مدیریت

تصرف فضای سفید: نوآوری مدل کسب و کار برای رشد و تجدید

Seizing the White Space: Business Model Innovation for Growth and Renewal

دانلود کتاب Seizing the White Space: Business Model Innovation for Growth and Renewal (به فارسی: تصرف فضای سفید: نوآوری مدل کسب و کار برای رشد و تجدید) نوشته شده توسط «Mark W. Johnson – A. G. Lafley»


اطلاعات کتاب تصرف فضای سفید: نوآوری مدل کسب و کار برای رشد و تجدید

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Harvard Business Press

نویسنده: Mark W. Johnson – A. G. Lafley

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 240

حجم فایل: 2.50 مگابایت

کد کتاب: 1422124819 , 9781422124819

توضیحات کتاب تصرف فضای سفید: نوآوری مدل کسب و کار برای رشد و تجدید

نوآوری مدل کسب و کار کلید باز کردن قفل رشد تحول آفرین است – اما تعداد کمی از مدیران می دانند که چگونه آن را در کسب و کار خود اعمال کنند. در تصرف فضای سفید، مارک جانسون کتاب بازی را به آن‌ها می‌دهد.

با واگذاری لفاظی به دیگران، جانسون چارچوبی بسیار عملی را ارائه می‌کند که چهار بلوک ساختمانی اساسی را که باعث کارکرد مدل‌های کسب‌وکار می‌شوند، مشخص می‌کند. در یک سری از مطالعات موردی عمیق، او به وضوح نشان می‌دهد که چگونه شرکت‌ها از مدل‌های کسب‌وکار نوآورانه استفاده می‌کنند تا فضای سفید خود را تصرف کنند و با برآوردن نیازهای برآورده نشده مشتریان در بازارهای فعلی خود، به رشد تحول‌آفرین دست یابند. خدمت به مشتریان کاملاً جدید و ایجاد بازارهای جدید؛ و پاسخ به تغییرات تکتونیکی در تقاضای بازار، سیاست های دولت و فناوری هایی که کل صنایع را تحت تاثیر قرار می دهد.

او سپس فرآیندی ساختاریافته برای طراحی یک مدل جدید و توسعه آن به یک شرکت سودآور و پر رونق ارائه می‌کند، در حالی که چالش‌های مدیریتی آزاردهنده و گاه متناقض را بررسی می‌کند که معمولاً بسیاری از شرکت‌ها را در هجوم‌های هدایت‌نشده‌شان به داخل کشور ناکام گذاشته است. ناشناخته است.

مبتکران مدل کسب و کار کل بخش‌ها – از جمله خرده‌فروشی، هوانوردی و رسانه‌ها – را تغییر داده‌اند و میلیاردها دلار ارزش را دوباره توزیع کرده‌اند. این کتاب با چارچوب‌ها، تحلیل‌ها و تشخیص‌های آزمایش‌شده جاده‌ای، هر آنچه را که مدیران برای تغییر شکل کسب‌وکارشان و دستیابی به رشد متحول کننده نیاز دارند، در اختیار مدیران قرار می‌دهد.


Business model innovation is the key to unlocking transformational growth—but few executives know how to apply it to their businesses. In Seizing the White Space, Mark Johnson gives them the playbook.

Leaving the rhetoric to others, Johnson lays out an eminently practical framework that identifies the four fundamental building blocks that make business models work. In a series of in-depth case studies, he goes on to vividly illustrate how companies are using innovative business models to seize their white space and achieve transformational growth by fulfilling unmet customer needs in their current markets; serving entirely new customers and creating new markets; and responding to tectonic shifts in market demand, government policy, and technologies that affect entire industries.

He then lays out a structured process for designing a new model and developing it into a profitable and thriving enterprise, while investigating the vexing and sometimes paradoxical managerial challenges that have commonly thwarted so many companies in their unguided forays into the unknown.

Business model innovators have reshaped entire sectors—including retail, aviation, and media—and redistributed billions of dollars of value. With road-tested frameworks, analytics, and diagnostics, this book gives executives everything they need to reshape their businesses and achieve transformative growth.

دانلود کتاب «تصرف فضای سفید: نوآوری مدل کسب و کار برای رشد و تجدید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید