دانلود کتاب Service Design for Business: A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience (به فارسی: طراحی خدمات برای تجارت: راهنمای عملی برای بهینه سازی تجربه مشتری) نوشته شده توسط «Ben Reason – Lavrans Løvlie – Melvin Brand Flu»
اطلاعات کتاب طراحی خدمات برای تجارت: راهنمای عملی برای بهینه سازی تجربه مشتری
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Ben Reason – Lavrans Løvlie – Melvin Brand Flu
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 208 / 206
حجم فایل: 3.71 مگابایت
کد کتاب: 1118988922 , 9781118988923
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب طراحی خدمات برای تجارت: راهنمای عملی برای بهینه سازی تجربه مشتری
رویکردی عملی برای تجربه بهتر مشتری از طریق طراحی خدمات
طراحی خدمات برای کسب و کار به شما کمک می کند تجربه مشتری خود را تغییر دهید و آنها را از طریق هنر طراحی خدمات عمدی درگیر نگه دارید. این راهنمای عملی که توسط کارشناسان Livework نوشته شده است، رویکردی ملموس و مؤثر برای پاسخگویی بهتر به نیازها و خواستههای مشتریان ارائه میکند و استراتژی مشخصی را ارائه میکند که میتواند بلافاصله اجرا شود. شما یاد خواهید گرفت که چگونه اتخاذ رویکرد طراحی برای حل مسئله به پرورش خلاقیت کمک می کند و چگونه آن را در مسائل واقعی که کسب و کارها را به جلو می برد، به کار ببرید. بسیار بصری و سازماندهی شده برای ناوبری آسان، این خواندن سریع کتابچه راهنمای ارتباط عوامل بازار با چالش سازمانی تجربه مشتری با دیدن شرکت شما از چشم مشتریان است.
Livework پیشگام صنعت طراحی خدمات بود و سازمانهایی از جمله Sony، دولت بریتانیا، Volkswagen Procter و amp; گمبل، بیبیسی و موارد دیگر به سمت یک تجربه مشتری با دقت بیشتر. در این کتاب، کارشناسان Livework به شما نشان میدهند که چگونه طراحی خدمات را در شرکت خود برای حل چالش مداوم برنده شدن با مشتریان حل کنید.
- از دیدگاه طراحی به تجربه مشتری نزدیک شوید
- به سازمان خود از دریچه مشتری نگاه کنید
- تجربه مشتری را به یک مسئولیت در کل سازمان تبدیل کنید
- عوامل بازار مرتبط با طراحی تجربه مشتری را تجزیه و تحلیل کنید
li>
اینترنت و سایر فناوری های دیجیتال دنیا را به نوک انگشتان مشتریان شما رسانده است. با انتخاب بیسابقه، مصرفکنندگان بیش از یک محصول عالی میخواهند – سازمانهایی که در صدر قرار میگیرند، تجارب متناسب با خواستههای مشتریان خود را طراحی و ارائه میکنند. طراحی خدمات برای کسب و کار بینش عملی و دیدگاه طراحی خدماتی را که برای شکل دادن به دیدگاه مشتریان شما به سازمان شما نیاز دارید، به شما می دهد.
Service Design for Business helps you transform your customer’s experience and keep them engaged through the art of intentional service design. Written by the experts at Livework, this practical guide offers a tangible, effective approach for better responding to customers’ needs and demands, and provides concrete strategy that can be implemented immediately. You’ll learn how taking a design approach to problem solving helps foster creativity, and how to apply it to the real issues that move businesses forward. Highly visual and organized for easy navigation, this quick read is a handbook for connecting market factors to the organizational challenge of customer experience by seeing your company through the customers’ eyes.
Livework pioneered the service design industry, and guides organizations including Sony, the British Government, Volkswagen Procter & Gamble, the BBC, and more toward a more carefully curated customer experience. In this book, the Livework experts show you how to put service design to work in your company to solve the ongoing challenge of winning with customers.
- Approach customer experience from a design perspective
- See your organization through the lens of the customer
- Make customer experience an organization-wide responsibility
- Analyze the market factors that dovetail with customer experience design
The Internet and other digital technology has brought the world to your customers’ fingertips. With unprecedented choice, consumers are demanding more than just a great product—the organizations coming out on top are designing and delivering experiences tailored to their customers’ wants. Service Design for Business gives you the practical insight and service design perspective you need to shape the way your customers view your organization.
دانلود کتاب «طراحی خدمات برای تجارت: راهنمای عملی برای بهینه سازی تجربه مشتری»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.