دانلود کتاب Real-time shading (به فارسی: سایه در زمان واقعی) نوشته شده توسط «Marc Olano – Wolfgang Heidrich»
اطلاعات کتاب سایه در زمان واقعی
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: A K Peters
نویسنده: Marc Olano – Wolfgang Heidrich
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 360
حجم فایل: 4.03 مگابایت
کد کتاب: 1568811802 , 9781568811802
نوبت چاپ: 1st
توضیحات کتاب سایه در زمان واقعی
این کتاب سیستمهای سایهانداز بلادرنگ، طراحی و نحوه کار آنها را پوشش میدهد. سایهزنی رویهای، که مدتها برای رندر آفلاین و انیمیشن تولید ارزش داشت، اکنون در سختافزار گرافیک تعاملی امکانپذیر است. این پیشرفتها در زمینههایی مانند توسعه بازی، طراحی محصول و تجسم علمی و سایر موارد مهم هستند. نویسندگان نمونههایی از تکنیکهایی را برای دستیابی به جلوههای مشترک کارآمد در یک زبان سایهزنی بلادرنگ شامل سایهزنی کامل رویهای روی سختافزار تخصصی پیشرفته تا سایهزنی محدود و در عین حال بهطور شگفتانگیز انعطافپذیر در OpenGL غیرمتمرکز تا شتابدهندههای گرافیکی رایانههای شخصی مدرن را شامل میشوند.
دانلود کتاب «سایه در زمان واقعی»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)