دانلود کتاب ShaderX3: Advanced Rendering with DirectX and OpenGL (به فارسی: ShaderX3: رندر پیشرفته با DirectX و OpenGL) نوشته شده توسط «Wolfgang (Wolfgang Engel) Engel»
اطلاعات کتاب ShaderX3: رندر پیشرفته با DirectX و OpenGL
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Charles River Media
نویسنده: Wolfgang (Wolfgang Engel) Engel
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 615
حجم فایل: 30.15 مگابایت
کد کتاب: 1584503572 , 9781584503576
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب ShaderX3: رندر پیشرفته با DirectX و OpenGL
به آخرین جلد ShaderX خوش آمدید! این مجموعه کاملاً جدید مملو از تکنیک های جدید روشنگر، رویکردهای نوآورانه برای مشکلات رایج، و ابزارها و ترفندهای عملی است که به شما در همه زمینه های برنامه نویسی سایه زن کمک می کند. همه مقالات از کار و تجربیات متخصصان صنعت شکل گرفته اند و همه بخش ها توسط کارشناسان برنامه نویسی شیدر ویرایش شده اند. با پیشرفت سریع DirectX، OpenGL و کارتهای گرافیک، سایهزنهای رأس و پیکسل به طور گستردهتری در گرافیک پیشرفته و توسعه بازی مورد استفاده قرار میگیرند. چالشهای تسلط بر این تکنیکها میتواند برای برنامهنویسان جدید دلهرهآور باشد، اما با این مجموعه جامع از تکنیکهای آماده، آنها به سرعت به سرعت بالا میروند. و برای برنامه نویسان با تجربه تر، بینش ها و ترفندهایی را خواهند یافت که کارایی آنها را بهبود می بخشد و از افزونگی جلوگیری می کند. اگر درگیر برنامه نویسی شیدر هستید، این یک مرجع ضروری برای مجموعه شماست.
دانلود کتاب «ShaderX3: رندر پیشرفته با DirectX و OpenGL»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.