دانلود کتاب Shaders for Game Programmers and Artists (به فارسی: Shaders برای برنامه نویسان و هنرمندان بازی) نوشته شده توسط «Sebastien St-Laurent»
اطلاعات کتاب Shaders برای برنامه نویسان و هنرمندان بازی
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Course Technology PTR
نویسنده: Sebastien St-Laurent
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 514
حجم فایل: 10.46 مگابایت
کد کتاب: 1592000924 , 9781592000920
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب Shaders برای برنامه نویسان و هنرمندان بازی
Shaders برای برنامه نویسان و هنرمندان بازی – عنوان گویای همه چیز است. این کتاب کاری را انجام می دهد که سایر کتاب های سایه بان انجام نمی دهند. این تنها بر روی سایه بان ها و ایجاد آنها تمرکز دارد. شما از پلتفرم RenderMonkey ATI استفاده خواهید کرد که به شما یک چارچوب با کاربری آسان برای توسعه سایه زن می دهد و به شما امکان می دهد انرژی خود را به جای توسعه برنامه های فریمورک بر روی توسعه سایه زن متمرکز کنید. تکنیکهای ساده، از اصول اولیه فیلترهای رنگی گرفته تا موضوعات پیشرفتهتر، مانند عمق میدان، درخشش گرما، و رندر با محدوده دینامیکی بالا را پوشش دهید. تمرینات گسترده در پایان هر فصل به شما این امکان را میدهد که مهارتهای خود را با گسترش سایهزنی که به تازگی توسعه دادهاید، آزمایش کنید. چه مهندس باشید و چه هنرمندی که از نظر فنی فکر می کند، در نهایت راهنمای ایده آل برای تسلط بر شیدرها را پیدا کرده اید!
دانلود کتاب «Shaders برای برنامه نویسان و هنرمندان بازی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.