. ” سازمان. سپس، پس از راه‌اندازی، Zinkgraf نشان می‌دهد که چگونه برنامه خود را بهبود بخشید – و از منابع انسانی، فناوری اطلاعات و سایر اهرم‌های تجاری برای گسترش تأثیر خود استفاده کنید. به بیان ساده، اگر شش سیگما را هدایت می‌کنید، نقشه‌های راه، نقاط عطف و تکنیک‌های شش سیگما این کتاب سریع‌ترین مسیر را برای رسیدن به بیشترین ارزش تجاری نشان می‌دهد. *از تجربیات AlliedSignal، Motorola، 3M، و پنجاه رهبر شش سیگما دیگر بیاموزید *شش سیگما را مستقیماً به ترازنامه خود پیوند دهید اهداف تجاری تهاجمی و قابل اندازه گیری تنظیم کنید – و به آنها برسید *برنامه ریزی کنید و یک پرتاب بی عیب و نقص – در عرض 90 روز اجرا کنید! تعریف اولویت‌ها، سازماندهی تیم‌ها، انتخاب شرکا، ساختار استقرار در سطح سازمانی، و موارد دیگر * شش سیگما را برای درازمدت حفظ کنید، با استفاده از یک نقشه راه رهبری به وضوح تعریف شده، ساختار سازمان، جبران خسارت، برنامه‌ریزی جانشین پروری، منابع فناوری اطلاعات و موارد دیگر را حفظ کنید * از روش‌های کلاسیک اجتناب کنید. “حالت های شکست” شش سیگما چرا پروژه های شش سیگما شکست می خورند، و چگونه از وقوع آن برای شما جلوگیری کنیم مقدمه xiii تشکر و قدردانی xvii درباره نویسنده xix فهرست مشارکت کنندگان xxi بخش: قبل از راه اندازی 1 فصل 1: شش سیگما – ابتکار عمل، استقرار , فناوری 3 فصل 2: ​​ماهیت واقعی شش سیگما: مدل کسب و کار 17 فصل 3: فلسفه راه اندازی شش سیگما 37 فصل 4: دریافت پشتیبانی اولیه: انتخاب یک ارائه دهنده شش سیگما 55 فصل 5: استراتژی: همسویی واقعیت های خارجی، تعیین اهداف قابل اندازه گیری و اقدامات داخلی 69 فصل 6: تعریف انتظارات و معیارهای برنامه شش سیگما 87 قسمت دوم: 90 روز اول 103 فصل 7: تعریف محدوده پروژه شش سیگما 105 فصل 8: تعریف فصل 19 سیگما تعهد به انتخاب پروژه، اولویت بندی و منشور 149 فصل 10: ایجاد کارگاه های اجرایی و رهبری شش سیگما 185 فصل 11: انتخاب و آموزش افراد مناسب 209 فصل 12: ارتباط با برنامه شش سیگما 13: ایجاد همسویی منابع انسانی 255 فصل 14: تعریف زیرساخت نرم افزار: ردیابی برنامه و پروژه ها 285 فصل 15: پیشروی شش سیگما برای بلندمدت 303 فصل 16: تقویت مجدد برنامه شش سیگمای خود 329 APP 329 ب: درباره Contributors 367 Index 371


Start Six Sigma Fast–And Achieve Powerful Business Benefits Within Months This book offers leaders a proven turnkey approach to launching a Six Sigma initiative in 90 days and using it to transform your company within a year. Drawing on their experience with fifty Six Sigma programs at companies ranging from AlliedSignal to Motorola, Stephen A. Zinkgraf and his contributors show how to rapidly align people, strategy, processes, and customers in support of your initiative–and gain powerful momentum for success. You’ll walk through preparing for an enterprise-wide launch, executing it flawlessly, and establishing a foundation for achieving sustainable results over the long term. Zinkgraf’s techniques, roadmaps, and milestones can help you quickly launch any complex change initiative–even those unrelated to Six Sigma. Taken together, they offer a complete framework for driving and managing change: the #1 core competency for twenty-first century executives. Coverage includes *Leading Six Sigma: roadmaps, milestones, and techniques for delivering fast, sustainable gains *Effectively preparing, flawlessly executing, and extending your impact for years to come *Identifying opportunities, building teams, choosing partners, defining metrics, managing risk, and much more *Discovering best practices from over fifty successful launches: techniques that work with any large-scale change initiative Discover how to get dramatic business results from Six Sigma faster than you ever thought possible, and use Six Sigma to drive transformative change for years to come. Writing for executives and initiative leaders, Stephen A. Zinkgraf presents a high-speed methodology for linking Six Sigma to business strategy, planning and executing a flawless launch, aligning the entire enterprise behind performance improvement, and achieving powerful results in both the short and long term. Zinkgraf helped lead Larry Bossidy’s pioneering Six Sigma program at AlliedSignal–he and his team have participated in more than fifty Six Sigma launches. In this book, he reveals best practices for leading every step of the process. You’ll learn how to identify, prioritize, and charter breakthrough projects…choose the right partners…define roles…build and train teams…mitigate risks…implement effective metrics…and “evangelize” the organization. Then, after you’ve launched, Zinkgraf shows how to improve your program–and use HR, IT, and other business levers to extend your impact. Simply put, if you’re leading Six Sigma, this book’s Six Sigma roadmaps, milestones, and techniques represent the fastest route to the most business value. *Master the lessons of the world’s best Six Sigma deployments Learn from the experiences of AlliedSignal, Motorola, 3M, and fifty other Six Sigma leaders *Link Six Sigma directly to your balance sheet Set aggressive, measurable business goals–and achieve them *Plan and execute a flawless launch–within 90 days! Define priorities, organize teams, choose partners, structure enterprise-wide deployments, and more *Sustain Six Sigma for the long term Using a clearly defined leadership roadmap, align organization structure, compensation, succession planning, IT resources, and more *Avoid the classic Six Sigma “failure modes” Why Six Sigma projects fail, and how to keep it from happening to you Preface xiii Acknowledgments xvii About the Author xix Contributors List xxi PARTI: PRE-LAUNCH 1 Chapter 1: Six Sigma–The Initiative, the Deployment, the Technology 3 Chapter 2: The True Nature of Six Sigma: The Business Model 17 Chapter 3: Six Sigma Launch Philosophy 37 Chapter 4: Getting Early Support: Selecting a Six Sigma Provider 55 Chapter 5: Strategy: The Alignment of External Realities, Setting Measurable Goals, and Internal Actions 69 Chapter 6: Defining the Six Sigma Program Expectations and Metrics 87 PART II: THE FIRST 90 DAYS 103 Chapter 7: Defining the Six Sigma Project Scope 105 Chapter 8: Defining the Six Sigma Infrastructure 117 Chapter 9: Committing to Project Selection, Prioritization, and Chartering 149 Chapter 10: Creating Six Sigma Executive and Leadership Workshops 185 Chapter 11: Selecting and Training the Right People 209 Chapter 12: Communicating the Six Sigma Program Expectations and Metrics 235 PART III POST-LAUNCH 253 Chapter 13: Creating the Human Resources Alignment 255 Chapter 14: Defining the Software Infrastructure: Tracking the Program and Projects 285 Chapter 15: Leading Six Sigma for the Long Term 303 Chapter 16: Reinvigorating Your Six Sigma Program 329 Appendix A: RFP Sample Format 357 Appendix B: About the Contributors 367 Index 371

دانلود کتاب «شش سیگما – 90 روز اول»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.