برنامه نويسي

ShaderX3: رندر پیشرفته با DirectX و OpenGL

ShaderX3: Advanced Rendering with DirectX and OpenGL

دانلود کتاب ShaderX3: Advanced Rendering with DirectX and OpenGL (به فارسی: ShaderX3: رندر پیشرفته با DirectX و OpenGL) نوشته شده توسط «Wolfgang (Wolfgang Engel) Engel»


اطلاعات کتاب ShaderX3: رندر پیشرفته با DirectX و OpenGL

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Charles River Media

نویسنده: Wolfgang (Wolfgang Engel) Engel

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 615

حجم فایل: 30.15 مگابایت

کد کتاب: 1584503572 , 9781584503576

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب ShaderX3: رندر پیشرفته با DirectX و OpenGL

به آخرین جلد ShaderX خوش آمدید! این مجموعه کاملاً جدید مملو از تکنیک های جدید روشنگر، رویکردهای نوآورانه برای مشکلات رایج، و ابزارها و ترفندهای عملی است که به شما در همه زمینه های برنامه نویسی سایه زن کمک می کند. همه مقالات از کار و تجربیات متخصصان صنعت شکل گرفته اند و همه بخش ها توسط کارشناسان برنامه نویسی شیدر ویرایش شده اند. با پیشرفت سریع DirectX، OpenGL و کارت‌های گرافیک، سایه‌زن‌های رأس و پیکسل به طور گسترده‌تری در گرافیک پیشرفته و توسعه بازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. چالش‌های تسلط بر این تکنیک‌ها می‌تواند برای برنامه‌نویسان جدید دلهره‌آور باشد، اما با این مجموعه جامع از تکنیک‌های آماده، آن‌ها به سرعت به سرعت بالا می‌روند. و برای برنامه نویسان با تجربه تر، بینش ها و ترفندهایی را خواهند یافت که کارایی آنها را بهبود می بخشد و از افزونگی جلوگیری می کند. اگر درگیر برنامه نویسی شیدر هستید، این یک مرجع ضروری برای مجموعه شماست.


Welcome to the latest volume of ShaderX! This all-new collection is packed with insightful new techniques, innovative approaches to common problems, and practical tools and tricks that will help you in all areas of shader programming. All of the articles evolved from the work and experiences of industry pros, and all of the sections were edited by shader programming experts. With the rapid advances in DirectX, OpenGL, and graphics cards, vertex and pixel shaders are becoming more widely used in high-end graphics and game development. The challenges of mastering these techniques can be daunting for new programmers, but with this comprehensive collection of ready-to-use techniques, they’ll get up to speed quickly. And for the more experienced programmers, they’ll find insights and tricks that will improve their efficiency and prevent redundancy. If you are involved in shader programming, this is a must-have reference for your collection.

دانلود کتاب «ShaderX3: رندر پیشرفته با DirectX و OpenGL»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید