برنامه نويسي

سایه در زمان واقعی

Real-time shading

دانلود کتاب Real-time shading (به فارسی: سایه در زمان واقعی) نوشته شده توسط «Marc Olano – Wolfgang Heidrich»


اطلاعات کتاب سایه در زمان واقعی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: A K Peters

نویسنده: Marc Olano – Wolfgang Heidrich

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 360

حجم فایل: 4.03 مگابایت

کد کتاب: 1568811802 , 9781568811802

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب سایه در زمان واقعی

این کتاب سیستم‌های سایه‌انداز بلادرنگ، طراحی و نحوه کار آنها را پوشش می‌دهد. سایه‌زنی رویه‌ای، که مدت‌ها برای رندر آفلاین و انیمیشن تولید ارزش داشت، اکنون در سخت‌افزار گرافیک تعاملی امکان‌پذیر است. این پیشرفت‌ها در زمینه‌هایی مانند توسعه بازی، طراحی محصول و تجسم علمی و سایر موارد مهم هستند. نویسندگان نمونه‌هایی از تکنیک‌هایی را برای دستیابی به جلوه‌های مشترک کارآمد در یک زبان سایه‌زنی بلادرنگ شامل سایه‌زنی کامل رویه‌ای روی سخت‌افزار تخصصی پیشرفته تا سایه‌زنی محدود و در عین حال به‌طور شگفت‌انگیز انعطاف‌پذیر در OpenGL غیرمتمرکز تا شتاب‌دهنده‌های گرافیکی رایانه‌های شخصی مدرن را شامل می‌شوند.


This book covers real-time shading systems, their design and how they work. Procedural shading, long valued for off-line rendering and production animation is now possible on interactive graphics hardware. These developments are important for areas such as game development, product design, and scientific visualization, among others. The authors include examples of techniques for achieving common effects efficiently in a real-time shading language ranging from full procedural shading on advanced specialized hardware to limited, yet surprisingly flexible shading on unextended OpenGL, to modern PC graphics accelerators.

دانلود کتاب «سایه در زمان واقعی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید